Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 88 27,4%
  • Ei

Votes: 233 72,6%

• Total voters
    321
Sama jantterihan anto 200k euroja rämetin ja lasten rokotetutkimuksiin Tampereelle

Toki vain avustus mielessä, eikä suinkaan mikään taka-ajatus kourassaan.

Itse kuulin aikoinaan huhuja, että Bill olisi myös lähettänyt pienen lahjan WHO:lle, jotta ensimmäinen korona-aalto julistettaisiin pandemiaksi.

Olisi aikamoinen veijariveto, jos tuo olisi totta.

Toki vain avustus mielessä, eikä suinkaan mikään taka-ajatus kourassaan.

Itse kuulin aikoinaan huhuja, että Bill olisi myös lähettänyt pienen lahjan WHO:lle, jotta ensimmäinen korona-aalto julistettaisiin pandemiaksi.

Olisi aikamoinen veijariveto, jos tuo olisi totta.

No en ihmettelis yhtään. Paljonkohan äijä on takonu rahaa täs ”pandemian” aikana. Siel voi näkyä joku pieni pyrähdys

Sama jantterihan anto 200k euroja rämetin ja lasten rokotetutkimuksiin Tampereelle

Bill & Melinda Gates-säätiö on rahoittanut pikkuisen enemmän Rämetin johtamaa laitosta, kuin vain 200k Esim. 2019 suurin yksittäinen määrä oli 20me.
Alla olevasta linkistä kun klikkaa "finland" -kohtaa, niin näkee bilin "antaman" rahan määriä. Ei tarvitse tuon jälkeen ihmetellä, kenen suulla rämet niin usein puhuu.

Bill & Melinda Gates-säätiö on rahoittanut pikkuisen enemmän Rämetin johtamaa laitosta, kuin vain 200k Esim. 2019 suurin yksittäinen määrä oli 20me.
Alla olevasta linkistä kun klikkaa "finland" -kohtaa, niin näkee bilin "antaman" rahan määriä. Ei tarvitse tuon jälkeen ihmetellä, kenen suulla rämet niin usein puhuu.

Eli siis tää 200 kiloa oli vain tuo yksittäinen lasten rokotetutkimuksiin käytettävä summa. Sepäs mukavaa. Äijällä ei(pä) ole mitään virkaa miten tää pandemia etenee

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
MITÄ helvettiä joko osa lampaista avannu silmänsä 😳. No eiköhän ne silmät mee taas kiinni kun media alkaa pukata propagandaa oikein huolella.

Se on hankala puhua ihmiselle joka vieläkin luulee että uutisten ja median tarkoitus on valaista ihmistä kotimaan ja maailman tapahtumista objektiivisesti.
Niillä on ne default mielipiteet asioista jotka ne on sieltä mediasta saanut.
Se ei hirveesti auta keskustella jonkun kanssa 10min esim kun vastapainoksi se näkee 8h päivässä propagandaa.Ei tarvii olla kun prisman kassa jonossa niin ilta lehden otsikot kertoo sulle mitä mieltä sun pitää olla.
Se on käsittämätöntä että iso osa ihmisistä oikeesti luulee että kaikki olis ok jos porukka vaan ottais ne piikit ja samalla tossa taas kuulin että yks 3 piikin ihminen on kipeenä ja testi näyttää positiivista.Kai sekin on rokotevastaisten syytä jotenkin?

Olen aistivinani kateutta apurahoja saavia tutkijoita kohtaan :)
Mä ainkakin voin tunnustaa.Kun kattoo niiden aikaansaamisia niin uskoisin pärjääväni tosi hyvin.Ei tarviis kun jauhaa miten maskeja täytyy pitää ja piikit täytyy ottaa ja miten ne jotka kieltäytyy on itsekkäitä ja vastuuttomia ihmisiä jotka pitää yhteiskuntaa panttivankina.

En mä kyllä oikeesti sieluani myis.

Olen aistivinani kateutta apurahoja saavia tutkijoita kohtaan :)
Aikamoista nillitystä joo :) Näkisin itse, että pikemminkin hyvä asia että sitä rahoitusta tulee tutkimukselle muualtakin kuin veronmaksajien pussista. Voisi ajatella, että kertoisi jotain myös tutkimuksen tasosta jos sitä rahaa on saatu yksityisiltä. Suhtautumiseni olisi eri jos nuo rahat olisi siirretty Rämetin henk koht pankkitilille, mutta näin ei taida olla 😁

Screenshot_20220119-141133-110.png

Monessa paikkaa olen puhunut että olen osallistunut korona keskusteluun täällä. Kertonut mitä salaliitto ym teorioita täällä on. Jotkuu katsellut rokote vastaisten kirjoittelua ja naurannut selkäkeikka naurua että eivät voi olla tosissaan noin harha maailmoissa

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom