Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos noi ilmoitukset rokotekuolemista pitää paikkansa ja riittävän moni on kuollut piikkipainostuksen takia niin siinä on kieltämättä jo syy tehdä tutkinta joukkomurhasta, joukkotuhonnasta, mikä se rikosnimike onkaan.Niin mikäpä se olis oikea tuomio sitten näille rikollisille ?? Niitten toimilla tuhansia,miljoonia ihmisiä on tapettu. Markkinoilla on ollut jo toimivat lääkkeet koronan hoitoon mistä nää on kaikki ollut tietoisia. Tietoisesti tapatettu porukkaa kieltämällä nää varhaisen hoidon lääkkeet millä olis porukkaa saatu pelastettua. Sit pakotettu ihmisiä ihmiskokeeseen ja ajettu harhaan. + kaikki muu korruptio missä firmoja ajettu ahdinkoon yms...
Pahaltahan se kuolemantuomio kuulostaa mut kyllä se olis ihan oikeutettua ku kattoo mihin rikoksiin noi siat on syyllistynyt.
Kuinkahan paljon tota tehdään? Varmasti moni rikas huippu-urheilija ainakin on hakenut valepiikin, mutta mikä mahtaa olla tilanne tavallisen kansan parissa?The Guardian: Sairaanhoitajaa epäillään Italiassa valerokotteiden antamisesta rokotevastaisille – huomaisitko videolta, mihin koronarokote todellisuudessa sujahtaa?
Italiassa Palermon kaupungissa on pidätetty sairaanhoitaja, jonka epäillään antaneen valerokotuksia rokotevastaisille henkilöille.www.ess.fi
Mikälie tämmönen systeemi Victoriassa:Onko tuo tosiaan joku virallinen video?
Ei jumalauta. Meillä on vain 2 vaihtoehtoa. Rokotepassi tai koronapassi. Mikään muu ei kelpaa.
Hallitus ryhtyy päivittämään vanhentunutta koronastrategiaa – STM edustaa edelleen tiukkaa linjaa
Yksi hallituksen piirissä esillä ollut vaihtoehto on tehdä koronapassista puhtaasti rokotepassi. Tuolloin rajoituksia ei voisi kiertää negatiivisen testituloksen avulla.www.is.fi
Siellä on Wef:n kokous parhaillaan käynnissä.
Rokottakaa kaikki maailman ihmiset, vaati YK:n pääsihteeri
Rokottakaa kaikki maailman ihmiset, vaati YK:n pääsihteeri
YK:n pääsihteeri Antonio Guterres vaati maanantaina, että kaikki maailman ihmiset olisi pyrittävä rokottamaan koronaa vastaan, jos mielimme päästä ero...www.keski-uusimaa.fi
Mä voin tulla puhaltamaan happea liekkeihin (koska olen tod.näk. vieläkin köyhempi tautinen otus)Unohdit kolmannen vaihtoehdon. Lähdetään tuikkaamaan eduskuntatalo tuleen seuraavan täysistunnon aikana. Sä maksat bensat, mä tulitikut(koska olen köyhä paska)
Mä voin tulla puhaltamaan happea liekkeihin (koska olen tod.näk. vieläkin köyhempi tautinen otus)
Pikkulinnut visertäneet, että ainakin Itä-Euroopassa tuota tehdään aika laajalti. Hinta taitaa pyöriä jossain 500€-1000€ paikkeilla. Varmasti myös muualla sama homma jotta saisi passin vihreäksi. Suomessa nyt tuskin tehdään, täällä ollaan niin uskovaisiaKuinkahan paljon tota tehdään? Varmasti moni rikas huippu-urheilija ainakin on hakenut valepiikin, mutta mikä mahtaa olla tilanne tavallisen kansan parissa?