Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 88 27,4%
  • Ei

Votes: 233 72,6%

• Total voters
    321
Siellähän ei oikein jalkaisin edes pääse kunnolla liikkumaan, kun jalkakäytäviä on niin vähän.
Riippuu vähän paikasta. Monesti jalkakäytävä kyllä on, mutta sitä,ei juuri kukaan käytä. Itse katselen kummissani sitä, kuinka kaupunkialueella voi ajella tunteja, ennen kuin näkee ensimmäisen jalankulkijan tai pyöräilijän.

Aavistuksen on sakeutta havaittavissa Hesarin alussa:
C0A0AB98-3A5F-4BDB-B535-7238C9CA110C.jpeg

Marraskuu 2021? Eikö Omikron ottanut vallan vasta joulukuussa? Onko sulla dataa joulukuun alusta/puolestavälistä tähän päivään? Kahdesti rokotettuna en tietenkään epäile, etteikö diagrammi olisi samankaltainen, kunhan yritän pysyä objektiivisena ja tuo tuntuu vähän vanhentuneelta tiedolta.
Tammikuun 15. päivä taitaa päivittyä joulukuun lukemat.

Haluatko vähän avata tätä ja kertoa kuinka monta eri 30-49v ihmistä on ollut tarkastelujakson aikana sairaalahoidossa?
Kenties myös sitä onko he siellä koronan takia vai onko mukana myös ne joilta se on tehty sivulöydöksenä?
vaikuttaako yhtään erikoiselta, että sairaalahoidossa on suhteessa noin paljon rokottamattomia?

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Ei vaikuta. He ovat riskiryhmäläisiä. Näille ryhmille rokote on hyvä olla. Ei-riskiryhmille piikki on tarpeeton.
Itte oon riskiryhmäläinen sydänsairaudella piikkiä pitän pahempana kuin sairastamista, minua kovasti yritettii pelotella että todella paha saada korona, kun sitten sain se oli tätä tän hetkistä flussaa paljon heikompi

Itte oon riskiryhmäläinen sydänsairaudella piikkiä pitän pahempana kuin sairastamista, minua kovasti yritettii pelotella että todella paha saada korona, kun sitten sain se oli tätä tän hetkistä flussaa paljon heikompi
Joo, siis toki aina oma valinta, mitä rokotteita tai lääkkeitä ottaa. Itsehän meistä jokainen omat tarpeemme määrittelee.

Tulevan asuinpaikkakuntani osalta on mielenkiintoista nähdä, voittaako politiikka vai faktat ensi viikolla. Korona ei aiheuta sairaalakuormaa. Jos siitä huolimatta salit laitetaan kiinni, tiedetään, että se ei liity mitenkään terveyteen vaan päätös on puhtaasti poliittinen eli halutaan näyttää, että jotain tehdään. Erityisesti ennen vaaleja. Tämän teatterin laskun maksaa yrittäjät.

Koronanyrkin tiedote: KSSHP:n alueen tartuntamäärät ovat yhä korkeat ja jäljitystoiminta kuormittuu​

Julkaistu 28.12.2021 klo 15.28
Keski-Suomen sairaanhoitopiirin alueellisessa tartuntatautien torjunnan johtoryhmässä (ns. Koronanyrkki) todettiin tänään (28.12.2021) alueen koronavirustilanteen jatkuvan vakavana. Etenkin alueen suurimmassa kaupungissa, Jyväskylässä myös jäljitys on ylikuormittunut. Positiivisten näytteiden osuus on noussut alueella ja on nyt jo yli 10 % otettujen näytteiden määrästä. Alueen sairaalakuormitus ja tehohoidon tarve on kuitenkin pysynyt pienenä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom