Israelissa alkaa hypnoosi hellittämään:
View: https://mobile.twitter.com/DrEliDavid/status/1482399658102202370
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Israelissa alkaa hypnoosi hellittämään:
Passi menee kohta vanhaksi niin pakko ottaa.Uskomatonta. Mun yksi urheileva koronan jo sairastanut kolmekymppinen ystävä kävi ottamassa kolmannen jabin. Ei vaan voi enää ymmärtää edes parhaiden ystävien järjen juoksua.
Täysin sama ilmiö kun Suomessakin. Asiantuntijat sanovat, että kyse on enää peruslentsusta, ei mistään yleisvaaralliseksi luokiteltavasta taudista. Passista ei mitään hyötyä. Lock-downeista ei mitään hyötyä. Karanteeneista ei mitään hyötyä. Lisäpiikeistä ei hyötyä.
Poliitikot eskaloivat toimenpiteitä juuri niitä toimenpiteitä, joita asiantuntijat pitävät täysin hyödyttömänä. Varsinkin lisää asioita passin taakse. Se näyttää olevan ykkösprio. Viimeistään nyt on selvää, että poliitikot yrittävät kiireen vimmalla ajaa poliittista agendaansa toteutukseen, mikä ikinä se onkaan. Jos tätä ei vieläkään ymmärrä, niin sitten ei koskaan.
Passi menee kohta vanhaksi niin pakko ottaa.
Joo, aivan sairasta touhua. On ainakin mielenterveyspuolella tulevaisuudessa töitä.Kattokaa nyt noita aivopestyjä degeneraatteja. Aivan käsittämätöntä. Pää räjähtää
Tämä edustaa sitä 100% oman terveyden ulkoistamista ja 100% uskoa viranomaisiin.Uskomatonta. Mun yksi urheileva koronan jo sairastanut kolmekymppinen ystävä kävi ottamassa kolmannen jabin. Ei vaan voi enää ymmärtää edes parhaiden ystävien järjen juoksua.
Jep! Onkohan Suomessa juuri muita foorumeita jossa koronasta saa keskustella vapaasti? Mäkin palasin pakkikselle suunnilleen 10 vuoden tauon jälkeen juurikin tämän ketjun takiaTäytyy tähän väliin kyllä ISO KIITOS antaa @Mike :lle kun on tää pakkotoiston foorumi olemassa ja nimenomaan tässä tapauksessa tämä koronaketju jota ei sensuroida ja pidetään ruodussa kuitenkin! Vapaata keskustelua ja häiriköt lentää pihalle syystä. Muutenkin helvetin hienoa, että KAIKKI ketkä täällä ootte jaksanut keskustella aiheesta ja jakaneet ikäviä ja hauskoja linkkejä/kertomuksia koronaan liittyen.
Rehellisesti sanottuna itselle ainakin todella suuri apu tämä ketju kun tätä koronapaskaa joutuu kuintenkin pään sisällä jonkin verran käsittelemään ja kun omat lapset on tulilinjalla rokotusten suhteen. Täältä saa hyviä ajankohtaisia linkkejä teiltä, vinkkejä ja tukeakin tarvittaessa.
Kiitos jätkät (muijat myös jos on)!
Kävin tuossa justiinsa Lidlissä. Olin ainoa naamariton. Kun olin lähdössä pois, joku nainen tuli sisään, jolla oli nähtävästi naamari unohtunut matkasta. Nosti poolopaidan kauluksen naamansa eteen ja rupesi tekemään ostoksia. Ryhmäpaineen voima on iso.No sepä se. Kun kysyy suoraan että miks ihmeessä otat kolmannen, niin vastauksena on tyhjä katse ja se, että passi vanhenee.
Tuntuu et ihmiset ei enää halua edes tästä paskasta eroon. Kiva pikku harrastus käydä ottamassa piikkiä hihaan ja pidellä näitä helvetin rättejä joka paikassa. Semmoista mukavaa puuhastelua yhdessä. Varmaan tulee tyhjiö elämään, jos tää joskus loppuu eikä tarvii enää yhdessä jaksaa paria viikkoa.
Toi on kyllä niin säälittävää. Jopa monet näitä toimia vastustavat ovat alistuneet naamarin käyttöön kun ei ole itsetunto riittävän hyvä. Onnetonta porukkaa.Kävin tuossa justiinsa Lidlissä. Olin ainoa naamariton. Kun olin lähdössä pois, joku nainen tuli sisään, jolla oli nähtävästi naamari unohtunut matkasta. Nosti poolopaidan kauluksen naamansa eteen ja rupesi tekemään ostoksia. Ryhmäpaineen voima on iso.
Meillä töissä ruokalassa eräs nainen kävi hakemassa suolapurkin meidän pöydästä pitämällä nenästään kiinni Kuullosti hauskalta kun känisi että voiko hän ottaa suolapurkin Toinen vaihtoehto on toki että haistiin pahalleKävin tuossa justiinsa Lidlissä. Olin ainoa naamariton. Kun olin lähdössä pois, joku nainen tuli sisään, jolla oli nähtävästi naamari unohtunut matkasta. Nosti poolopaidan kauluksen naamansa eteen ja rupesi tekemään ostoksia. Ryhmäpaineen voima on iso.
Pakko kyllä alkaa käyttämään maskia. On se niin nyt.
View: https://www.instagram.com/p/CYsR-aWpORR/?utm_medium=copy_link