Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu
Scitec jopa -40%

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 88 27,4%
  • Ei

Votes: 233 72,6%

• Total voters
    321
Saatana ku on liukasta pihalla. Meinasin vetää ihan kunnon lipat. Kyllä vois laittaa nastaliset kengät ainaki riskiryhmäläisille pakolliseksi.

Ite en vittu käytä. Vedän muutenki riskillä jo ilman rokotteita ni iha sama.

Voin kyl sanoo siin oli jo lähellä tän 2 vuoden "pandemian" aikana et en päässy kuormittaa terveydenhuoltoa.

Supermass Nutrition GOOD MORNING 500 g
Saatana ku on liukasta pihalla. Meinasin vetää ihan kunnon lipat. Kyllä vois laittaa nastaliset kengät ainaki riskiryhmäläisille pakolliseksi.

Voin kyl sanoo siin oli jo lähellä tän 2 vuoden "pandemian" aikana et en päässy kuormittaa terveydenhuoltoa.
Joo on kyllä tietyissä kohtaa... se on ajan kysymys kun on itekin selällään. Yksi mummo oli jo kaatunut kun käppäilin ohi. Tai siis siinä oli jo kaksi ihmistä ja odottivat ambulanssia..mummeli istui maassa ja aika toivottoman näköinen. Mitenhän nämä kun menevät sinne sairaalaan esim. lonkka paskana niin sehän kirjataan koronatartunnaksi varmaan..

Tietyn ihmisryhmän vapauksia rajoitetaan kuvitteelliseen uhkaan perustuen, tuosta yhtäläisyys juutalaisten vainoihin omassa foliopipossa. Se nyt vain esimerkkinä, toki samaan tyyliin on käynyt lukemattomia kertoja historiassa/nykyhetkessä esim., Pohjois-Korea, Stalinin vainot, noitavainot, rotusorto, Australia jne. niin kuvittelen ettei se ole täysin poissuljettu mahdottomuus täälläkään.

Koronavirus on todellinen uhka - joskin näemmä aika lievä sellainen (pl. terveydenhuollon kapasiteetti) - kun taas rokotuksia vastustavalla vähemmistöllä ei ole tosiasiallisia tieteellisiä perusteita agendaansa. Netissä ja somessa on luettavissa kaikenlaisia perusteita salaliittojen tuottamasta misinformaatiosta itsemääräämisoikeuteen. Ymmärrän toki, jos joku on sitä mieltä, että on parempi antaa heikkojen kuolla kuin talouden kuihtua.

Puhutko muuten omalla nimelläsi somessa tai jossain näitä juutalaisvainovertauksia?

Kävin peruskoulun. En käynyt armeijaa, En ole aikuisiällä ollut kipeä tai syönyt lääkkeitä. Olen ikävä kyllä maksanut veroja, ja noudattanut varmasti joissain tapauksissa lakia ja varmasti olen sitä myös joskus rikkonutkin. Mutta niinhän sitä lakia on rikkonut meidän kansanedustajatkin. Viimeisimpänä taitaa olla perustuslain rikkominen

Siis mitä, joku kouluttamattoman sivari?

Okei sori, nyt menee ihan trollaamiseks, mä koitan pysyy asialinjalla.

Koronavirus on todellinen uhka - joskin näemmä aika lievä sellainen (pl. terveydenhuollon kapasiteetti) - kun taas rokotuksia vastustavalla vähemmistöllä ei ole tosiasiallisia tieteellisiä perusteita agendaansa. Netissä ja somessa on luettavissa kaikenlaisia perusteita salaliittojen tuottamasta misinformaatiosta itsemääräämisoikeuteen. Ymmärrän toki, jos joku on sitä mieltä, että on parempi antaa heikkojen kuolla kuin talouden kuihtua.

Puhutko muuten omalla nimelläsi somessa tai jossain näitä juutalaisvainovertauksia?
Mitä tuo viiminen muuten tarkoitti? Eikö hänen sanoma ole legit jos se ei ole facebookissa?

Itse ainakin käyttänyt tätä vertausta suoraan jos tullut jossain puhe. Vai mitä sä olet mieltä esim. aussien menosta missä kirjaimellisesti leiritetään porukkaa väkisin?
Vai loppuko common sense taas tähän kohtaan ja ohjelmointi estää jatkon?

Siis mitä, joku kouluttamattoman sivari?

Okei sori, nyt menee ihan trollaamiseks, mä koitan pysyy asialinjalla.
Miten niin kouluttamaton? Sä et kysynyt jatkokoulutuksesta. Mä elän kuten parhaaksi näen en siten miten joku haluaa mun elävän. Ja koronavirus ei ole todellinen uhka. Ei ainakaan minkään tilaston valossa. Alkoholin käyttäminen on isompi terveysuhka kuin korona.

Oli kyl. Piti mennä poluille juoksemaan, mutta jätin sitten väliin kun totesin että tarvis vetää märässä hangessa kengät litimärkinä tai sitten liukastella jokapaikas jäistä polkua/tietä. Käytin sit vaan koirat tarpeillaan ja jätin syystä väliin.

Olin siis vastuullinen rokottamaton kun en lähtenyt edes riskeeraamaan sairaanhoidon kuormitusta. Jälleen kerran.

Mistä rahat heikkojen hoitamiseen jos talous kuihtuu? Jos talous kuihtuu, heikot kuolevat.

Jep lievä uhka. Suuri uhka on sitten rokottamattomat rokotetuille jotka on rokotettu sitä lievää uhkaa vastaan.

Some mulla boikotissa, siellä nyt sensuuri iskee vaikka mainitsisi ainoastaan lievistä rokotteen sivuvaikutuksista.

Näetkö itse yhtään mitään epäilyttävää tässä touhussa? Vai onko politiikoilla ja asiantuntijoilla aina täydellinen, muuttumaton totuus jota ei sovi missään tilanteessa koskaan kyseenalaistaa?

Basic nutrition

3 kappaleen paketti

-25%
Taikaseinä maksaa :D

tai näin ne kuvittelee
Tämän lentsun torjuntatoimien hintalappua ei kovin paljon julkisuudessa mainosteta. Ehkä asia ei ole relevantti sosialistiselle hallitukselle, kun rahaa on mennyt vasta 25Mrd€. Lisävelanotolla ja veronkorotuksillahan nämä hoidetaan. Se on helppoa, koska Suomella ei ole kovin paljon velkaa ennestään ja verotus on kevyttä.

Tämän lentsun torjuntatoimien hintalappua ei kovin paljon julkisuudessa mainosteta. Ehkä asia ei ole relevantti sosialistiselle hallitukselle, kun rahaa on mennyt vasta 25Mrd€. Lisävelanotolla ja veronkorotuksillahan nämä hoidetaan. Se on helppoa, koska Suomella ei ole kovin paljon velkaa ennestään ja verotus on kevyttä.
Tässä tuntuu olevan vaan meno, että ne lainat on vaan lukuja ja sen puolesta niitä on hyvä ottaa lisää kuten suurvallat ja kaikki muutkin tekee.
Sillä erolla että SUOMI tulee maksamaan kaiken pennilleen... jossain muodossa mitä meille ehkä edes kerrota. Poliittinen vipuvarsi ehkä pahin.

Oli kyl. Piti mennä poluille juoksemaan, mutta jätin sitten väliin kun totesin että tarvis vetää märässä hangessa kengät litimärkinä tai sitten liukastella jokapaikas jäistä polkua/tietä. Käytin sit vaan koirat tarpeillaan ja jätin syystä väliin.

Olin siis vastuullinen rokottamaton kun en lähtenyt edes riskeeraamaan sairaanhoidon kuormitusta. Jälleen kerran.
Teillä on kyllä hardcore-levelille viety tämä piikeistä kieltäytyminen, kun niitä ei edes tossun pohjaan voi laittaa :)

Jep lievä uhka. Suuri uhka on sitten rokottamattomat rokotetuille jotka on rokotettu sitä lievää uhkaa vastaan.

Some mulla boikotissa, siellä nyt sensuuri iskee vaikka mainitsisi ainoastaan lievistä rokotteen sivuvaikutuksista.

Näetkö itse yhtään mitään epäilyttävää tässä touhussa? Vai onko politiikoilla ja asiantuntijoilla aina täydellinen, muuttumaton totuus jota ei sovi missään tilanteessa koskaan kyseenalaistaa?

En mä oo toistaseks nähny vielä mitään uskottavia todisteita, joiden vuoksi pitäisi epäillä jotain fiilunkia. Ei tietenkään ole totuuksia, eikä kukaan väitäkään niin. Tätäkin tilannetta olisi varmasti hoidettu toisin, jos viime vuoden alussa olisi ollut sama tieto kuin nyt.

Mitä tuo viiminen muuten tarkoitti? Eikö hänen sanoma ole legit jos se ei ole facebookissa?

Itse ainakin käyttänyt tätä vertausta suoraan jos tullut jossain puhe. Vai mitä sä olet mieltä esim. aussien menosta missä kirjaimellisesti leiritetään porukkaa väkisin?
Vai loppuko common sense taas tähän kohtaan ja ohjelmointi estää jatkon?

Mua kiinnostaa vastustajien sielunelämä. Mietin, että miten noi jutut otetaan vastaan, jos puhuu omalla nimellä julkisesti.

Ausseista en osaa sanoa, en tunne sitä yhteiskuntaa lainkaan. Maailmassa on parisataa valtiota, joten ei millään riitä mielenkiinto seurata kaikkien kommelluksia. Onko siellä sama, joka tekee tuloaan tänne, että käytännössä rokotteet on pakko ottaa, jotta voi käydä oikeastaan missään?

Mistä rahat heikkojen hoitamiseen jos talous kuihtuu? Jos talous kuihtuu, heikot kuolevat.

Totta tämäkin, mutta sitähän tässä nyt onkin yritetty tasapainoilla soutamalla ja huopaamalla rajoituksia. Luulenpa, että talous kuihtuu ihan muista syistä, kuin koronarajoituksista.

C3B1694D-95D2-49F0-A5EA-1A2B8C0DCFB4.jpeg

Näemmä Suomessa tehopotilaiden määrä on pudonnut 23% viikon takaisesta. Tätä on varmaan Kiuru ja muut tuoneet esiin. Eli ei olla enää kapasiteetin yläpuolella. Viikko sitten oli koko ajan kymmenkunta potilasta jolle ei riittänyt hoitoa.

What what. #fakenews

"Tanskan koronatilanne on Pohjoismaiden heikoin, vaikka rokotuskattavuus on korkein – THL:n Salminen kertoo, mistä erot maiden välillä johtuvat"
"Terveyden ja hyvinvoinnin laitoksen johtajan Mika Salmisen mukaan Tanskan korkeaa ilmaantuvuutta selittää osittain aktiivinen testaus.
– Täytyy muistaa, että ero Suomen ja Tanskan rokotuskattavuuden välillä ei enää ole järin suuri. Suurin ero on siinä, että Tanskassa on rakennettu erillinen testauskapasiteetti niin, että he pystyvät tekemään päivässä noin 400-500 000 testiä. Se tarkoittaa, että he löytävät myös kaikki lievätkin tapaukset. Se selittää osittain korkeaa ilmaantuvutta, mutta ei toki kokonaan.
Tanskassa sairaalahoidossa on 490 potilasta, joista tehohoidossa 66. Suomessa vastaavat luvut ovat 296 ja 52."

Eli oikein innokkaasti kun testataan, saadaan pidettyä plandemiaa yllä!

@kierojalka

Meillä on siis täällä tartuntatauti johon kuolee noin 0,23% sairastuneista. Alle 70-vuotiaan todennäköisyys kuolla on noin 0,05%. Okei. Korona on 2-3 kertaa vaarallisempi kuin kausi-influenssa. Mutta siinä se. Jos sä nyt katsot noita numeroita ja ihan vaan omilla aivoillasi ajattelet kaikkea hulluutta mitä täällä on tehty viimeisen parin vuoden aikana, niin vaikuttaako tämä sinun mielestäsi ns. oikeasuhtaiselta?

Suositut

Back
Ylös Bottom