Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 88 27,4%
  • Ei

Votes: 233 72,6%

• Total voters
    321
Hirveitä määriä Suomeen suhteutettuna. Siis pelkästään tehohoidossa nämä? Paljonko sairaalassa kaikkiaan? Mistä statistiikat tulee?
Jep- Pelkästään tehohoito.

Onko joku lunastanut jo esim. sen Suomen Leuanveto Ry:n lisenssin? Riittääkö tosite maksetusta lisenssistä vai tuleeko sieltä joku linsessipapaeri postilla/sähköisesti?

Pitänee varmuuden vuoksi hommata tuo linsessi jo etupeltoon
Sähköpostiin tuli pdf, jota näyttämällä asiointi sujunut ongelmitta.
edit: Ja tuli siis 5min sisään maksusta.

Jep, ja onhan se ihan helvetin yleistä, että läskeillä vanhemmilla on läskejä lapsia, kun heille pienestä pitäen syötetään sitä samaa paskaa jota itse syödään.
Nähnyt itsekin kuinka läskiperheen normaalipainoista muksua vähän naljaillaan jossain sukujuhlissa, kun on ei ruoka maistu vaan ollaan niin solakoita. Olin että mitä vittua, mutta oli sentään toinen lapsi kunnon syöttöporsas mille maistui sitten silava.

Puolustaisin fyysistä koskemattomuuttani viimeisen hengenvetoon. Sikäli kun tilanne ajautuisi edellä mainittuun pisteeseen, ei mulla olisi enään mitään syytä olla osa yhteiskuntaa.
Sama täällä ja jos mut onnistuttais väkisin piikittämään niin hakeutuisin heti hoitoon raiskauksen uhrina.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Jopa itse Passi-Lasse Lehtonen sanoi suorassa Maikkarin lähetyksessä, että ravintoloiden sulkemisilla ei ole minkäänlaista merkitystä mihinkään vaan kyse on vaan poliittisesta teatterista.
Juu teatteria tämä koko paska on, ihmisten kontrolointia , ja nyt kun nähty lampaa hysteerisena maskeissa,/hakee rokotteen,miettikää kun nämä huomaa lampaa alistuu kaikkeen nii mitä on vielä tulossa. Sama polttoaineen hinta noussut ihan hulluna, no lampaaat ei tee siltikää mitää kaikki paska annetaan mennä läpi.

Kaiken huippuna miten idoottia porukka on tehdään kysely paljonko polttoaine saa maksaa missä kipuraja no idootti lammas menee tietenkin sanomaa joo 2.5 euroa/L esim, joo eihän näitä tietenkää käytetä hyväksi eikä hinta nouse.

Juu teatteria tämä koko paska on, ihmisten kontrolointia , ja nyt kun nähty lampaa hysteerisena maskeissa,/hakee rokotteen,miettikää kun nämä huomaa lampaa alistuu kaikkeen nii mitä on vielä tulossa. Sama polttoaineen hinta noussut ihan hulluna, no lampaaat ei tee siltikää mitää kaikki paska annetaan mennä läpi.
Kannattaa miettiä vakavasti muuttoa toiseen valtioon.

Wow ihan uskomatonta!

Kerrassaan fantastisia uutisia! Vasta-aineet suorastaan raketoivat stratosfääriin! Neljäs piikki todellakin näyttää nyt olevan portti normaaliin elämään! Tätä uutista on odotettu. Nyt äkkiä jakoon myös Suomessa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom