Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 88 27,4%
  • Ei

Votes: 233 72,6%

• Total voters
    321
Vasta-aineet ei tainneet kovin montaa kuukautta näkyä tuossa testissä.

Jos piikkipassi tulee työpaikalle niin loppuu minun veronmaksu tähän maahan ja muutan Pohjois-Koreaan tai johonkin muuhun Suomea vapaampaan yhteiskuntaan, jos siis siinä vaiheessa maasta poistuminen on enää sallittua.
Samoin. Jos passi tulee työpaikalle niin en maksa enää veroja tänne ja katson sitten mitä teen.

Kiina sanoo että tämä omikrontapaus tuli kanadasta lähetetyn paketin mukana. EIvät varmasti usko itekkään. :)

edit.
@LazyJ tohon myokardiitti hommaan, ootko lukenu papereita mrnarokote myokardiitti vs koronamyokardiitti ns''clinical outcomes raportteja''?

Tässä pähkinänkuoressa:
1642421845721.png

Lisäks:

View: https://twitter.com/DrPoorman/status/1482043357807329280?s=20

View: https://twitter.com/DrPoorman/status/1482044122282160131?s=20

View: https://twitter.com/DrPoorman/status/1482055218493673472?s=20

Jay bhattacharyan kanssa sä @LazyJ oot todennäkösesti enemmän ja myöskin MIELUMMIN samaa mieltä kun mun kanssa, niin tässä on hänen postaama 42 miljoonan ihmisen tutkimus. ELi sun ei tarvitse edes olla MUN kanssa samaa mieltä. Ole gbd jay bhattacharyan kanssa edes.

View: https://twitter.com/DrJBhattacharya/status/1479722037061029889?s=20

Näillä ei sinällään ole merkitystä mitä mä höpötän, me käydään tää samakeskustelu 2vkon päästä taas uudestaan. Ja uudestaan.

Jos piikkipassi tulee työpaikalle niin aikooko täältä porukka ensin pyytää työterveyslekurilta lähetettä vasta-aine testiin? Jos kävis tuuri ja ois sairastanu oireettomana ja passi vihreeks tai vaan yhellä piikillä 9kk jatkoaikaa
Piikkiä en ota. Jos tiukka paikka tulee niin kielimoukkua voin käydä harrastamassa koronasairastuneen kanssa että saisi luonnollisen immuniteetin. En tiedä olenko idiootti optimisti mutta en osaa kuvitella, että vuoden päästä pakkopiikki olisi enää voimassa. Tuntuu pähkähullulta, että mikään valtio oikeasti pakon edes asettaisi koska on täysi fakta, että osalle haittoja tulee. Mutta se on nähty monta kertaa, että aina kun luulee, että meno ei voi hullummaksi muuttua, niin kulman takana on seuraava ylläri odottamassa.

Piikkiä en ota. Jos tiukka paikka tulee niin kielimoukkua voin käydä harrastamassa koronasairastuneen kanssa että saisi luonnollisen immuniteetin. En tiedä olenko idiootti optimisti mutta en osaa kuvitella, että vuoden päästä pakkopiikki olisi enää voimassa. Tuntuu pähkähullulta, että mikään valtio oikeasti pakon edes asettaisi koska on täysi fakta, että osalle haittoja tulee. Mutta se on nähty monta kertaa, että aina kun luulee, että meno ei voi hullummaksi muuttua, niin kulman takana on seuraava ylläri odottamassa.
Paras kun ei se välttämättä edes tartu sinuun vaikka vetelisit miten.

Henkilö sairastanut koronan Joulukuussa 2020. Ainakin nyt vuosi sen jälkeen vasta-aineet oli korkeammat kuin rokotetulla 😂 Nämä on mun käsityksen mukaan aika yksilökohtaisia. McCullough sanoi Roganin podcastissa, että kaikilla ei edes vasta-aineet näy vaikka sairastaisi koronan. Eli tuskimpa jälkikäteen tuota passia vihreäksi saa, eiköhän se ole vain ne rokotteet mitkä kohta kelpaa. K-Rokote passi, sehän se on tulossa.

Saa jälkikäteen jos löytyy vasta-aineita. Mut sit voi olla eri suostuuko sellasen lausunnon laittaa et saatko passin suoraan vai joudutko ottamaan esim yhden piikin. Kaverilla ois esim nyt lähete vasta-aine testiin ku epäilys et oli korona tos jokunen viikko takaperin. Hän siis todennäkösesti sais suoraan, koska todistetusti ois vähä aikaa sit kipeenä. Miettii käykö vai ei. Omasta pussista joutus mehiläises maksaa 120eur. Ite varmaa tässä vallitsevassa tilanteessa kävisin meinaan sit vituttaa jos joutuu 2 piikkiä ottaa ja sairastettu olis alla mikä lisää haittariskejä

Viimeksi muokattu:
Saa jälkikäteen jos löytyy vasta-aineita. Mut sit voi olla eri suostuuko sellasen lausunnon laittaa et saatko passin suoraan vai joudutko ottamaan esim yhden piikin. Kaverilla ois esim nyt lähete vasta-aine testiin ku epäilys et oli korona tos jokunen viikko takaperin. Hän siis todennäkösesti sais suoraan, koska todistetusti ois vähä aikaa sit kipeenä. Miettii käykö vai ei. Omasta pussista joutus mehiläises maksaa 120eur. Ite varmaa tässä vallitsevassa tilanteessa kävisin meinaan sit vituttaa jos joutuu 2 piikkiä ottaa ja sairastettu alla
Oisko synlabilla halvempi?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jay bhattacharyan kanssa sä @LazyJ oot todennäkösesti enemmän ja myöskin MIELUMMIN samaa mieltä kun mun kanssa, niin tässä on hänen postaama 42 miljoonan ihmisen tutkimus. ELi sun ei tarvitse edes olla MUN kanssa samaa mieltä. Ole gbd jay bhattacharyan kanssa edes.

View: https://twitter.com/DrJBhattacharya/status/1479722037061029889?s=20

Näillä ei sinällään ole merkitystä mitä mä höpötän, me käydään tää samakeskustelu 2vkon päästä taas uudestaan. Ja uudestaan.

Toistan itseäni. Myokardiittiriski on siis suurempi sairastetun taudin jälkeen kuin rokotteen jälkeen, eli koska en ole vieläkään tautia rokottamattomana saanut ei vielä toistaiseksi ole myokardiitti riski toteutunut. Jos olisin ottanut esim. 2 rokotetta olisin jo 2 kertaa myokardiitti rulettia pelannut. 0 rokotetta 0 tautia, myokardiitti riski tähän mennessä 0

Toistan itseäni. Myokardiittiriski on siis suurempi sairastetun taudin jälkeen kuin rokotteen jälkeen, eli koska en ole vieläkään tautia rokottamattomana saanut ei vielä toistaiseksi ole myokardiitti riski toteutunut. Jos olisin ottanut esim. 2 rokotetta olisin jo 2 kertaa myokardiitti rulettia pelannut. 0 rokotetta 0 tautia, myokardiitti riski tähän mennessä 0
Totta. Niin tai näin, niin riskit on pienet. Ja ei, missään nimessä lasten myokardiitit ei ole hyväksyttäviä. Ja niitä ei pidä vähätellä. Vaikka onneks valtaosa harvinaisista on hyvin lieviä. Eipä sillä että kenenkään muunkaan. Mutta onneks molemmissa, infektiossa ja rokotteen riskit on helvetin pienet myokardiitin osalta... ja itseasiassa muittenkin juttujen.

Totta. Niin tai näin, niin riskit on pienet. Ja ei, missään nimessä lasten myokardiitit ei ole hyväksyttäviä. Eipä sillä että kenenkään muunkaan. Mutta onneks molemmissa, infektiossa ja rokotteen riskit on helvetin pienet myokardiitin osalta... ja itseasiassa muittenkin juttujen.
Miksi pitää ottaa turhasta "pieni" riskisi?

Voitko kertoa?

Ois jos lekuri laittaa sinne lähetteen. Eihän mehiläisen lekuri mielellää laita varmaa ku omaan pajaan. Synlab tais olla +50
Kokeile maisa/kanta palvelun kautta omalle terveysasemalle ja kysyt sitä kautta? Mulla on lekurivastannu saman päivän aikana aina ku kysyny(no kaks kertaa eri juttuja) ei siin menetä mitään.

Nyt on pakko kysyä ootteko kuullu yhtään koronan jälkeistä sydänlihastulehdusta? Mä en mut piikistä kyllä tullu vastaan. Miksi näin?

Nyt on pakko kysyä ootteko kuullu yhtään koronan jälkeistä sydänlihastulehdusta? Mä en mut piikistä kyllä tullu vastaan. Miksi näin?
Mul on yks. Sama täti joka oli teholla koronan takia. Sil oli vähä pitempi hospitaalireissu. NOin 45-50v nainen. Sairauksista en tiedä. Ylipainoo ei ainakaan ollu.

Opetteli kävelemään kun pääs pois.

mutta ihan helvetin harvinaisia.

Suositut

Back
Ylös Bottom