Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 88 27,4%
  • Ei

Votes: 233 72,6%

• Total voters
    321
Enää ei olla aallonharjalla tai veitsenterällä. Nyt ollaan kuilussa.

Minua kiinnostaisi ihan aidosti tietää kuinka paljon niitä potilata on ja onko ne vuodepotilaita ja onko siellä oikea ruuhka jne.
Vituttaa kun ei voi oikein enää mihinkään luottaa kun asenteelliset toimittajat kirjoittaa mitä sattuu ja iltapäivälehdet kerää klikkiotsikoita.
Tuota varasairaalaa aloin pohtimaan että onko nyt tehty jotain keskitystä positiivisille tai jotain? Niitä kun nyt varmasti on enempikin kuin tarpeeksi oli syy sitten mikä hyvänsä hoitoon tulolle.
E: no olihan siellä kirjoitettu, varmaan nämä ovat sitten koronan kanssa olevia?
– Kyse on iäkkäistä potilaista. On arvioitu, että he eivät hyödy tehohoidosta perussairauksiensa, ikänsä ja kuntonsa perusteella. He saavat hyvää vuodeosastohoitoa, mutta ei hengityskonehoitoa.

Mutta kun passi on saatava ja elanto rokottamattomilta vietävä vaikka tauti on flunssaan verrattavissa.

Pk-seudun kunnilta raju vaatimus: koronaan sairastuneisiin suhtauduttava kuin mihin tahansa hengitystieinfektioon​

Minua kiinnostaisi ihan aidosti tietää kuinka paljon niitä potilata on ja onko ne vuodepotilaita ja onko siellä oikea ruuhka jne.
Vituttaa kun ei voi oikein enää mihinkään luottaa kun asenteelliset toimittajat kirjoittaa mitä sattuu ja iltapäivälehdet kerää klikkiotsikoita.
Tuota varasairaalaa aloin pohtimaan että onko nyt tehty jotain keskitystä positiivisille tai jotain? Niitä kun nyt varmasti on enempikin kuin tarpeeksi oli syy sitten mikä hyvänsä hoitoon tulolle.
E: no olihan siellä kirjoitettu, varmaan nämä ovat sitten koronan kanssa olevia?
– Kyse on iäkkäistä potilaista. On arvioitu, että he eivät hyödy tehohoidosta perussairauksiensa, ikänsä ja kuntonsa perusteella. He saavat hyvää vuodeosastohoitoa, mutta ei hengityskonehoitoa.
Itse en luota noihin ja nuo kaikki luvut kyllä ruuvataan covid lobbauksen suuntaan. Moni ei varmaan ole edes covidin takia vaan testauksessa "ilmenee" covid ja sitten ollaankin siellä "hoidossa".
Osa toki varmaan lähtee hyperventiloimaan päivystykseen kun pelkäävät kuolevansa.

Lumilauta lisenssi taitaa olla vielä halvempi kuin leuanveto, hyvin pääsee tällä hetkellä kahdelle eri salille treenaamaan itse vaikka Uudellamaalla pitäisi olla kiellot päällä. Toinen sali kiertää kierosti perhevaraus systeemillä ja toiseen pääsee lisenssillä. Eipä tämä ole vaikuttanut omaan elämään ollenkaan treenien muodossa, sen 5-6 treeniä saanut viikkoon.

Onneksi varsinais-suomen salit avautui tänään, niin ei tarvinnut ruveta lisenssiurheilijaksi.
Oikeastaan tuo pakkolepo teki ihan hyvää, nyt on taas kova motivaatio painaa kohti viidenkympin villitystä.

Mitäpä veikkaatte, vieläkö tulee uusia sulkuja uusilla säännöillä, vai oiskohan tässä nyt järki voiton puolella.
Pakkolepo? Mikä pakkolepo? Mä kävin tuolla vetää paikallisessa urheilupuistossa 20kg kuulan ja 15kg painoiseksi lastatun repun kanssa loputtomia settejä dippejä, leukoja yms. Oon ehkä jopa enemmän romuna nyt. 😄

Toivottavasti nyt ei tän jälkeen enää tuu mitään tai ei jatkuis toi, vaikka huutelevat et pitäis jatkaa tammikuun loppuun asti. Hlökohtaisesti oon kuitenkin sen verran pessimisti etten yllättyis ollenkaan. Onneks kuitenkin on nyt se lisenssi takataskussa ja toi sali minne vaihdoin huokuu 666% enemmän asennetta kuin kaksi edellistä.

