Aivan absurdia että ei kauhean kauan eteenpäin niin noista postauksista näköjään 2 vuottaEttäs tiiätte miksi salit on kiinni.
2 vuotta tätä paskaa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aivan absurdia että ei kauhean kauan eteenpäin niin noista postauksista näköjään 2 vuottaEttäs tiiätte miksi salit on kiinni.
Suurin osa noista on jo tajunnut, toivottavasti Pakkotoiston takia. Mua sylettää, ettei ne ole tulleet sanomaan, että sori, taisin vähän huudella tarpeettomasti.Aivan absurdia että ei kauhean kauan eteenpäin niin noista postauksista näköjään 2 vuotta
2 vuotta tätä paskaa
Tää on monelle semmonen aihe mistä ovat varmaan aika hiljaa tulevaisuudessa, jos tästä selvitään järkevään maailmaan takaisin joskus.Suurin osa noista on jo tajunnut, toivottavasti Pakkotoiston takia. Mua sylettää, ettei ne ole tulleet sanomaan, että sori, taisin vähän huudella tarpeettomasti.
Kyllä ja meillä Suomessa vieläpä. Tää eskaloitui suht äkkiä :DSiis hetkinen luinko oikein että neljättä shottia aletaan antaa ihmisille ??![]()
synnyttämässä ollut rokottamaton nainen sai tuon "fluoronan", ei vakavia oireita..Pelkoarmeija uuteen vuoteen uusin asein, flurona. Ei tätä jaksa kukaan oikeesti.
Tämä ketju on elintärkeä, ilman sitä me kaikki saatettaisiin olla samassa joukkopsykoosissa, missä iso osa kansasta nyt on. Ketjun merkitystä ei voi mitenkään ylikorostaa.Kyllä munkin mielestä vois tulla sanomaan, että tais mennä aivopesu perille ja onneksi siitä eroon pääsivät. Ne nimitteli aika ahkerasti tuolla alkupäässä. Mä en kamalammin kiitoksia ole saanut että tää ketju on pidetty täällä ja kaikki saavat asiansa sanoa, sen sijaan vittuilua kylläkin. Mä katon että tää ketju on ollut aika hyvä olla olemassa ja ehkäissyt paljon monen aivopesua.
Ette te voi keskustella missään Iltalehdessä asiasta, ne sensuroi kaiken.
Ja ne oli niitä lätkiä mitkä menee vedestäkin positiiviseks.Olet nyt aivan väärin tulkinnut. Kyseessä on takuulla valetohtori, joka levittää totuuden vastaista propagandaa, ja jonka lisenssi pitäisi jäädyttää saman tien.
Täälläkin nyt on ”molemmilla puolilla” joitain yksittäisiä joilla ns. menee yli, mutta yleisesti ottaen ihan asiameininki vaikka asioista oltaisiinkin eri mieltä.Tämä ketju on elintärkeä, ilman sitä me kaikki saatettaisiin olla samassa joukkopsykoosissa, missä iso osa kansasta nyt on. Ketjun merkitystä ei voi mitenkään ylikorostaa.
Vittuilijoita löytyy räkänauruhymiöidensä kanssa mutta se ei poista sitä tosiasiaa, että realistisin informaatio löytyy täältä.
Joo, toki ampuu yli itse kullakin kun hermot alkaa mennä tähän 2v jatkuneeseen sekoiluun mutta senhän voi aina suodattaa. Toivotaan, että olet oikeassa tuosta viimeisestä, nimittäin jos et ole, niin kusessa ollaan.Täälläkin nyt on ”molemmilla puolilla” joitain yksittäisiä joilla ns. menee yli, mutta yleisesti ottaen ihan asiameininki vaikka asioista oltaisiinkin eri mieltä.
Meininki on aivan toinen muilla foorumeilla, paria joskus selailin ja sain aivonyrjähdyksen. Puhumattakaan jostain Iltalehdistä.
Hyvä muuten huomioida et väittäisin et vähintään puolet kansasta ei niinkään välttämättä oo niin psykoosissa mitä luulis, mutta enemmänkin vaan menee mukana tyylillä ”kyllä se siitä iiiiihan justiinsa…”
Tuohon ravintolarajoitusten aktivointiin juuri vuoden parhaimpaan myyntiviikkoon löytyy kuitenkin järkevä selitys. Se on monelle jo terminaalivaiheessa olevalle ravintolalle ja baarille lopullinen kuolinisku, jonka jälkeen sd/vas -vetoinen Restel ostaa ne halvalla. Toisin sanoen, täysin suunniteltua.Kolmas vuosi alkaa tätä sekoilua ja aivan päätöntä menoa. Mitä tekee Viro, avaa Tallinnan uudeksivuodeksi kaikille. Pitäkää hauskaa, mietitään sitten tammikuussa miten kävi. Mitä tekee Suomi. Koko paska kiinni kreivin aikaan 1700, menkää apinat himaan pelkäämään, muistakaa mennä Alkon kautta, täällä ei saatanan hauskaa pidetä. Oletuksena, että ihmiset juhlii baareissa.
Indikoitiinko sulle tuolla tavalla jo neljännestä jonkun lääkärin tai hoitajan toimesta vai oliko oma veikkaus?Kolmas piikki otettu eilen, neljäs varmaan juhannuksen tienoilla.....
Indikoitiinko sulle tuolla tavalla jo neljännestä jonkun lääkärin tai hoitajan toimesta vai oliko oma veikkaus?
Kyllä munkin mielestä vois tulla sanomaan, että tais mennä aivopesu perille ja onneksi siitä eroon pääsivät. Ne nimitteli aika ahkerasti tuolla alkupäässä. Mä en kamalammin kiitoksia ole saanut että tää ketju on pidetty täällä ja kaikki saavat asiansa sanoa, sen sijaan vittuilua kylläkin. Mä katon että tää ketju on ollut aika hyvä olla olemassa ja ehkäissyt paljon monen aivopesua.
Ette te voi keskustella missään Iltalehdessä asiasta, ne sensuroi kaiken.