- Ikä
- 34
Avin isoin pomo käsittääkseni.
View: https://twitter.com/soile_lahti/status/1480909301090861058?s=20
View: https://twitter.com/soile_lahti/status/1480909301090861058?s=20
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä oon jo pidempään katsellut Kidutin itseäni viimeiseen asti ja luin sen kommentteja, mutta enään ei vaan yksinkertaisesti jaksa, koska käy tylsäksi kuinka vaan koittaa provosoida porukkaa tarkoituksellisilla kommenteilla. Harmi kun vielä muut jaksaa langeta sen selviin provoihin ja käyttää aikaansa moiseen... kannattaisi muidenkin laittaa ignoreen.Eikö kukaan muu muka ole tajunnut tätä trollia? Ja te lankeatte kerta toisensa jälkeen?
Mäkin päätin jo aikaisemmin että nyt riittää mutta niin vaan minä idiootti lankesin uudestaan. Noh, nyt toi on ignoressa.Kyllä oon jo pidempään katsellut Kidutin itseäni viimeiseen asti ja luin sen kommentteja, mutta enään ei vaan yksinkertaisesti jaksa, koska käy tylsäksi kuinka vaan koittaa provosoida porukkaa tarkoituksellisilla kommenteilla. Harmi kun vielä muut jaksaa langeta sen selviin provoihin ja käyttää aikaansa moiseen... kannattaisi muidenkin laittaa ignoreen.
Tätä hetkeä olen odottanut ja ai että kuinka suuren nautinnon ihminen voikaan saada yksinkertaisista asioista.... jullikka goooooooes to the ignoooooore
Täällä ainakin 3 luokasta ylöspäin ollu jo ennen joulua suositus (pakko).Tuo uutinen viime keväältä.
Olikos nyt niin, että alle 12vuotiaatkin käyttää jo maskia koulussa ?
Mä ilmoita ainakin et mun muksuihin ei tikkua työnnetä. Voivat hommata sit kurlaustestin heille. Nuoremman kans käyty lekurillakin sen takia ku nokka vuotaa verta vähän väliä, saatikka ku joku tökkää tikun sinne.Pikatestejä kouluissa Mitäköhän vielä... Oikeesti mä en haluu enää elää tässä maailmassa.
@JoeRogan, tässä sinulle seuraava vieras:
View: https://twitter.com/2022_Karma/status/1479436605865611266
On ollut jo pidemmän aikaa ignoressa. Sielu lepää kun ei tarvitse nähdä yhtäkään tyypin kirjoitusta, joiden asu vastaa keskiverto ylä-asteelaisen ulos antia.Eikö kukaan muu muka ole tajunnut tätä trollia? Ja te lankeatte kerta toisensa jälkeen?
Ruotsissa ollut jo yli 100 hengen tilaisuuksissa passi käytössä. Passi tuli itseasiassa saman tien kun uusi pääministeri astui korkkareihin.Ruotsi kiristää ravintolarajoituksia – Koronapassi muuttuu
Koronapassista on Ruotsissa tulossa rokotepassi, kun tilaisuuksissa aletaan vaatia rokotetodistusta.www.uusisuomi.fi
Kyllä se Ruotsikin vaan on ottanut passin käyttöön täydellä voimalla. Jopa kaukojuniin tulossa rokotepassi. Jos Ruotsi voi tuolle tielle lähteä, niin mitä tahansa voi tapahtua muualla maailmassa.
Tässä viimeisen kahden vuoden aikana on ollut todella paljon "salaliittoja", mitkä ovatkin lopulta osoittautuneet todeksi. Näin tulee olemaan myös tulevaisuudessa.
Salaliitto hyvä termi näihin foliohattu uskomuksiinSalaliitto/salaliittoteoria -sanoja viljellään täälläkin usein, valtaosa näiden sanojen käyttäjistä ei taida edes tietää mitä sillä oikeasti tarkoitetaan
"Salaliitto eli salahanke on kahden tai useamman henkilön salainen sopimus jonkin rikollisen tavoitteen saavuttamiseksi. Tyypillisiä salaliittoja ovat poliittiset rikokset."
Tuosta voi miettiä, kuinka monta rikosta-asiaa mahtuu salaliitto nimikkeen alle, ja voi miettiä sitä, että kuinka saatanan tyhmältä kuulostaa hörötellessään salaliitoille/salaliittoteorioille.
Et usko salaliittoihin, kuten poliittisiin rikoksiin tai niiden mahdollisuuteen?Salaliitto hyvä termi näihin foliohattu uskomuksiin
Eiks täällä ollu se kalenteri? Olisko se sit Pi seuraava.Omicronin jälkeenki tulee uusi variantti
Nimeäisivät sen vaan IP:ksi, niin voitaisi ladata IP Man vitsejä koko ketju täyteen.Eiks täällä ollu se kalenteri? Olisko se sit Pi seuraava.