Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 88 27,4%
  • Ei

Votes: 233 72,6%

• Total voters
    321
Hästäg korona on nuha, influenssa vaarallisempi kuin korona ja rokotukset tappaa. Korona 2020 kovimmillaa. 2021 rokotukset kovimmillaan. Kysymys, missä rokote kuolemat? Nuhan kuolemat jopa minä näen ja mulla on -3 näkö... Yks pyyntö ois-Olkaa nyt rehellisiä.
katso liitettä 237807

katso liitettä 237811
Sorry mutta onko noissa käppyröissä nyt jonkinlaista kirsikanpoimintaa?

Jos mä katson esim. Suomen, Ranskan ja Saksan osalta noita samoja statseja niin ne näyttää tältä:

Screenshot 2022-01-05 at 20.58.48.png

Näistä pari huomiota:

1. Suomi. 2017 ja 2018 talvella ja keväällä (flunssakautena) tilanne ei näyttäis ihan kamalasti poikkeavan 2020 - 2021 tilanteesta. Ja mitä tapahtuu Suomessa 2021 loppupuoliskolla?

2. Saksan 2021 loppuvuosi vs. 2020 loppuvuosi. Melko samoissa menty, joskin näyttäisi että 2021 koko ajan hieman base linea ylempänä kuin 2021 - mistä voi johtua?

3. Ranskassakin hyvin näkyy influenssakausina 2017 ja 2018 melkoisia piikkejä, mitä voisi olla kiva verrata ainakin jonkin ajan päästä tähän 2020 - 2022 periodiin, kun se data joskus tuonne päivittyy. Eli kuinka paljon tappavampi deltakaan loppujen lopuksi oli, kuin normiflunssat?

Mulla ei ole näihin vastauksia, mutta kiva pohtia.

Mitä rokotekuolemiin tulee niin ne on harvinaisia. Kun rokotteita on vaikkapa Suomessa annettu aika tasaiseen tahtiin, niin se voisi näkyä juurikin keväästä 2021 alkaen hieman baselinea korkeampana kuolleisuutena - mitä ei näe aikasempina vuosina ole nähtävissä. Onko tuossa nähtävissä jotain sellaista, ehkä?

Isoin ihmetys mulla edelleen näiden suhteen on, että miksi herran jumala meillä Suomessa on minkäänlaisia poikkeusoloja päällä..

Kuinka sairaaksi he tuntevat itsensä jos voivat jonottaa tuntikausia???
Uskon, että moni on lähtenyt painostuksen takia(kaverit esim. vaatineet) hakemassa rokotteet, jotta voivat jatkaa elämää rauhassa samoissa tutuksi tuntemissaan ympäristöissä, sekä matkustaa jne. Toki jotkut voivat olla totaalisen töttöröö, eivätkä edes ajattele asiaa enää sen enempää kuin että *kaikki kerätään* tai haluavat vain näyttää olevansa kuuliaisia.

Itse otin etäisyyttä kahteen kaveriini, jotka eivät hyväksyneet lainkaan omaa kantaani pysyä rokottamattomana.

Toivon, että voin jatkaa yhteydenpitoa normaalisti heidän kanssa, kun tämä show on joskus ohi.

Jahs. Uutisointi on taas alkanut tälläkin rintamalla:

Keskustellaanko Ruotsissa etäkouluista, passeista, ym?
Kappas vaan. Ruotsissa koronapassi jo julkisessa liikenteessä.

Mitä olet mieltä karanteeniajan lyhentämisestä jos olemme jo valmiiksi kusessa?
No just äsken mietin tuota kun ISn sivuilla kävin ja näin otsikon. EKana tuli mieleen, että pakko näyttää että jotain tehtäis.

Mut sitten taas toisaalta, suurin tartuttavuus aika on noin 24h ennen ensioireita ja noin 48h ensioireiden jälkeen. Rokotetuilla snadisti pienempi aika. 14pv oli ihan överi. Mä luulen et toi 5vrk on ihan perusteltavissa datalla ja tieteellä. Eli ihan ok päätös.

Meneeköhän näistä mikään jakeluun?

EU, Pfizer Only - Per EUdravigilance
Table Above shows EU latest adverse reactions and fatalities reported to and disclosed by EUdravigilance to 1st Jan 2022 for the Pfizer Covid-19 injections
EU to 1st January 2022 –a total of 36,267 Covid-19 injection deaths and over 3.2 million injuries, reported by over 1.3 million people per EudraVigilance Database.
Link to data: http://www.adrreports.eu/en/search_subst.html#/
Eudravigilance.jpg

No just äsken mietin tuota kun ISn sivuilla kävin ja näin otsikon. EKana tuli mieleen, että pakko näyttää että jotain tehtäis.

Mut sitten taas toisaalta, suurin tartuttavuus aika on noin 24h ennen ensioireita ja noin 48h ensioireiden jälkeen. Rokotetuilla snadisti pienempi aika. 14pv oli ihan överi. Mä luulen et toi 5vrk on ihan perusteltavissa datalla ja tieteellä. Eli ihan ok päätös.
Nuha-kuumeen kanssa lieneis paras neuvo olla kotona kun kipeä olo ja oireettomana töissä etc. Omikron taitaa olla nuha-kuume ilman nuhaa tai kuumetta suurimmalla osin.

Sorry mutta onko noissa käppyröissä nyt jonkinlaista kirsikanpoimintaa?

Jos mä katson esim. Suomen, Ranskan ja Saksan osalta noita samoja statseja niin ne näyttää tältä:

katso liitettä 237812
Näistä pari huomiota:

1. Suomi. 2017 ja 2018 talvella ja keväällä (flunssakautena) tilanne ei näyttäis ihan kamalasti poikkeavan 2020 - 2021 tilanteesta. Ja mitä tapahtuu Suomessa 2021 loppupuoliskolla?

2. Saksan 2021 loppuvuosi vs. 2020 loppuvuosi. Melko samoissa menty, joskin näyttäisi että 2021 koko ajan hieman base linea ylempänä kuin 2021 - mistä voi johtua?

3. Ranskassakin hyvin näkyy influenssakausina 2017 ja 2018 melkoisia piikkejä, mitä voisi olla kiva verrata ainakin jonkin ajan päästä tähän 2020 - 2022 periodiin, kun se data joskus tuonne päivittyy. Eli kuinka paljon tappavampi deltakaan loppujen lopuksi oli, kuin normiflunssat?

Mulla ei ole näihin vastauksia, mutta kiva pohtia.

Mitä rokotekuolemiin tulee niin ne on harvinaisia. Kun rokotteita on vaikkapa Suomessa annettu aika tasaiseen tahtiin, niin se voisi näkyä juurikin keväästä 2021 alkaen hieman baselinea korkeampana kuolleisuutena - mitä ei näe aikasempina vuosina ole nähtävissä. Onko tuossa nähtävissä jotain sellaista, ehkä?

Isoin ihmetys mulla edelleen näiden suhteen on, että miksi herran jumala meillä Suomessa on minkäänlaisia poikkeusoloja päällä..
Otin ne maat ja useat maat jossa näkyy selkeet piikit jotta se ei näyttäis kirsikanpoiminnalta. :D Mainitsin aikasemmin, että onneks suomessa ei näy. Saksa on onnistunut myös kohtuullisen hyvin koronan osalta. AInoa ero on, että korona aikana ollu jäätävät rajotukset. Rajotukset toimii koronan osalta. Niissäkin pitäis kattoo ne rajotukset joista ois suurin hyöty ja pienin haitta. Joku ulkonaliikkumiskielto varmasti on tehokas estääksenn koronaa mutta järkyttävät haitat. Sitten taas liikuntapaikkojen hyödyt on valtavat ja sulkiessaan valtavat haitat. Pitäs joku välimuoto olla. Mun mielestä isot ihmismassa tilaisuuksiin ois ihan ok laittaa rajotukset.

Table Above shows EU latest adverse reactions and fatalities reported to and disclosed by EUdravigilance to 1st Jan 2022 for the Pfizer Covid-19 injections
EU to 1st January 2022 –a total of 36,267 Covid-19 injection deaths and over 3.2 million injuries, reported by over 1.3 million people per EudraVigilance Database.
katso liitettä 237815
Tuolta puuttuu salaman isku haitoista. Miks? Tai kolikon nielasu jonka rokote saa aikaan lapsilla. Vaersin mukaan...

Monta raskautta rokote on aiheuttanu...

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€

katso liitettä 237815
FIMEAn logiikalla tämä on "rauhoittava signaali", koska tällaisia haittavaikutukset nyt vaan ovat, eikä uusiakaan enää juuri viime aikoina ole ilmennyt.

Otin ne maat ja useat maat jossa näkyy selkeet piikit jotta se ei näyttäis kirsikanpoiminnalta. :D Mainitsin aikasemmin, että onneks suomessa ei näy. Saksa on onnistunut myös kohtuullisen hyvin koronan osalta. AInoa ero on, että korona aikana ollu jäätävät rajotukset. Rajotukset toimii koronan osalta. Niissäkin pitäis kattoo ne rajotukset joista ois suurin hyöty ja pienin haitta. Joku ulkonaliikkumiskielto varmasti on tehokas estääksenn koronaa mutta järkyttävät haitat. Sitten taas liikuntapaikkojen hyödyt on valtavat ja sulkiessaan valtavat haitat. Pitäs joku välimuoto olla. Mun mielestä isot ihmismassa tilaisuuksiin ois ihan ok laittaa rajotukset.
Joo, okei ymmärsin tarkoituksesi tuossa väärin.

Ja rajoituksista olen kyllä ihan samaa mieltä. Niitä, kuten ei rokotteitakaan ole osattu kohdentaa yhtään niin kuin olisi ollut järkevää.

FIMEAn logiikalla tämä on "rauhoittava signaali", koska tällaisia haittavaikutukset nyt vaan ovat, eikä uusiakaan enää juuri viime aikoina ole ilmennyt.
Ei vaan noi ilmotukset on sen takia, että jos huomataan tavanomaisesta suurempia määriä, se herättää signaalin että rokotukset saattais aiheuttaa nuita.

Rokotuksethan ei estä muita asioita tapahtumasta joita tapahtuu valtavia määriä riippumatta rokotuksista.

JOitain lukuja. pelkästään suomessa kesken menoja tapahtuu noin 10%-15% kaikista kliinisesti todetuista raskauksista.
Veritulppia tapahtuu 5k-10k vuodessa. Se herättäis ihmetystä heti jos niitä rupeis tulemaan tavanomaista enempi.

SIksi esimerkiksi korona rokotteen myokardiitti sgnaali heräs muistaakseni noin 10 myokardiitti tapauksen jälkeen- siihen reagoitiin nopeesti.

Samoin kuin az rokotteen cvst:stä.. Siihenkin herättiin jo 3n tapauksen jälkeen suomessa. Tää on merkki, että noi haittailmotus juttu toimii tehokkaasti.

Näitä ei huomattu kliinisessä tutkimuksissa koska se oli ja on edelleen hyvin harvinainen.

Se on fakta, että noita mitään ei sais tapahtua.

Jos saan kenkää sen takia, että jabit on jäänyt ja tulee jäämään välistä, niin pitäisiköhän alkaa rahastamaan tällä hysterialla ja viedä zerottajilta kaikki rahat. Keksisi kaikkia uusia innovaatioita, kuten vaikka viruslaskeuma sateenvarjo tai maski, minkä kanssa voi syödä. Kai niille riittäisi ostajia?

Jos saan kenkää sen takia, että jabit on jäänyt ja tulee jäämään välistä, niin pitäisiköhän alkaa rahastamaan tällä hysterialla ja viedä zerottajilta kaikki rahat. Keksisi kaikkia uusia innovaatioita, kuten vaikka viruslaskeuma sateenvarjo tai maski, minkä kanssa voi syödä. Kai niille riittäisi ostajia?
Kannattaa jo nyt soluttautua zerottajien someen ja alkaa viraalimarkkinoimaan.
Hivuttaa pikkuhiljaa... sehän me tiedetään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom