Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 88 27,4%
  • Ei

Votes: 233 72,6%

• Total voters
    321
DA7FA242-EE02-4979-AB9E-075AA4F7F413.jpeg

Niin mikäpä se olis oikea tuomio sitten näille rikollisille ?? Niitten toimilla tuhansia,miljoonia ihmisiä on tapettu. Markkinoilla on ollut jo toimivat lääkkeet koronan hoitoon mistä nää on kaikki ollut tietoisia. Tietoisesti tapatettu porukkaa kieltämällä nää varhaisen hoidon lääkkeet millä olis porukkaa saatu pelastettua. Sit pakotettu ihmisiä ihmiskokeeseen ja ajettu harhaan. + kaikki muu korruptio missä firmoja ajettu ahdinkoon yms...

Pahaltahan se kuolemantuomio kuulostaa mut kyllä se olis ihan oikeutettua ku kattoo mihin rikoksiin noi siat on syyllistynyt.
Jos noi ilmoitukset rokotekuolemista pitää paikkansa ja riittävän moni on kuollut piikkipainostuksen takia niin siinä on kieltämättä jo syy tehdä tutkinta joukkomurhasta, joukkotuhonnasta, mikä se rikosnimike onkaan.

Meillä ei täällä kuitenkaan kuolemanrangaistusta ole käytössä (niin kuin ei mielestäni pidä ollakaan). Vaikka mä haluaisinkin tota läskivittua vetää turpaan, niin yritetään me edes jostain sivistyneen länsimaan rippeistä pitää kiinni ja käytetään väkivaltaa vain välittömässä itsepuolustuksessa.

Kuinkahan paljon tota tehdään? Varmasti moni rikas huippu-urheilija ainakin on hakenut valepiikin, mutta mikä mahtaa olla tilanne tavallisen kansan parissa?

Ei jumalauta. Meillä on vain 2 vaihtoehtoa. Rokotepassi tai koronapassi. Mikään muu ei kelpaa.

Unohdit kolmannen vaihtoehdon. Lähdetään tuikkaamaan eduskuntatalo tuleen seuraavan täysistunnon aikana. Sä maksat bensat, mä tulitikut(koska olen köyhä paska) 😜

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kuinkahan paljon tota tehdään? Varmasti moni rikas huippu-urheilija ainakin on hakenut valepiikin, mutta mikä mahtaa olla tilanne tavallisen kansan parissa?
Pikkulinnut visertäneet, että ainakin Itä-Euroopassa tuota tehdään aika laajalti. Hinta taitaa pyöriä jossain 500€-1000€ paikkeilla. Varmasti myös muualla sama homma jotta saisi passin vihreäksi. Suomessa nyt tuskin tehdään, täällä ollaan niin uskovaisia 😂

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom