Tervetuloa kerhoon. Mä kävin aika alhaalla vielä hetki sitten ja edelleen kyllä stressaa ja masentaa että miten pitkälle tän touhun annetaan mennä. Historia kun valitettavasti toistaa itseään ja valtion luoma keinotekoinen segregaatio on aina johtanut joko sisällissotaan, orjuuteen tai kansanmurhaan. Jos menee noin pitkälle niin suurin osa ihmisistä sulkee silmänsä ja hokee "tää on suuremman hyvän eteen, mä vaan teen mitä käsketään".Alkaa olla mieli jo melko maassa. Joka päivä tätä samaa koronapaskaa ja rokottamattomana saa olla koko kansan sylkykuppina. Ehkä tämä kasvattaa luonnetta kun keskiluokkaisena ja valkoihoisena ei ole tällaista syvää vihaa ennen saanut osakseen. Sen tiedän, että oikean valinnan tein kun en piikkejä ottanut mutta mietityttää, että kuinka pitkälle homma vielä menee. Mikä on tilanne vuoden päästä? Siitä on varmaan jokainen samaa mieltä, että alkaisi jo riittää…
Mä pakkailen retkikamppeita ja valmistaudun häviämään metsiin jos touhu muuttuu riittävän hulluksi. Jotenkin jopa odotan sitä hetkeä kun jätän puhelimen kotiin ja unohdan tän koronahulluuden.