- Ikä
- 39
Paljonko siitä mittarista on tällä hetkellä sitten esillä? Puolet?
Muija nielaisi sen vahingossa äsken.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Paljonko siitä mittarista on tällä hetkellä sitten esillä? Puolet?
Ööö sinäkö vyörytät siis ongelmasi aina jollekkin muulle niinkö? Etkä ole vastuussa itsestäsi ja sitä tehden lähellä olevista? Sinä teet rikoksen niin valtion vika. Ja väärät säännöt?
Ratakisko: vai ehkäpä se viruksen muutos kiertää sen kehon murusesta oppiman pistepuolustuksen?
Koronaa ei ole pakko ottaa? Luitko mitenkä pitkälle taakse päin tätä ketjua?Miten olen vastuussa muiden kuolemista, jos:
/Ongelma - yksilön päätös - seuraus./
Ongelma: korona
Yksilön päätös: pyöriä sellaisissa paikoissa, joissa tartunnan voi saada
seuraus: kuolema tai ei
Sinun mukaasi tämä on täysin oma valinta. Ei sitä koronaa ole pakko ottaa. Vaihtoehtoja löytyy; etätyö, ruuat voi tilata kotiinkuljetuksella, olet pelkästään neljän seinän sisällä.
Tätä korttia en muista kyllä käyttäneeni että rokotetut eivät levittäisi yhtä lailla tautia kun rokottamattomat joten korjaa jos olen väärässä mutta tämä on sinun minun suuhun laittamani fraasi. Ja todellakin se rokote laskee vakava oireisen taudin riskiä. Ja voi luoja kunpa pesisinkin pyykkiä hus:lla pääsisin niin paljon helpommalla.Käsi sydämelle, luuletko että tauti kohdalle sattuessa olisi yhtään sen kummoisempi rokotteilla tai ilman? Nyt kun et edes voi vetää sitä korttia että rokotteella suojelet muita. Ymmärrän että olet pettynyt, ja että yrität perustella itsellesi miksi olet ottanut rokotteet. Ei tosiasiat kuitenkaan selittelemällä muuksi muutu. Et sinä mikään asiantuntija ole vaikka pesetkin pyykkiä HUS:illa.
JOS tehohoito paikkojen tarve nousee, Kohta rupee tulee puheita mediaa myöten rokottamattomien hoidosta.. Tai sen puutteesta...
Puheet on tätä tasoa jo:
Johtajaylil. Petäjä: ”Tehohoitoon pääsyn kriteereitä jouduttaisiin muuttamaan nykyisestä. Teholle olisi siis vaikeampaa päästä.” HS.
No nyt pitää sanoa että kuulostaa melko älykkäälle virukselle. En sano ettetkö voi olla oikeassa mutta mikä tästä on se seuraus. Se mitä ihan aluksi jo sanoin että rokote ei anna enää suojaa?Ratakisko: vai ehkäpä se viruksen muutos kiertää sen kehon murusesta oppiman pistepuolustuksen?
Voi äkkiä olla käsi krampissa jos lupauksen pidätOoks sä mun seuraaja vai ku noin muistat mitä mä tänne kirjottelen?
Joo näin tein, en kiistä. Julistin myös, että en seuraa tätä ketjua mutta seuraampas. Oli niin sakeeta juttua, että oli pakko kysästä taas.
Julistin myös, että tulen kysymään joka kerta kun naureskellaan että mikä naurattaa.
Pfizerilla ei ole aikomustakaan lopettaa:
https://childrenshealthdefense.org/defender/pfizer-test-third-covid-shot-kids-under-five/
Kaupungin salit on varmaan pitkälle kesään kiinni mut jumalauta jos pistävät muut paikat kiinni. Sit meinaan vituttaa niin ettei veri kierrä.Saatana, näyttäisi HS:n uutisen mukaan siltä että salisulku tulossa ja tuo kolme viikkoa on vasta alkusoittoa..
" Etelä-Suomen aluehallintovirastosta kerrotaan, että päätökset tulevat todennäköisesti olemaan sen suuntaiset, mitä Hus ja pääkaupunkiseudun koronakoordinaatioryhmä ovat esittäneet. "
Sie nyt et joko oikeen saanut koppia tai rölläät. Veikkaan ensimmäistä.No nyt pitää sanoa että kuulostaa melko älykkäälle virukselle. En sano ettetkö voi olla oikeassa mutta mikä tästä on se seuraus. Se mitä ihan aluksi jo sanoin että rokote ei anna enää suojaa?