Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 88 27,4%
  • Ei

Votes: 233 72,6%

• Total voters
    321
Aivan absurdia että ei kauhean kauan eteenpäin niin noista postauksista näköjään 2 vuotta

2 vuotta tätä paskaa
Suurin osa noista on jo tajunnut, toivottavasti Pakkotoiston takia. Mua sylettää, ettei ne ole tulleet sanomaan, että sori, taisin vähän huudella tarpeettomasti.

Oulun kaupunki avaa omat salinsa 2.1. Rikkovat vaan lakia, kun kertovat saleille pääsevän vain passeilla. Valtioneuvosto päätti 28.12. ettei passeja tarvita (linkki alla).

"Ouluhalliin, Jatulin liikuntakeskukseen sekä Raatin uimahallin ja Oulun uimahallin kuntosaleille vaaditaan toistaiseksi koronapassi."

Suurin osa noista on jo tajunnut, toivottavasti Pakkotoiston takia. Mua sylettää, ettei ne ole tulleet sanomaan, että sori, taisin vähän huudella tarpeettomasti.
Tää on monelle semmonen aihe mistä ovat varmaan aika hiljaa tulevaisuudessa, jos tästä selvitään järkevään maailmaan takaisin joskus.
Mut voisi kyllä sanoa sitten reilusti sori, että oli massan mukana koska ei se ole mikään ihme kun miettii tätä massiivista aivopesua mikä tässä on mukana.

Kyllä munkin mielestä vois tulla sanomaan, että tais mennä aivopesu perille ja onneksi siitä eroon pääsivät. Ne nimitteli aika ahkerasti tuolla alkupäässä. Mä en kamalammin kiitoksia ole saanut että tää ketju on pidetty täällä ja kaikki saavat asiansa sanoa, sen sijaan vittuilua kylläkin. Mä katon että tää ketju on ollut aika hyvä olla olemassa ja ehkäissyt paljon monen aivopesua.

Ette te voi keskustella missään Iltalehdessä asiasta, ne sensuroi kaiken.

Kyllä munkin mielestä vois tulla sanomaan, että tais mennä aivopesu perille ja onneksi siitä eroon pääsivät. Ne nimitteli aika ahkerasti tuolla alkupäässä. Mä en kamalammin kiitoksia ole saanut että tää ketju on pidetty täällä ja kaikki saavat asiansa sanoa, sen sijaan vittuilua kylläkin. Mä katon että tää ketju on ollut aika hyvä olla olemassa ja ehkäissyt paljon monen aivopesua.

Tämä ketju on elintärkeä, ilman sitä me kaikki saatettaisiin olla samassa joukkopsykoosissa, missä iso osa kansasta nyt on. Ketjun merkitystä ei voi mitenkään ylikorostaa.

Vittuilijoita löytyy räkänauruhymiöidensä kanssa mutta se ei poista sitä tosiasiaa, että realistisin informaatio löytyy täältä.

Tämä ketju on elintärkeä, ilman sitä me kaikki saatettaisiin olla samassa joukkopsykoosissa, missä iso osa kansasta nyt on. Ketjun merkitystä ei voi mitenkään ylikorostaa.

Vittuilijoita löytyy räkänauruhymiöidensä kanssa mutta se ei poista sitä tosiasiaa, että realistisin informaatio löytyy täältä.
Täälläkin nyt on ”molemmilla puolilla” joitain yksittäisiä joilla ns. menee yli, mutta yleisesti ottaen ihan asiameininki vaikka asioista oltaisiinkin eri mieltä.

Meininki on aivan toinen muilla foorumeilla, paria joskus selailin ja sain aivonyrjähdyksen. Puhumattakaan jostain Iltalehdistä.

Hyvä muuten huomioida et väittäisin et vähintään puolet kansasta ei niinkään välttämättä oo niin psykoosissa mitä luulis, mutta enemmänkin vaan menee mukana tyylillä ”kyllä se siitä iiiiihan justiinsa…”

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Täälläkin nyt on ”molemmilla puolilla” joitain yksittäisiä joilla ns. menee yli, mutta yleisesti ottaen ihan asiameininki vaikka asioista oltaisiinkin eri mieltä.

Meininki on aivan toinen muilla foorumeilla, paria joskus selailin ja sain aivonyrjähdyksen. Puhumattakaan jostain Iltalehdistä.

Hyvä muuten huomioida et väittäisin et vähintään puolet kansasta ei niinkään välttämättä oo niin psykoosissa mitä luulis, mutta enemmänkin vaan menee mukana tyylillä ”kyllä se siitä iiiiihan justiinsa…”
Joo, toki ampuu yli itse kullakin kun hermot alkaa mennä tähän 2v jatkuneeseen sekoiluun mutta senhän voi aina suodattaa. Toivotaan, että olet oikeassa tuosta viimeisestä, nimittäin jos et ole, niin kusessa ollaan.

Kolmas vuosi alkaa tätä sekoilua ja aivan päätöntä menoa. Mitä tekee Viro, avaa Tallinnan uudeksivuodeksi kaikille. Pitäkää hauskaa, mietitään sitten tammikuussa miten kävi. Mitä tekee Suomi. Koko paska kiinni kreivin aikaan 1700, menkää apinat himaan pelkäämään, muistakaa mennä Alkon kautta, täällä ei saatanan hauskaa pidetä. Oletuksena, että ihmiset juhlii baareissa.

Kolmas vuosi alkaa tätä sekoilua ja aivan päätöntä menoa. Mitä tekee Viro, avaa Tallinnan uudeksivuodeksi kaikille. Pitäkää hauskaa, mietitään sitten tammikuussa miten kävi. Mitä tekee Suomi. Koko paska kiinni kreivin aikaan 1700, menkää apinat himaan pelkäämään, muistakaa mennä Alkon kautta, täällä ei saatanan hauskaa pidetä. Oletuksena, että ihmiset juhlii baareissa.
Tuohon ravintolarajoitusten aktivointiin juuri vuoden parhaimpaan myyntiviikkoon löytyy kuitenkin järkevä selitys. Se on monelle jo terminaalivaiheessa olevalle ravintolalle ja baarille lopullinen kuolinisku, jonka jälkeen sd/vas -vetoinen Restel ostaa ne halvalla. Toisin sanoen, täysin suunniteltua.

Sä olet tehnyt äärimmäisen palveluksen yhteiskunnalle pitämällä tän ketjun elossa ja antamalla äänen niille, jotka ei muuten saa sitä kuuluviin.

Luulin jo, että kaikki foorumit oli muuttunut äärisensuroiduksi, kunnes vahingossa tupsahdin tänne. Sori jos omat jutut on mennyt överiksi.

En halua loukata ketään, mutta jotkut asiat vaan on omasta vinkkelistä niin hulvattomia, että se pistää repeilyttämään.

Rakkautta ja iloa kaikille uuteen vuoteen! ♥

Suositut

Back
Ylös Bottom