Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 88 27,4%
  • Ei

Votes: 233 72,6%

• Total voters
    321
Huvittavaa kun tasaisin väliajoin tälle palstalle eksyy näitä "pölläyttäjiä", jotka sitten katoavat takavasemmalle varsin nopeaan. Haukutaan hetki ilman perusteluita. Muuta annettavaa usein ei ole.

Omaa substanssia ei ole näillä ollenkaan, koska rahkeet perusteltuihin argumentteihin puuttuvat. On vaan epätoivoisia "pölläytyksiä"

Valitettavaa jos koette näin, olen kyllä yrittänyt perustella oman kantani mutta lupaan yrittää vielä paremmin.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Huvittavaa kun tasaisin väliajoin tälle palstalle eksyy näitä "pölläyttäjiä", jotka sitten katoavat takavasemmalle varsin nopeaan. Haukutaan hetki ilman perusteluita. Muuta annettavaa usein ei ole.
Rekkahomma sai jonkun hädän päälle ja piti tehtailla uusi ID

Se on varmasti vaikeaa hänelle koska nimenomaan tekeminen on hänelle se mikä aiheuttaa kipuja.
Tai joillain vastaus voisi olla, että ottaa kaikki vaan piikit mitä käsketään, niin sitten rajoitukset voidaan poistaa. Kuten Israelissa on tehty ja siellä ei ole enää mitään rajoituksia päällä.

Kerro vaikka ajankuluksi, mitä mielestäsi kansalaisten sitten kannattaisi tehdä edesauttaakseen tämän hulluuden lopettamista.
Tällainen tavallinen kansalainen ei voi muuta tehdä kuin jatkaa sitä twitterissä möyhäämistä, siitä ei ole muille tavallisille kansalaisille mitään haittaa. Rehellisesti sanottuna en usko että päättäjiä kiinnostaa pätkääkään sinun tai minun mielipiteet. Isommat vaikuttajat kuten artistit, julkkiskokit yms ketä tämä homma eniten koskettaa voivat yrittää luoda painetta päättäjille omalla some käytöksellään.

Jos sä tulet huutelemaan järjettömiä ja koitat leimata asioita selvästi niin koita nyt kestää.
Ei tässä maailmassa oikeasti tuollaista hevonpaskaa siedetä sekä olen ollut täysin asiallinen sinua kohtaan.
Mitä järjettömyyksiä olen huudellut ja koittanut leimata asioita selvästi?
Kestän kyllä, kiitos vain mutta en ymmärrä miksi keskusteluni otetaan "ininänä" sekä "kipuiluna"

Tuossa vielä Ano perustelee noita aikaisempia (paljon porua aiheuttaneita) twiittejä. Vaikka tuota itse kannatankin, niin toivottavasti se ei pitkity.

"Jonkinmoinen ulina alkoi eilisestä Canadaan ja rekkaralliin liittyvästä twiitistäni.
Tarkennan, eli kokemuksieni mukaan pidän Canadaa poliisivaltiona. Olen siellä käynyt ja olemme myyneet sinne tavaraa säännöllisesti jo noin 10 vuotta. Canadan tulli on myös enemmän kuin hanurista.
Myös erään Convoy videon rekkakuski kertoo hyvin, kuinka tavallisia ihmisiä on värvätty poliiseiksi ilman mitään koulutusta vahtimaan muita ihmisiä ja heidän kotejaan. Jotta tuollainen menee kansaan läpi, voidaan puhua oikeasti poliisivaltiosta.
En tiedä pitääkö paikkansa, mutta kuulin, että rekkarallin alullepanijoissa olisi ollut ökyrikkaita, jotka ovat myös näissä myrkkypiikkibisneksissä mukana.
Itseäni ihmetyttää sekin, että miksi se virkaintoinen poliisi nyt sitten yhdenäkin katsookin tienvarsilla tätä touhua läpi sormien, ei ole juhlassa mukana, mutta hiljaa seuraa tilannetta.
Mielenkiintoista on nähdä milloin valtamedia aloittaa liikkeelle lähteneiden ihmisten syyllistämisen, kun mahdollisesti maan ruokahuolto kyykkää.
Tottakai on hyvä taistella tätä hulluutta vastaan, mutta loppuuko Canadassa kansalta itseltään syötävä tämän rekkarallin myötä ja oliko eliitin tarkoituskin se?
Kaikki ei välttämättä ole aina siten, miten me ne ensimmäisenä näemme. "

Zone-sarja -42%

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
profiilitdia.pnglahjatdia.png

Melkosta settiä. :eek:

Mistähän ano on vetänyt herneen nekkuun?
Ihan villi arvaus että olisi halunnut tulla ratsastamaan jutulla mutta jostain syystä ei ole mennyt suunnitelman mukaan vai tuleeko väärät ihmiset tontille kuopsuttamaan?
Luulisi antavan tukensa tuolle touhulle kun samaa ideologiaa ajaa.
Ihan siitä syystä jättäytyy ulos ettei mene politikoinniks. Jos Ano mukana niin porukka heti äärioikeistoa. Sama jos vaikka mikä tahansa puolue kannattaisi tota niin olisi äänenkalastelua ym.

Onko joku kuullut huhuja mitä ravintola-alan #nytriittää voisi tuoda tulleessaan? Avaanko ravintolat ja baarit joukolla normeeleilla aukioloajoilla yhteisestä sopimuksesta ja tukahduttaa AVI:n ja poliisin valvontaresurssit?

View: https://twitter.com/HenriAlen/status/1487721466108026885?ref_src=twsrc%5Egoogle%7Ctwcamp%5Eserp%7Ctwgr%5Etweet

Eihä se muuta vaatis kun firmat ja ihmiset vaan sanois ei.
Mitään ei petturit hallituksessa ja viranomaistaholla voisi tehdä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom