Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 88 27,4%
  • Ei

Votes: 233 72,6%

• Total voters
    321
Irtisanoutumaan? Miksi?
Miksi hoitajan pitää irtisanoutua?
No sen vaihtoehdon ne haluaa toiseksi tarjota jos on paljon ketä ei rokote kiinnosta korvaavia töitä ei riitä jne mikäli tuo rokote pakko jää pysyväksi niinkuin tällä hetkellä näyttää.

Rokotevastustajia välillä syytetään siitä, että eivät jaksa lukea juttua otsikkoa pidemmälle, mutta sekin alkaa tuntumaan kehulta.
Nyt jos mietitään vähän niin tämäkään ei anna välttämättä susta kovin terävää kuvaa.

Mites tämmöinen juttu: Nyt varsinkin omikronin myötä(ei ne deltassakaan paljoa estäny) kun rokote ei estä tartuttamista pätkääkään niin mikä funktio näillä pakoilla on?

No sen vaihtoehdon ne haluaa toiseksi tarjota jos on paljon ketä ei rokote kiinnosta korvaavia töitä ei riitä jne mikäli tuo rokote pakko jää pysyväksi niinkuin tällä hetkellä näyttää.
Ai ne oikein tarjoaa vaihtoehdon irtisanoa itsensä :D Vau... voiko oikeasti ihminen valita tämän vuonna 2022

Miksi osa covid fanbasesta hokee tätä irtisanomista jokapuolella? Joku metku tässä ja selvästi haluttu asia... no avasinkin jo miksi ei pidä irtisanoa.
Jos irtisanoo itsensä niin pelaa suoraan Kiurun pussiin.

No ehkä @lainemies vastaa mulle joskus.

Joku toinen asioista perillä oleva vois kertoo myös, että miten ne sai sen paskapassipakkonsa lävitte vaikka dataa on myös tän uuden variantin osalta varsin hyvin (rokotetut levittää jne.)? Onko ne piikitetyt korkeakoulutetut asiantuntijat tuonu pöytään faktat minkä pohjalta tällänen päätös voitiin lyödä läpi? Tai sitte mä oon vaan niin tyhmä ja koulutuksetki sitä tasoo, että paskasia haalareita saa kiskoa niskaan.

Niin mitä tuo tarkoittaa? Sama kuin sinä höpiset täällä fantasioiden pakoista?
Superin unohdit taas tästä vaikka on hoitajien liitto pääosin

En edes tiedä mitä väännät asiasta.
No mitä sun mielestä tarkoittaa, jos Tehy toteaa rokotuspakon olevan tarpeellinen?

Rokotevastustajia välillä syytetään siitä, että eivät jaksa lukea juttua otsikkoa pidemmälle, mutta sekin alkaa tuntumaan kehulta.
Tuossa jutussa ei ollut mitään konkreettisia perusteluita muuta kuin että Else-Mai haluaa. Aivan samalla tavalla ne rokotetut hoitajat tartuttavat potilaita kuten muutkin rokotetut tartuttavat toisiaan yhteiskunnassa. Sä varmaan hyppäisit kaivoon jos se olisi Else-Main mielestä hyvä idea.

Ai ne oikein tarjoaa vaihtoehdon irtisanoa itsensä :D Vau... voiko oikeasti ihminen valita tämän vuonna 2022

Miksi osa covid fanbasesta hokee tätä irtisanomista jokapuolella? Joku metku tässä ja selvästi haluttu asia... no avasinkin jo miksi ei pidä irtisanoa.
Jos irtisanoo itsensä niin pelaa suoraan Kiurun pussiin.
Se pitää ymmärtää että säännöt annetaan muiden toimesta ja niiden mukaan sitten pelataan. Yksinkertaista.

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ

Joku toinen asioista perillä oleva vois kertoo myös, että miten ne sai sen paskapassipakkonsa lävitte vaikka dataa on myös tän uuden variantin osalta varsin hyvin (rokotetut levittää jne.)? Onko ne piikitetyt korkeakoulutetut asiantuntijat tuonu pöytään faktat minkä pohjalta tällänen päätös voitiin lyödä läpi? Tai sitte mä oon vaan niin tyhmä ja koulutuksetki sitä tasoo, että paskasia haalareita saa kiskoa niskaan.
Tää on täysin poliittinen flunssa ollut jo pidemmän aikaa ja nyt meno alkaa olemaan kommaridystopiaa.

Et sä tyhmä ole vaan näet tämän paskasavun läpi etkä pidä siitä kuten emme mekään.

