Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 88 27,4%
  • Ei

Votes: 233 72,6%

• Total voters
    321
EU:ssa lienee sovittu jossain isojen pomojen porukassa mediasulussa että nyt ajetaan koko EU:n alueelle rokotepassi, joku tietysti voisi jostain oikeusvaltio periaateesta kysyä mutta koska on muitakin kuin Puola ja Unkari niin mitäs näistä....
Mikään muu ei voi selittää Marinin käytöstä.
Sille olisi myös luova hyötykäyttö.
Vaadittaisiin aina rajan ylityksessä jne, ei taitaisi laittomilta karvakourilta löytyä...

Niin kauan kun meillä ei ole pakollista VW/Audi/Skodapassia, jolla pitää lunastaa perusoikeutensa, asia ei ole vertailukelpoinen tässä kontekstissa.
Käsittämättömiin kokoluokkiin paisuvista vahingonkorvaussummista huolimatta mun on pakko tunnustaa, että hyviä autoja VAG:lla silti tehdään.

Keskiviikon kevennys.

Screenshot_20220119-164748-165.png

Ymmärtääkseni suurin syy sovitteluihin on se, että oikeudenkäyntiaineisto on silloin salaista.
Jep. Kyllähän minuakin kutkuttaisi saada tietää miten paha tilanteen pitää olla, jotta on katsottu viisaammaksi vaihtoehdoksi maksaa parin miljardin korvaukset :)

Täytyy sanoa että aika huikeita argumentteja kun sanotaan ettei me luoteta rikollisyrityksiin "onhan ne muutkin rikollisia!" Jep jep.

Ironista muuten on se että Pfizerin tj on haukkunut rokotekriitikoita rikollisiksi vaikka itse johtaa rikollisyritystä 🤣🤣

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Melkein kannattaa jonnekin metron liityntäparkkiin jättää varmaankin, esim itse jätän monesti kulosaareen ja siitä metrolla toimistolle.
Tai Kluuvin Parkkihalli (maanalainen), sisään vaikka Kaisaniemen kohdalla. Helppo mennä paikan päälle kävellen ja auto turvassa säältä ja ilkivallalta.

Täytyy sanoa että aika huikeita argumentteja kun sanotaan ettei me luoteta rikollisyrityksiin "onhan ne muutkin rikollisia!" Jep jep.

Ironista muuten on se että Pfizerin tj on haukkunut rokotekriitikoita rikollisiksi vaikka itse johtaa rikollisyritystä 🤣🤣

Ihanan tekopyhää! 🤩

Nyt menee jo vähän liian sakeaksi. Mercedes-Benz, isäntämiesten valinta.
Bemari on ollut paras auto mitä mulla ikinä on ollut, vaikka nykyään Opelilla ajelenkin olosuhteiden pakosta. Ei sekään huono.

Asiaan: Kaksijakoinen fiilis stadissa tänään, naamaripäitä näkyi ulkona aivan saatanasti mutta sitten taas toisaalta prismassa yllättävän paljon naamarittomia. En nyt tiedä mitä tästä pitäis ajatella.

Kaveri sai aineki sähköpostia et lomautus alkaa 1.2 ja kestää 14.2 ku vaan 1 piikki alla. Vaikka alussa sanottiin, että 30vrk siirtymäaikaa niin ei saa ottaa toista rokotetta ennen ku 6 viikkoa täynnä ku ohjeissa niin on, että sillain. Nää tiedot ku leviää eteepäin ni katotas tuleeko metakka
Paikallisesti valtavasti epäkohtia mitä tehdään ja miten. Osassa paikkaa lomarahat saa ottaa esiin. Toisissa paikkaa eivät kuulemma anna vaa jemmaavat jne.

Back
Ylös Bottom