- Ikä
- 34
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vittu ne vaan jatkaa ja jatkaa....
Aussit on kyl hyvä esimerkki siitä kuinka valtio tuhotaan sisältäpäin.Näinhän siinä sitten kävi. Saa nähdä eskaloituuko tämä sisällissodaksi, vai loppuuko pelkkiin tavallista rajumpiin mellakoihin.
27 kertainen riski kenellä? Itselläni on pienempi riski joutua teholle ilman piikkejä kuin toisilla 3x piikitetyillä.
Mahtavaa toimintaa. Luulen että kysyntää riittää. Toivottavasti yleistyy kaikkialle.Mielenkiintoista. Mä en periaatteessa kannata mitään jakautumista leireihin tän asian suhteen, mutta jos kakat menee tuulettimeen niin täytyy harkita "jäsenkirjan" hankintaa kai sitten..
Lasten jumppapaikka kielsi maskien käytön, eivätkä vanhemmat saa tulla maskin kanssa edes sisälle – taustalla uudehko koronakriittinen liike
Muun muassa temppuratoja järjestävä lasten jumppapaikka Gymi sanoo olevansa osa kansainvälistä Zone Libre -kampanjaa, jonka tarkoituksena on omien sanojensa mukaan taata ihmisille yhdenvertaista palvelua ilman koronapassia tai maskeja.yle.fi
Ilman kuolonuhreja siellä ei selvitä, se on aivan varmaa.Ja tässä toinen aikapommi, joka vain odottaa räjähtämistä.
Ihan kuin ne koittaisi ajaa tarkoituksella tähän.Ja tässä toinen aikapommi, joka vain odottaa räjähtämistä.
Ilman kuolonuhreja siellä ei selvitä, se on aivan varmaa.
Ihan kuin ne koittaisi ajaa tarkoituksella tähän.
Tuskin olen väärässä.
Antaa taas tyrannialle uusia mahdollisuuksia kun "hätä"Siltä se pahasti näyttää.
Käsitykseni mukaan ainakin tukivat akavaa, joka oli myönteinen passille. Korjatkaa toki jos olen väärässä.Mitähän insinööriliitto on mieltä näistä touhuista.... pitäsköhän alkaa kyselemään jo etukäteen. Puolustaako asiakkaita vai jääkö työ tekemättä mistä maksetaan eli työntekijän puolustaminen epäoikeuksia vastaan.
https://www.jstage.jst.go.jp/article/internalmedicine/advpub/0/advpub_8747-21/_articleTiedän yhden tapauksen, naapurin kouluikäinen tyttö halvaantui piikistä, mutta sitten lopulta onneksi toipui (en tiedä kauanko kesti).
The patient developed total sensory loss below the umbilicus and complete paralysis in both legs. Although he was treated with steroid therapy and plasma exchange, his recovery was limited, and severe sequelae remained. Further studies, including large epidemiological studies, are required to understand the association between SARS-CoV-2 vaccines and neurological AEFI.
Jos muistan oikein, Macronhan sanoi, että hän haluaa tehdä rokottamattomien elämästä käytännössä helvettiä, joten tämä on vain hänen tapa noudattaa omaa politiikkaansa.Antaa taas tyrannialle uusia mahdollisuuksia kun "hätä"