Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 88 27,4%
  • Ei

Votes: 233 72,6%

• Total voters
    321
En ole haukkunut, kerroin vain mielipiteeni sinusta, kuten Hans Välimäki kertoi rokottamattomista. Ja en huomannut, en tosiaan huomannut että olisin kopioinnut mitään juttuja sinulta. Korkeintaan ajoittaisen huonon käytökseni. En ole Kouvolasta, mutta ihan kuules yhtä perse paikasta olen eli Turusta. Terveisin Vesa Valkeejärvi, ettei tarvitse anonyymille puhella.
Nimelläsi mitään tee…en oo lähdössä treffeille.
Mielipiteesi on siis tuo ja luepas uudestaan kirjoituksesi. Minusta kyllä haukkumista nuo vertaukset mitkä perustuu omiin pahan mielen ajatuksiin.

Välimäki oppi tämän nyt kantapään kautta.
Oppi sen myös,että miten herkkä nahkaisia nyky ihmiset on. Pääasia päästä pahoittaa mielensä kaikesta.

Mä kyl oisin miettinyt kirjoitusasua hetken kun julkisuuden henkilö ja tietää että mielensä pahoittajat hyökkää heti.
Teksteistä päätellen myös mukana menestyksestä kateellisia

Oppi sen myös,että miten herkkä nahkaisia nyky ihmiset on. Pääasia päästä pahoittaa mielensä kaikesta.

Mä kyl oisin miettinyt kirjoitusasua hetken kun julkisuuden henkilö ja tietää että mielensä pahoittajat hyökkää heti.
Niinhän se on, Välimäki pahoitti mielensä siitä, että kaikki eivät ole ottaneet koronarokotteita. Saattoi olla myös salaa kateellinen siitä muille, etteivät he ole langenneet rokotepakotukseen.

Oppi sen että Välimäki itsekin on kovin herkkänahkainen kun pahoittaa mielensä siitä että jotkut ei halua ottaa kokeellista rokotetta

Vihan eskalointi koronarokottamattomia kohtaan. Kiihotus kansaryhmää kohtaan. Siitä on haittaa kansanryhmälle, johon yksityishenkilö kuuluu ja siten myös kärsii siitä.
Mites nää rokotetuista mitä tääl kirjoitetaan?? Eikös ne olekaan samaa rikos nimikettä?
Ei ole. Kun avaa tuon mainitun rikoslaki rikoksen tunnusmerkistön niin ei osu. Ei kumpaankaan

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jaahans. Tänään tuli savoon kouluihin maskisuositus ekaluokkalaisista alkaen... Nelosista alkaen oli aikaisemmin.
Samoin oli meillä Pirkanmaalla. Oma penska ei naamioidu. N 20% lapsista oli jättänyt naamarit vex. Opettajalle pointsit koska erikseen korosti viestissä että ei tarvitse pitää.

Et siis osaa vastata?
Osaan.
Kyllä sä minua henkilökohtaisesti halvensit.

Se Välimäen kirjoitus oli kärkäs kannanotto kohdistuen henkilöihin kenen toimintamalli ei vaikuta hänen mielestään järkevältä.
Sanavalinta ei kyllä joo paras mahdollinen.
Pitäis varmaa lukee uudestaan se

Ois mukava nähä ku 1.2 tulee piikkipassi voimaan et monella hoitajalla jatkuu työt tai kutsutaan takasin jotka EI USKO PASKOIHIN ROKOTTEISIIN

''Jos THL myös virallisessa lausunnossaan tyrmää koronapassin, hallituksen on aika vaikea viedä sitä koskevaa lainsäädäntöä eduskuntaan.''

Hs
Tämä tulee olemaan mielenkiintoinen näytelmä. Nythän THL on julkisesti sanonut, että passista ei ole enää mitään hyötyä, pohja on tippunut pois. Jos mielipide muuttuu viralliseen lausuntoon, voidaan olla varmoja, että THL on palautettu takaisin poliittiseen ohjaukseen.

Suositut

Back
Ylös Bottom