Pöndellä salinpitäjät sen verran harmaita, että eivät pidä ovia auki vaikka olisi mikä lisenssi. Rupeaa ainakin itsellä salinvaihto häämöttää, kyllä nyt jotain vastustusta näihin järjettömiin rajoituksiin pitäisi olla.

Ps. 22.1 seuraava miekkari Helsingissä. Mites Pakkislaiset, meinaako kukaan tulla paikalle? Tuskin mitään vaikutusta mihinkään, mutta kiva vain tietää että ihmiset vastustavat tätä järjettömyyttä.

Siitä allekirjoittamaan. Kaikki pitää tehdä, että tämä hulluus saadaan loppumaan.

Sairaalahoidon potilaat
Delta vs omikron
mediaani ikä 59 vs 36
Hengitysvaikeudet 91% vs 31%
Sairaalahoidon kesto 9pv vs 3pv
Lisähapen tarve 74 vs 17%
Sairaalahoidon tarve 69 % vs 41%
Tehohoito 30 vs 18%
Ventilaattorin tarve 12% vs 1.8%
Kuolemat 29% vs 3%

EPävarmuus tekijöitä on, mutta johdonmukaset numerot.
Jama December 30, 2021

Siitä allekirjoittamaan. Kaikki pitää tehdä, että tämä hulluus saadaan loppumaan.

D-one.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
Onneksi varsinais-suomen salit avautui tänään, niin ei tarvinnut ruveta lisenssiurheilijaksi.
Oikeastaan tuo pakkolepo teki ihan hyvää, nyt on taas kova motivaatio painaa kohti viidenkympin villitystä.

Mitäpä veikkaatte, vieläkö tulee uusia sulkuja uusilla säännöillä, vai oiskohan tässä nyt järki voiton puolella.
En ihmettele vaikka saataisiin veivattua lisää sulkuja vielä. Onneksi on lisenssi varmuuden vuoksi taskussa.

Veikkaan, että tää on viimesin sulku ku muualtaki tulee dataa et vaikka tartunnat lisääntyy ni porukka sairaalas vähenee. Samoiten jos jäljitys lopetetaan ja karanteenia lyhennetään 5vrk. Passi tulee kyllä entistä tiukempana takasin ja se ajetaan tän vuoden puolella sisään jokaselle ni saadaan uusi normaali käyntiin

Aika kova toi 3600€ sakko

Liitteet

• Screenshot_20220110-210158~2.jpg
    Screenshot_20220110-210158~2.jpg
    64,9 KB · Katsottu: 168
Aika kova toi 3600€ sakko
Edelleen haluan tuoda tähän lisäksi, että Itävallassa rokotepakko koskee kaikkia yli 14-vuotiaita. 14-vuotiaita. Sitä voi jokainen miettiä ja pohtia, että miten järkevää, moraalista ja laillista tuokin touhu on. Toivottavasti täällä ei ole ketään sellaista terveyskommunistia, jonka mielestä 14-vuotiaiden pakkorokottaminen on hyvä idea.

Edelleen haluan tuoda tähän lisäksi, että Itävallassa rokotepakko koskee kaikkia yli 14-vuotiaita. 14-vuotiaita. Sitä voi jokainen miettiä ja pohtia, että miten järkevää, moraalista ja laillista tuokin touhu on. Toivottavasti täällä ei ole ketään sellaista terveyskommunistia, jonka mielestä 14-vuotiaiden pakkorokottaminen on hyvä idea.

Voi kuule. Olen varma, että näitä ihmisiä löytyy tusinoittain. Ehkä jopa tältä foorumiItakin.

Voi kuule. Olen varma, että näitä ihmisiä löytyy tusinoittain. Ehkä jopa tältä foorumiItakin.
Itse asiassa mä veikkaan, että tollasen kannnattajia ei ollut yhtään ennen kuin ensimmäinen Euroopan valtio teki tuollaisen pakon. Nyt jokainen terveyskommunisti ajattelee automaattisesti, että tuo on hyvä idea. Koska eihän valtio muuten tuollaista pakkoa tekisi!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom