Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu
Scitec jopa -40%

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 88 27,4%
  • Ei

Votes: 233 72,6%

• Total voters
    321
Supermass Nutrition GOOD MORNING 500 g
Kyllä, se menee just noin. Valitsette vapaaehtoisesti marssia juutalaisina Auschwitziin ja muut valitsee olla herrarotua. Siellä sitä sitten aidan sisällä muristaan ylpeänä alfaleijonana. Sama se on korkeasaaressakin. Leijona pystyy vetää ihmistä pataan, mutta siellä se vaan on häkissä ihmisten pällistelevänä. Miksi on näin? Noh, oma veikkaus, että jellonat on yksinkertaisesti dajjuja.

Kyllä, se menee just noin. Valitsette vapaaehtoisesti marssia juutalaisina Auschwitziin ja muut valitsee olla herrarotua. Siellä sitä sitten aidan sisällä muristaan ylpeänä alfaleijonana. Sama se on korkeasaaressakin. Leijona pystyy vetää ihmistä pataan, mutta siellä se vaan on häkissä ihmisten pällistelevänä. Miksi on näin? Noh, oma veikkaus, että jellonat on yksinkertaisesti dajjuja.
Sä taidat nauraa juutalaisvainollekin. Olikos ne daijuja siellä? Sun omalla logiikalla kaikki jotka joutuneet tyrannian kohteiksi ovat mielestäsi daijuja.
Onneksi sä edustat oikeaa vähemmistöä tässäkin maassa. Se paskainen neulankärki.

Twitter öyhöttäjien perusteella kuulemma kuoli niin vähän ku on niin hyvät rokotteet. :X3:

Koronaan kuolleiden keski-ikä oli 84v ja mistäs sitä edes tietää kuinka moni noistakaan oikeasti kuoli koronaan eikä johonkin muuhun.
Jep, 2020 rokotteet oli Suomessa aivan oleellisessa roolissa estämässä kuolemia.

Rokote rokote rokote, mutta ikinä ei puhuta miten koronaa hoidetaan ? Koronaanhan on kolme erittäin toimivaa lääkettä, jotka toimii suurella prosentilla kun niitä käytetään tarpeeksi aikaisessa vaiheessa. Ihan sattumalta juuri näiden kolmen lääkkeen käyttö kiellettiin kun korona alkoi ja lisätutkimiset kiellettiin.

Jos kiinnostaa tietää lisää niin kuunnelkaa se Joe Roganin McCullough jakso. On pikkasen eri kalibeerin ukko kuin THLn Salminen. Salminen ei varmaan ole edes nähnyt koronapotilasta..

Vuosi sitten oli salaliitto, että passi tulisi yhtään mihinkään, puoli vuotta sitten oli salaliitto että se tulisi millekään työpaikalla ja nyt aletaankin pitää jo normaalina sitä, että ihmiset ei pääse ansaitsemaan elantoaan ilman passia. #hivutustaktiikka

Millaiseenkohan uuniin pääsen? Oon niin pieni, että mahdun vaikka pizzauuniin.
Hivuttaa hivuttaa.

Mitään ei tapahdu ja varsinkaan täällä.... silmät ja aivot kiinni... salkkareita telkasta ja vähän big brother niin aivot taantuu mukavasti ettei häiritse

Passin ja omikronin avulla saadaan nyt varmaan aika mukavasti tämän talven aikana virus pyyhkäisemään kansan läpi. Se on hyvä. Toivottavasti sitten vaan jotenkin saataisiin ihmisten silmät avautumaan tästä hypnoosista, että vuoden päästä ei enää jaksettaisi panikoida nuhakuumeen vuoksi. Ens syksynä ollaan varmaan todellisella veitsenterällä siinä mielessä.

Basic nutrition

3 kappaleen paketti

-25%
Miten te muut tekisitte elämässänne JOS lopulta se piikki tulisi eteen? Ihan vaikka hypoteettisesti... ei tässä vielä edelleenkään olla saatana luovuttamassa! Mietin vain, että olenko ainut joka alkaisi elää jollain tapaa eri tavalla sen jälkeen..
Muutetaan perheen kanssa johonkin valtioon joka ei terrorisoi omia kansalaisiaan. Jos emme ehdi, niin en maksa sakkoja enkä anna poliisin pidättää minua asiaan liittyen. Eli todennäköisesti poliisit murhaavat minut oikeudetonta pidätystä vastustaessani.

Olen muuten puristanut väkinäisen anteeksipyynnön ulos kaupungin varhaiskasvatuksen johtajalta kun päiväkotitädit johtajaa myöten yrittivät komennella alistusnaamarin käyttöön. Tällä hetkellä minulla on menossa kantelu sairaalaa kohtaan jossa hoitaja käski minun poistua synnytysosastolta koska en suostu pitämään maskia. En poistunut, otin nimen ylös ja ilmoitin että tähän asiaan palataan vielä. Sairaalloisen ylipainoinen suojatyöpaikkafasisti meni aika vaikeaksi. Kaksi hoitajaa oli jo todennut ettei ole pakko pitää koska kyseessä on vain suositus.

Muutetaan perheen kanssa johonkin valtioon joka ei terrorisoi omia kansalaisiaan. Jos emme ehdi, niin en maksa sakkoja enkä anna poliisin pidättää minua asiaan liittyen. Eli todennäköisesti poliisit murhaavat minut oikeudetonta pidätystä vastustaessani.

Olen muuten puristanut väkinäisen anteeksipyynnön ulos kaupungin varhaiskasvatuksen johtajalta kun päiväkotitädit johtajaa myöten yrittivät komennella alistusnaamarin käyttöön. Tällä hetkellä minulla on menossa kantelu sairaalaa kohtaan jossa hoitaja käski minun poistua synnytysosastolta koska en suostu pitämään maskia. En poistunut, otin nimen ylös ja ilmoitin että tähän asiaan palataan vielä. Sairaalloisen ylipainoinen suojatyöpaikkafasisti meni aika vaikeaksi. Kaksi hoitajaa oli jo todennut ettei ole pakko pitää koska kyseessä on vain suositus.
Mistä löydät tommosen valtion? Jenkeissä ehkä texas mutta ei jenkkeihin pääse ilman tuplapiikkejä ollenkaan. Itse ajattelin hävitä metsiin ja yrittää siellä selvitä itsekseni. Kaikki paskahan loppuu aikanaan, niin tämäkin.

Selittäkää nyt miksei tätä voi juutalaisvainoihin verrata?

No, ensinnäkin näillä toimenpiteillä on tarkoitus suojata ihmisten terveyttä. Jo se riittäisi vastaamaan kysymykseesi. Katsotaan sitten vainon määritelmää.

Vaino:
  1. oikeustiede) jonkin ihmisryhmän perusoikeuksien tahallinen epääminen ryhmän tai yhteisön ominaisuuksien vuoksijuutalaisvaino, kristittyjen vainot -> nyt ei ole kyse kenenkään ominaisuuksista, vaan yhteiskunnan asettamien normien tai säädösten mukaisesta toiminnasta hyvin tarkkaan määritellyssä olosuhteissa, kuten esim sote-alan työtehtävissä.
  2. (arkikieltä) jonkun tai jonkin juridisten tai muiden oikeuksien jatkuva tahallinen loukkaaminen -> nyt ei ole kyse kenenkään juridisten tai muidenkaan oikeuksien jatkuvasta tahallisesta loukkaamisesta

Mistä löydät tommosen valtion? Jenkeissä ehkä texas mutta ei jenkkeihin pääse ilman tuplapiikkejä ollenkaan. Itse ajattelin hävitä metsiin ja yrittää siellä selvitä itsekseni. Kaikki paskahan loppuu aikanaan, niin tämäkin.
Japani? jos tuohon asti mennään, voi olla että poliisin resurssit (toivottavasti myöskään halut) eivät riitä jokaisen selkärankaisen metsästämiseen.

No, ensinnäkin näillä toimenpiteillä on tarkoitus suojata ihmisten terveyttä. Jo se riittäisi vastaamaan kysymykseesi. Katsotaan sitten vainon määritelmää.

Vaino:
  1. oikeustiede) jonkin ihmisryhmän perusoikeuksien tahallinen epääminen ryhmän tai yhteisön ominaisuuksien vuoksijuutalaisvaino, kristittyjen vainot -> nyt ei ole kyse kenenkään ominaisuuksista, vaan yhteiskunnan asettamien normien tai säädösten mukaisesta toiminnasta hyvin tarkkaan määritellyssä olosuhteissa, kuten esim sote-alan työtehtävissä.
  2. (arkikieltä) jonkun tai jonkin juridisten tai muiden oikeuksien jatkuva tahallinen loukkaaminen -> nyt ei ole kyse kenenkään juridisten tai muidenkaan oikeuksien jatkuvasta tahallisesta loukkaamisesta
🤣🤣 Onhan se noin. Mites muuten kun Italiassa et saa tehdä etätöitä kotona ilman koronapassia niin haluatko selventää että kenen terveyttä siinä suojellaan? Vai oliko se niin että korona leviää myös netin välityksellä?

Ja suhun ihan oikeasti on uponnut toi "rokotettuja täytyy suojella rokottamattomilta" -slogani? 🤣🤣 Siitä syystä meillä täällä on koronapassikin 🤣🤣

Suositut

Back
Ylös Bottom