Joku toinen asioista perillä oleva vois kertoo myös, että miten ne sai sen paskapassipakkonsa lävitte vaikka dataa on myös tän uuden variantin osalta varsin hyvin (rokotetut levittää jne.)?
Tämä on vain arvaus, mutta: Uhkailu ja lahjonta.

En olisi yllättynyt jos lupaus ylemmältä taholta paremmista laidun maisemista olisi auttanut viemään läpi koko hankkeen, ja siihen päälle uhkaus koko poliittisen urakehityksen romahduttamisesta, mikäli asioita ei ala tapahtumaan.

Nyt jos mietitään vähän niin tämäkään ei anna välttämättä susta kovin terävää kuvaa.

Mites tämmöinen juttu: Nyt varsinkin omikronin myötä(ei ne deltassakaan paljoa estäny) kun rokote ei estä tartuttamista pätkääkään niin mikä funktio näillä pakoilla on?
Lähinnä itse luotan, että eri maissa terveysviranomaiset kyllä osaa tehdä paremmin päätöksiä rokotepakon tarpeellisuuden suhteen, en ole virologi.

Kyllähän siitä viitteitä, että rokotukset vähentää esim virusmääriä ja levittämisaikaa.

Tämä on vain arvaus, mutta: Uhkailu ja lahjonta.

En olisi yllättynyt jos lupaus ylemmältä taholta paremmista laidun maisemista olisi auttanut viemään läpi koko hankkeen, ja siihen päälle uhkaus koko poliittisen urakehityksen romahduttamisesta, mikäli asioita ei ala tapahtumaan.
Jotain tuollaista tosiaan mikä vahvistaisi entisestään, että tyyliin EU sanelee suomen politiikan täysin ja "itsenäisyys" on pelkkä harha nykyään.

Lähinnä itse luotan, että eri maissa terveysviranomaiset kyllä osaa tehdä paremmin päätöksiä rokotepakon tarpeellisuuden suhteen, en ole virologi.

Kyllähän siitä viitteitä, että rokotukset vähentää esim virusmääriä ja levittämisaikaa.
Mites luontainen immuniteetti?

Mites aattelit jatkaa covid rokotusten kanssa kun ei näytä edes 2 piikkiä vuodessa riittää monessakaan maassa ja silti leviää niin vitusti.
Eikös suomessakin joku hoitoalan ihminen 3. piikkiä saaneena "saastuttanut" juuri porukkaa? Kyllä, linkki alhaalla

Rovaniemen kuntoutussairaalan osaston K3 viidellä potilaalla on todettu koronatartunta.
Koronatartunta on peräisin hoitohenkilökunnalta. Hoitaja oli rokotettu kolmesti. Tartunta on johtanut potilaiden altistumiseen ja siten myös viruksen siirtymisen viiteen potilaaseen.

Jo tämän perusteella koko passi ja kaikki pitäisi perua välittömästi hulluutena ja syrjintänä.

Samaa kuin sinun jorinat.

Miksi ohitat hoitajien superin tässä yhteydessä kokonaan?
Kerro nyt ihmeessä kannattaako sairaanhoitajaliitto Tehy rokotepakkoa?

Ensimmäisessä viestissä jo SuPerin mainitsin, että pitävät potilasturvallisuuden kannalta tarpeellisena mutta olivat huolissaan hoitajien irtisanoutumisesta. Olettaisin sen perusteella että eivät kannata.

Jotain tuollaista tosiaan mikä vahvistaisi entisestään, että tyyliin EU sanelee suomen politiikan täysin ja "itsenäisyys" on pelkkä harha nykyään.

Jep. Hallitus on todennäköisesti, muutamaa yksilöä lukuun ottamatta, vain kasa pelokkaita/ahneita nukkeja, joita ohjaillaan muualta. Mitään ei ole tehtävissä, ennen kuin enemmistö vaatii koko sirkuksen lopettamista.

Kerro nyt ihmeessä kannattaako sairaanhoitajaliitto Tehy rokotepakkoa?

Ensimmäisessä viestissä jo SuPerin mainitsin, että pitävät potilasturvallisuuden kannalta tarpeellisena mutta olivat huolissaan hoitajien irtisanoutumisesta. Olettaisin sen perusteella että eivät kannata.
Etkö sä itse tiedä kannattaako joku jotain vai ei? Mielipiteitä nuo ovat. Korruptiota löytyy monesta paikkaa. Tehy saattaa yllättyä kun eivät hoitajat leiki tuossa kuitenkaan mukana kuten olettavat.

1641067614529.png

Joka kerta kun joku selittää passin ja rokotusten olevan fiksujen touhua sekä "hyvä että pakollista" niin voi laittaa tämän kuvan vastauksiin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom