Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 88 27,4%
  • Ei

Votes: 233 72,6%

• Total voters
    321
No itse en mahdollista passia enkä sitä halua, sinä mahdollistat sen vaikka et sinäkään sitä halua. Passista ei ole koronan hoidossa mitään hyötyä ja ihmisille pelkästään haittaa. Silti tuet sitä. Valintoja nämä tietysti on ja sote porukalla tietysti vaikea paikka tehdä päätös koska vaikuttaa toimeentuloon. Itsellä ei onneksi vielä vaikuta niin helppoa tehdä päätös.

Onhan tämä aivan naurettava tilanne. Muka pandemia päällä mutta, ihmiset pelkäävät enempi hallitukset toimia kuin tautia. Eikä edes aiheuta mitään ajatuksia isossa osassa porukkaa. Vai onko tuo pelottelu oikeasti uponnut niin hyvin enemmistöön?
Haista nyt jo vittu. Mulla ei ole yksilönä mitään mahdollisuutta vaikuttaa koronapassiasiaan. Vaikka nyt olisin jättänyt rokotteet ottamatta ja olisin "sun puolella", niin neljä miljoonaa muuta mahdollistaisi silti sen passin. Juu, ymmärrän kyllä, että jos ei kukaan muukaan, mutta kun se ei ole realistista.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Cmoon, kuitenkin ajelet jollain Smartilla oikeesti. :LOL:
No vittu toitsulla! Kuha uhittelin!
Se on aina hyvä lähtökohta, että jos ei vaikuta muhun, niin siihen ei tarvi puuttua.
En ole juutalainen, turhaapa tuohon puuttuu.
Joo kyllä se näin on. Mua ei esim. vittuakaan kiinnosta homojen oikeudet tai oikeudettomuus ja täten ei ole mitään intressiä ottaa kantaa suuntaan jos toiseen siinä asiassa = En puutu.
Mua ei myöskään kiinnosta ei niin piirun vertaa alkoholiongelma Suomessa = En puutu asiaan.
Ei vois vähempää kiinnostaa maksaako bensa 1.5€/l vai 2€/l = En puutu asiaan

Se mikä mua kiinnostaa mutta ei silti aiheuta minkään tasoista puuttumista asiaan on esim. korona. Mua kiinnostaa virulogia näin niinku tasolla "for dummies". Korona taas kiinostaa aiheena, kun se ajaa tosiaan aikalailla reuna-ajattelijoita omiin ojiinsa kokoajan.
Tää on tietty täysin väärä paikka keskustella mistään järkevästi, kun tämän sivuston täyttää toi älytön möyhööminen ja poliitikoille vittuilu. Osallistuin silti - taas - en opi en.

Oho oho! On se kova, ei voi muuta sanoa! Oikein Hummerilla tulossa! Nyt on äijä!
Joo mä arvasin, että meni vähän yli toi noin kauhea ukaasi joillekin ja paikat tippu hampaista ja löysät valahti housuun. Mut koita jaksaa, kyllä ne kalsarit saa pestyä ja paikat korjattua!

Zone-sarja -42%
Haista nyt jo vittu. Mulla ei ole yksilönä mitään mahdollisuutta vaikuttaa koronapassiasiaan. Vaikka nyt olisin jättänyt rokotteet ottamatta ja olisin "sun puolella", niin neljä miljoonaa muuta mahdollistaisi silti sen passin. Juu, ymmärrän kyllä, että jos ei kukaan muukaan, mutta kun se ei ole realistista.
Kyllä sulla on mahdollisuus vaikuttaa passiin. Kaikilla on. Se vaan vaatii sen että on vähän palleja. Noin varmaan isoisätkin ajatteli että antaa Neukkujen vaan jyrätä meidän yli. Ei me voida niille mitään

No ainekin ilman tähteä ku kattoo maita ni passia ei ole. Kaippa tuo yks * on sitte passilla kaikki auki ilman rajotuksia? Ja täällä perse reiässä paikat meni kii klo 18 ku muualla on auki eli miten tää läävä eroaa muista maista
En tiedä kaikista maista, mutta kyllä täällä Sakuissakin on rajoituksia -> KIINNI 22:00 ja vain passilla syömään.

Kyllä sulla on mahdollisuus vaikuttaa passiin. Kaikilla on. Se vaan vaatii sen että on vähän palleja. Noin varmaan isoisätkin ajatteli että antaa Neukkujen vaan jyrätä meidän yli. Ei me voida niille mitään
Elätkö ollenkaan tässä todellisuudessa? Mahdollisuus vaikuttaa tulee vasta siinä vaiheessa, jos suurin osa päättää laittaa vastaan. Minä ymmärrän realiteetit ja sen ettei niin tule ikinä tapahtumaan. Sinä ilmeisesti et. Toi on sulle pelkkä periaatekysymys olla tätä asiaa vastaan, mihinkään todellisuuteen se ei perustu.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Ei nyt oo tarkoitus viisastella mutta eikös myös esimerkiksi puoluekannatusbarometrit suoriteta aika pieneltä joukolta kysymällä ja silti saadaan tulos joka on aika lähelle sitten äänestystä jossa on suurempi massa mukana antamassa ääntänsä.
Että voisin kuvitella, että tuo otoskoko (vaikkakin hiukan pieni on) riittää antamaan luotettavan tuloksen arvioon.

Ei nyt oo tarkoitus viisastella mutta eikös myös esimerkiksi puoluekannatusbarometrit suoriteta aika pieneltä joukolta kysymällä ja silti saadaan tulos joka on aika lähelle sitten äänestystä jossa on suurempi massa mukana antamassa ääntänsä.
Että voisin kuvitella, että tuo otoskoko (vaikkakin hiukan pieni on) riittää antamaan luotettavan tuloksen arvioon.
Kyllä tuossa joku haisee. Olikohan kyselyssä vaihtoehtoa ettei passia lainkaan?

Elätkö ollenkaan tässä todellisuudessa? Mahdollisuus vaikuttaa tulee vasta siinä vaiheessa, jos suurin osa päättää laittaa vastaan. Minä ymmärrän realiteetit ja sen ettei niin tule ikinä tapahtumaan. Sinä ilmeisesti et. Toi on sulle pelkkä periaatekysymys olla tätä asiaa vastaan, mihinkään todellisuuteen se ei perustu.
Se että suurin osa alkaa laittamaan vastaan vaatii sen että osa rohkeasti alkaa laittaa vastaan niin muut seuraa perässä. Jos kukaan ei laita vastaan niin silloin kukaan ei myöskään seuraa.

Heh, koronan sairastanu urheilijan pitää saada 5 nega pcr testitulosta 4:ään päivään. Onnea yritykselle!

Ainoa kikkailu minkä keksin on ois sarvikuonollahuuhtelu. Ja heti perään pcr testi. En tiedä toimisko.

0Bxlx0F.jpg

Helsingin kaupunki muuten ohjeistaa, että positiivisesta testituloksesta huolimatta oireeton lapsi saa mennä kouluun ja aikuinen töihin.

Se siitä rokottamattomien suojaamisesta sitte. Ja for the record, tämä on juuri se miten tässä tilanteessa mielestäni pitäisikin toimia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom