Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 88 27,4%
  • Ei

Votes: 233 72,6%

• Total voters
    321
Mielenkiintoista. Mä en periaatteessa kannata mitään jakautumista leireihin tän asian suhteen, mutta jos kakat menee tuulettimeen niin täytyy harkita "jäsenkirjan" hankintaa kai sitten..

Mahtavaa toimintaa. Luulen että kysyntää riittää. Toivottavasti yleistyy kaikkialle.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mitähän insinööriliitto on mieltä näistä touhuista.... pitäsköhän alkaa kyselemään jo etukäteen. Puolustaako asiakkaita vai jääkö työ tekemättä mistä maksetaan eli työntekijän puolustaminen epäoikeuksia vastaan.
Käsitykseni mukaan ainakin tukivat akavaa, joka oli myönteinen passille. Korjatkaa toki jos olen väärässä.

Todellakin rokottamattomien tauti kuten hetki sitten lehdistö kirjoitteli!
Rokotetuillakin havaitaan tartuntoja lähes samoilla ikäryhmäkohtaisilla ilmaantuvuuksilla kuin rokottamattomilla (Kuva 1A). Rokotteen kolmosannoskaan ei näyttäisi oleellisesti vähentävän tartuntojen ilmaantuvuutta

Tiedän yhden tapauksen, naapurin kouluikäinen tyttö halvaantui piikistä, mutta sitten lopulta onneksi toipui (en tiedä kauanko kesti).
https://www.jstage.jst.go.jp/article/internalmedicine/advpub/0/advpub_8747-21/_article

japanissa tuollainen tapaus

The patient developed total sensory loss below the umbilicus and complete paralysis in both legs. Although he was treated with steroid therapy and plasma exchange, his recovery was limited, and severe sequelae remained. Further studies, including large epidemiological studies, are required to understand the association between SARS-CoV-2 vaccines and neurological AEFI.

Antaa taas tyrannialle uusia mahdollisuuksia kun "hätä"
Jos muistan oikein, Macronhan sanoi, että hän haluaa tehdä rokottamattomien elämästä käytännössä helvettiä, joten tämä on vain hänen tapa noudattaa omaa politiikkaansa.

En yllättyisi, ranskalaisten mielenlaadun tuntien, jos Macron olisi yksi modernin ajan presidenteistä, joka kuolee virkakautensa aikana.

D5BEE913-F2F2-45BE-A936-06B18FBEC55A.jpeg

Suositut

Back
Ylös Bottom