Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 88 27,4%
  • Ei

Votes: 233 72,6%

• Total voters
    321
Jos ihmiset lopettaisi noiden naamarättien käytön niin elämä alkaisi näyttää normaalilta, silloin viimeistään mietittäisiin mitä helvettiä täällä rajoitellaan.
Ihmiset osallistuu ihan vapaaehtoisesti itse tämän illuusion ylläpitoon omalla toiminnalla ja ihmettelee että miksi heitä rajoitetaan, on toki niitäkin paljon jotka edelleen vaatii jos jonkinlaista rajoitusta mutta kuitenkin.

Mikäs tää rekkaralli viritys suomi oikein on?
Miten noi piikit ja rekat liittyy täällä toisiinsa, Kanadassa vissiin vähän eri juttu kun vaikuttaa elinkeinoon jos oikein käsitin.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
A22F1B45-AC13-4D5D-80EA-1791239DAC36.jpeg

Mikäs tää rekkaralli viritys suomi oikein on?
Miten noi piikit ja rekat liittyy täällä toisiinsa, Kanadassa vissiin vähän eri juttu kun vaikuttaa elinkeinoon jos oikein käsitin.
Nykyään on in ja pop järjestää kaikenmaailman mielenilmauksia.
Ihmisillä on niin sisällötön elämä, niin voi istuskella eduskuntatalon edessä kyltti kädessä tai ajella rekalla ympyrää - tällä tavalla saadaan joku sisältö elämälle.
Kuten tässä ketjussa on monia joilla selvästi korona on todella tullut osaksi elämää kun sama kasetti pyörii päivästä toiseen.

Ihmisillä on niin sisällötön elämä, niin voi istuskella eduskuntatalon edessä kyltti kädessä tai ajella rekalla ympyrää - tällä tavalla saadaan joku sisältö elämälle.
Kuten tässä ketjussa on monia joilla selvästi korona on todella tullut osaksi elämää kun sama kasetti pyörii päivästä toiseen.

Kasetti lakkaa pyörimästä ku hallitus sanoo et rajotukset poistetaan ja passi ja kaikki saa mennä niinku ennenkin. Sullaki kasetti pyöri sen verran et oli pakko hakea piikit nuhaan

Lähinnä nyt mietin että meinaako toi porukka ihan tosissaan että sinne tulee samanlainen rekkamarssi kuin Kanadassa?
Olen minäkin eräänlainen somewarrior tätä koronapaskaa vastaan, se nyt johtuu siitä että aikaa näin talvella ihan liikaa.
Minuun ei ole vaikuttanut arkielämässä korona oikein mitenkään, pari ravintolakeikkaa jäänyt välistä tyyliin ja kun taas tulee kiirettä niin ei oikein edes kiinnosta.
Ainoa mitä vastaan ihan tosissaan taistelen on se passihölmöys.

Täälä kans korona kahlasi perheen läpi, lapsilla kesti oireet alle vuorokauden, vaimolla ailahtelevaa päänsärkyä paripäivää. Itsellä 3 päivää sahailevaa lämpöä ja sen päälle normi lentsu, viikonverran kesti itsellä. Piikkejä ei ole. Omallakin kohdalla ylivoimaisesti miedoin virustauti minkä aikuis iällä sairastanut.

Luultavasti varasitte ajan ensimmäisiin rokotuksiin, koska ne on turvallisia ottaa jo 2kk sairastetusta koronasta ainekin jonku mielestä. Jos seuraava tulis vaikka lievempänä

Lähinnä nyt mietin että meinaako toi porukka ihan tosissaan että sinne tulee samanlainen rekkamarssi kuin Kanadassa?
Olen minäkin eräänlainen somewarrior tätä koronapaskaa vastaan, se nyt johtuu siitä että aikaa näin talvella ihan liikaa.
Minuun ei ole vaikuttanut arkielämässä korona oikein mitenkään, pari ravintolakeikkaa jäänyt välistä tyyliin ja kun taas tulee kiirettä niin ei oikein edes kiinnosta.
Emmä usko et samassa mittakaavassa tulee, suomalaiset on liian lussuja. Itse kyllä olisin valmis menee tuonne tukkimaan tietä Zafiralla ihan vaan passin ja bensan hinnan takia.

Zone-sarja -42%
Emmä usko et samassa mittakaavassa tulee, suomalaiset on liian lussuja. Itse kyllä olisin valmis menee tuonne tukkimaan tietä Zafiralla ihan vaan passin ja bensan hinnan takia.
Johan se nähtiin turvemarssin aikaan että täysin turhaa rahan ja ajan tuhlausta mennä rekoilla sinne pörräämään.
Siinä vaiheessa kun aletaan paskaa kippaamaan eduskuntatalon portaille ja mättämään ministeriä turpaan niin alkaa tapahtumaan, sen voiman näytön pitää olla tavalla tai toisella niin kova että uskotaan ihmisten olevan tosissaan.
Tälläistä tilannetta ei tule koskaan olemaan, nämä menee kiltisti vaikka teuraalle jonossa kuten juutalaiset kaasukammioon.

En mä ainakaan usko että ihan samanlaista tulee kuin Kanadassa.
Joo ei täälläkään niin paljoa ole elämään vaikuttanut. Kesällä "joutu" lopettaa sen yhden kerran kaljan lipittämisen aikasemmin eikä menny aamuyöhön asti.
Ite ymmärrän ton passihölmöilyn mutta en sitä vastaankaan jaksa sen kummemmin taistella. Jos se helpottaa ravintoloita ja saleja jne. niin tulkoot.

Ja toisilla menee tunteisiin jos joku on ottanut rokotteen

itse pitäisin näitä ehkä lähinnä "hullunrohkeina" kun ilman korvausta osallistuu mRNA-rokotteiden kehittelyyn mutta on tuossa potentiaali monien sairauksien hoitoon että kunhan tuo on vapaaehtoista en näe tuota huonona.. mutta nyt ollaan aika kaukana vapaaehtoisuudesta (ja valtaosa tuntemistani ihmisistä erinäisistä syistä on 2/3x -rokotettuja..)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ei tämä minuunkaan ole vaikuttanut. Yritän kuitenkin nähdä asian laajemmasta näkökulmasta. Me kaikki elämme maassa nimeltä suomi, ja haluamme varmasti toisillemme vain parasta. Uskon, että tuo rekka mielenosoitus on enemmänkin kannanotto ja ihmisten oma tapa edes jotenkin yrittää saada stoppi tälle hulluudelle ilman väkivaltaan turvautumista.

Harmillisesti itsellä ei ole ajokorttia, joten vien tuonne tukkeeksi jotain muuta.

PItäs tulla hummerilla ajaa sun yli!
Ja sen jälkeen tankille nesteelle!
Cmoon, kuitenkin ajelet jollain Smartilla oikeesti. :LOL:
Johan se nähtiin turvemarssin aikaan että täysin turhaa rahan ja ajan tuhlausta mennä rekoilla sinne pörräämään.
Siinä vaiheessa kun aletaan paskaa kippaamaan eduskuntatalon portaille ja mättämään ministeriä turpaan niin alkaa tapahtumaan, sen voiman näytön pitää olla tavalla tai toisella niin kova että uskotaan ihmisten olevan tosissaan.
Tälläistä tilannetta ei tule koskaan olemaan, nämä menee kiltisti vaikka teuraalle jonossa kuten juutalaiset kaasukammioon.
Valitettavasti oon samaa mieltä sun kanssa et suomessa tuskin tulee noin näyttävää voimannäyttöä. Toisaalta - jos kukaan ei sinne mee edes hengailemaan niin ei siitä silloin ainakaan mitään hyötyä oo.

Miksi te tappelette jo keskenään?
Tai lähinnä toi mollaaminen siitä että ottanut rokotteen, jokaisella on omat syynsä siihen ja en jaksa ymmärtää mitä se ressaa muita jos sen ottaa?
Siinä vaiheessa kun piikin ottaneet alkaa vaatimaan minulta passia tai muuten rajoittamaan minun toimintaa niin minullakin kippaa yli, siihen asti jokaisen oma asia.

En mä ainakaan usko että ihan samanlaista tulee kuin Kanadassa.
Joo ei täälläkään niin paljoa ole elämään vaikuttanut. Kesällä "joutu" lopettaa sen yhden kerran kaljan lipittämisen aikasemmin eikä menny aamuyöhön asti.
Ite ymmärrän ton passihölmöilyn mutta en sitä vastaankaan jaksa sen kummemmin taistella. Jos se helpottaa ravintoloita ja saleja jne. niin tulkoot.

Se on aina hyvä lähtökohta, että jos ei vaikuta muhun, niin siihen ei tarvi puuttua.
En ole juutalainen, turhaapa tuohon puuttuu.

Miksi te tappelette jo keskenään?
Tai lähinnä toi mollaaminen siitä että ottanut rokotteen, jokaisella on omat syynsä siihen ja en jaksa ymmärtää mitä se ressaa muita jos sen ottaa?
Siinä vaiheessa kun piikin ottaneet alkaa vaatimaan minulta passia tai muuten rajoittamaan minun toimintaa niin minullakin kippaa yli, siihen asti jokaisen oma asia.

Niin.. Omallaki salilla meni nurin ja tuli viestii et voi varata aikoja seuraavan 2vk aikana omaa käyttöön, koska olemmehan yhtä perhettä. Piti ottaa molemmille viikonlopuille la ja su tunnin jumpat josko sais treeneistä kiinni

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom