Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 88 27,4%
  • Ei

Votes: 233 72,6%

• Total voters
    321
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Eilinen A-studio oli taas hienoa kuunneltavaa. Passi-Lassen tynnyri oli hienoa katsottavaa, kyllä näkee, että prioriteetit oman terveyden kohdalla on kunnossa. Tietysti Pfizerin buffetista kun pari vuotta vetänyt päivittäin niin onko tuo ihmekään.
Tervahauta totesi arkaillen hyvin, että passille ei ole oikeastaan juuri mitään perusteita tällä hetkellä. Varmaan mahtaa syödä omatuntoa, kun täytyy arkaillen tuollainenkin sanoa.

Ylen juontajat ohjelmaan on kyllä nappivalinta. Siis ylen näkökulmasta, pahin kysymys oli, että "mitä sanotte sille henkilölle, jolla jo kaksi rokotetta ja sairastettu tauti ja nyt pohtii kolmannen rokotteen tarpeellisuutta." :X3:

Miten olis jos asioista keskusteltais monelta kantilta ja uskallettais haastaa ja kyseenalaistaa tämän pellepassin tarvetta ylipäätään yhtään missään. Oli tilanne mikä tahansa.

E76BB43F-4100-407A-9A09-13DDCEE8E10E.jpeg

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Miksi sitä nyt itse hyppäisi? Eihän järkevien kannata hyppiä.
Joo ei tässä luovuttamassa olla. Välillä vaan tuntuu siltä, et onks tässä enää mitään tehtävissä. Jos ja kun EU tätä paskaa ajaa, niin se tulee menemään läpi mitä suuremmalla todennäköisyydellä.

Kiire täs tulee et passi keretään kuoppaamaan. Monen maan pitäs keretä tekee isoja muutoksia, että me voitas säästyä tältä työpaikkapassilta. Mä voin käydä vaikka kaupas tappelemas sen kynäniska vartijan kanssa jos yrittää estää mua ostamasta leivänpaahdinta

Tuotahan oli vähän korjattu tervahaudan toimesta(edellisellä sivulla) et ei se tainnut ihan noin mennä. Tietenkään mediat ei sitä otsikkoa lähde korjaamaan. 😅
Niin jossain taisi olla Tervahaudan twiitti että koskisi vain matkailua EU:n sisällä?

Periaatteessa ihan kiva juttu jos tieto rokotuksista olisi sähköisenä jossain samassa paikassa, ja miksei sitte vaikka tieto covid-piikeistä. Mutta se on ihan eri asia, pitäiskö tuollaisia tietoja joutua näyttämään kellekään.

Lähtökohtaisesti hyväksyisin sen, että jonnekin maahan mentäessä niillä on oikeus edellyttää jokin rokote ja tieto siitä. Sehän on kunkin maan itse ratkaistavissa (kai). Mutta itse sitte ratkaisen että tuenko sellaista maata jatkossa euroillani turismin muodossa.

Se taas sitten, että tuollaiseen passiin pitäisi kerätä leimoja rokotteiden muodossa, ja sitä pitäisi näyttää jos menee vittu kuntosalille.. EI.

Toi Kanadan meininki on aivan mahtava!! Oon eilisestä asti katsonut videoita sieltä ja huh miten uskomatonta menoa! Jenkki-rekat on lähtenyt mukaan tukemaan Kanadaa. En malta odottaa, että pääsevät perille. Sanokaa mun sanoneen, että tällä on uskomaton merkitys ympäri maailman kunhan videot ja tieto leviää mahdollisimman laajalle. Tätähän on nyt alettu suunnittelemaan myös Suomeen. Pakko uskoa, että myös täällä laitetaan stoppi hulluudelle. Viimeistään kun pakkopiikki laajenee kaikille aloille ja passiin vaaditaan 3 piikkiä niin silmien on pakko alkaa avautua.

Viimeksi muokattu:
Kirjotellaas nyt sitte sairaskertomus tästä covidista.

Sain tartunnan oletettavasti joltakin meidän lapsista 10.1. alkaneella viikolla. Oireet alkoi viikonloppuna 15. - 16.1. ja ne oli silloin pientä huimausta ja väsymystä. Olin varma että on covidia, koska sitä oli niin paljon liikkeellä koulussa.

Maanantaina 17.1. totesin että oireet oli poissa (= helvetin tyhmää) ja fillaroin toimistolle (teen töitä yksin) ja päivällä tein sitte kotitreeniä. Siinä huomasin että "paineet laski" eli homma meinas jäädä ihan kesken kun alkoi väsyttää. Tein treenin kevyenä loppuun.

Yöllä tuli sitten vilunväreet ja päänsärky. Ei meinannut saada unta.

18.1. - 21.1. meni käytännössä kuumeen sahaillessa ja vaihtelevin lihaskivuin (alaselkä ja lonkat enimmäkseen). Kuumetta arviolta max 38, mittasin kerran. Yhtenä yönä oli kunnon heräilyä ja hyvät houreet. Tässä vaiheessa ei ollut mainittavaa yskää tai kurkkukipua!

22.1. - 26.1. oli sitten enemmän sellainen allerginen nuha ja yskä, mutta ei enää kuumeilua tai juurikaan lihaskipuja. Tällä välillä olen myös käyny jo päivittäin kävelemässä lyhyitä lenkkejä.

Tänään 27.1. aamulla vielä piti yskiä putket puhtaaksi, mutta tätä kirjoittaessa on 99 % terve olo. Treenit aloitan tosin vasta maanantaina 31.1. jos/kun olo pysyy hyvänä.

Eli sellaista efektiivistä sairaana oloa n. 10 päivää, josta 4 päivää meni niin ettei musta juuri ollut töiden tai kotitöiden tekijäksi.

Aikalailla sama kokemus kuin mikä tahansa influenssa olisi ollut. Niitä tosin on hyvin harvoin, että hankala tunnistaa mitään nyansseja.

Hyvin kyllä huomasi että oli varuillaan kaikenlaisten hengitysoireiden varalta, ja uskon että jonkin verran menee porukkaa sairaalaan ihan vain siksi, että kuumeessa alkaa pelkokerroin nousemaan. Se on ihan ymmärrettävää.

Jos jotain muuttais niin jatkossa täytyy kattoa ettei lähde treenailemaan infektion ollessa päällä - varmasti olisi ollut vähän iisimpää, jos ei olisi sekoillut fillarilenkin ja treenin kanssa tuossa alkuvaiheessa!

Mielenkiintoinen fakta: mulla ei ole rokotteita, enkä aio tähän ottaa ainakaan seuraavaan 10 vuoteen (vanhemmiten joutunee alkaa ottamaan). Tässä syy:

Jos vertaan tähän alla linkatun videon tekijään, joka on kolmasti rokotettu terve, nuorehko, urheileva lääkäri, mun oireet ja kesto on melkolailla 1:1.

Ehkä sitä vois sitten sanoa että mun todennäköisyys saada vakava tauti oli korkeampi kuin tällä kaverilla, mutta enpä tiedä nyt sitte. Tunnen paljon rokotettuja ihmisiä, jotka on nyt sairastaneet omikronin ja ne on olleet osa pahemmassa jamassa kuin mä. Mä en tunne ketään rokotettua, kuka olisi tästä selvinnyt mitenkään selkeästi vähemmällä kuin mä.

Joten jatkossakin pärjään tällä omalla vitamiini- ja ravintoprotokollalla mitä nytkin, kiitokset vaan.

Screenshot 2022-01-27 at 10.02.55.png

View: https://youtu.be/8893U3CIm-8

Zone-sarja -42%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom