Warzone on kyllä hyvä peli, vaikka aivan paska siinä olenOnks Vatanen kerenny jo paljo tykittelee Warzonee?
Kohtahan siihen tulee uusi kenttä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Warzone on kyllä hyvä peli, vaikka aivan paska siinä olenOnks Vatanen kerenny jo paljo tykittelee Warzonee?
Jälleen kerran olisit tonkin voinut itse tarkistaa, eli toi on monessa paikassa todettu paskapuheeksi.
Olisipa nuo vieraat mielummin tuolla Puopolon tubekanavalla niin pääsisi grillaamaan niitä vähän isommalla liekillä, ilman MTV jarrua.Kokoomus tekee taas sekopääihmis politiikkaa.
Aamutelkassa sekoomuksen edustaja vaatii koronapassin laajentamista niin että voidaan käyttää myös muulloin kuin tautitilanne sitä vaatii.
Puopolo hieman jopa grillaa kysymyksillä että pakotetaanko rokote ottamaan sillä että vaaditaan työpaikoilla rokotepassi, tämä käännettiin niin että vain sotealoilla.
Toihan on muuten jännä, saakohan tota esim facebookissa linkittää?![]()
Influenssa on nuorille vaarallisempi kuin korona, sanoo virusopin professori: "Suomessa ei tiettävästi yhtään lasta ole kuollut koronaan"
Influenssavirukset aiheuttavat useammin lapsille vakavamman taudin, kuin koronavirus. Iäkkäiden kohdalla tilanne on toisin päin.www.mtvuutiset.fi
Mistähän tommonen harvinaisen selväjärkinen artikkeli on tänne yhtäkkiä saatu?
Aivan suoraan sanotaan, että influenssa on lapsille ja nuorille vaarallisempi, mutta silti koronapassi ulottuu Suomessa 16-vuotiaisiin asti ja eräissä sivistysvaltioissa 12-vuotiaisiin asti. Ei voi jumalauta vittu ymmärtää.
"Kun huomioon otetaan myös toteamatta jääneet tartunnat, Julkusen mukaan koronakuolleisuus koko väestössä vaihtelee arviolta 0,1-0,5 prosentin välillä. "
Eli tuon arvion mukaan on mahdollista, että korona on yhtä vaarallinen kuin influenssa. Pahimmillaan korona viisi kertaa vaarallisempi.
Ei ne antaudu sellaiseen kun tietää että loppuu järkevät vastaukset kesken.Olisipa nuo vieraat mielummin tuolla Puopolon tubekanavalla niin pääsisi grillaamaan niitä vähän isommalla liekillä, ilman MTV jarrua.
Alkaako Valavuorikin heräämään.
View: https://twitter.com/Valavuori/status/1466137366725287941?t=-XpPjQQ7gSYKl3oYCK5luA&s=19
Eikös se nyt ole jokaisen oma valinta? Pitäiskö aikuisia suojella tupakalta, viinalta jne? Jos et ota rokotetta, niin pysy poissa paikoista joissa on noita tautisia ihmisiä. Esim rokottamaton ei pääse töihin siksi että siellä on rokotettuja, tätä kun suojellaan näitlä tautisilta. Terveitä siis suojellaan sairailta rajoittamalla terveiden liikkumista. Sitten kun se viimeinen rokottamaton on täällä, se varmaan laitetaan eristysselliin ettei vahingoita itseään nuhalla. Samaan aikaan sairaat rokotetut saa tuhota itsensä miljoonalla eri tavalla.Varmaankin se ettei rokottamaton tulisi sellaiseen paikkaan missä on paljon ihmisiä koska sieltä voi todennäköisemmin saada tartunnan ja lisäksi rokottamattomalla suurempi riski saada vakava tautimuoto. Eli käytännössä suojellaan sitä rokottamatonta estämällä pääsy ihmisten sekaan esimerkiksi baariin.
Rokotetut voi sitten levittää keskenään sitä tautia kun katsotaan että heillä on hyvä suoja vakavalta tautimuodolta.
Ja korona leviää vaan baarissa, okei, olen varmaan sitten vajaaälyinen kun edelleenkään en ymmärrä miten vitussa tartunnat voi nousta vaikka rokotusprosentti on pian 90. Riskiryhmäläiset ymmärrän, mutta se on niin saatanan pieni mahdollisuus terveellä saada mitään vakavaa, että ollaan samassa todennäköisyydesssä kuin saada rokotteesta vakavaa.Varmaankin se ettei rokottamaton tulisi sellaiseen paikkaan missä on paljon ihmisiä koska sieltä voi todennäköisemmin saada tartunnan ja lisäksi rokottamattomalla suurempi riski saada vakava tautimuoto. Eli käytännössä suojellaan sitä rokottamatonta estämällä pääsy ihmisten sekaan esimerkiksi baariin.
Rokotetut voi sitten levittää keskenään sitä tautia kun katsotaan että heillä on hyvä suoja vakavalta tautimuodolta.
Jep, juuri noin absurdihan tilanne on yksilön näkökulmasta katsottuna. Väestötasolla tuo taas voi olla toimiva keino. Jos ilman passisäätöä kaikki rokottamattomat saisi koronan esim puolen vuoden aikajänteellä, mutta passisäädön kanssa 2 vuoden aikajänteellä, saadaan sairaanhoidolle tulevaa kuormituspiikkiä loivennettua. (ajat revitty hatusta vain esimerkin vuoksi).Eikös se nyt ole jokaisen oma valinta? Pitäiskö aikuisia suojella tupakalta, viinalta jne? Jos et ota rokotetta, niin pysy poissa paikoista joissa on noita tautisia ihmisiä. Esim rokottamaton ei pääse töihin siksi että siellä on rokotettuja, tätä kun suojellaan näitlä tautisilta. Terveitä siis suojellaan sairailta rajoittamalla terveiden liikkumista. Sitten kun se viimeinen rokottamaton on täällä, se varmaan laitetaan eristysselliin ettei vahingoita itseään nuhalla. Samaan aikaan sairaat rokotetut saa tuhota itsensä miljoonalla eri tavalla.
Sen takia, koska rokotteet "vuotaa", niin kuin asiantuntijat sanoivat. Tästä johtuen passi on hyvin huonosti perusteltavissa.Ja korona leviää vaan baarissa, okei, olen varmaan sitten vajaaälyinen kun edelleenkään en ymmärrä miten vitussa tartunnat voi nousta vaikka rokotusprosentti on pian 90. Riskiryhmäläiset ymmärrän, mutta se on niin saatanan pieni mahdollisuus terveellä saada mitään vakavaa, että ollaan samassa todennäköisyydesssä kuin saada rokotteesta vakavaa.
Tehokkain keino tämän pandemian päättämiseen on: ei rokotukset, ei rajoitukset, ei passit vaan testauksen lopettaminen. Onneksi valtioltakin nyt tällainen hiljainen viesti tuli.
Typerä vertaus rintasyöpäseulonta vs kausiflunssaTämä seuraava kommentti ampuu vähän ohi, enkä fanita koronaa, enkä saa rahaa pfizeriltä. Sama mieltä kanssanne. Mutta kiinnostais perustelut myös, miten testauksen lopettaminen lopettaisi pandemian.
Samalla tekniikalla saatais rintasyöpä hävitettyä Suomesta? Lopetettaisiin mammografiat. Sen jälkeen ei liiemmin tulis uusia rintasyöpätapauksia?
Itse en ole käynyt(joutunut) kummassakaan.
Miten kansantalous edistyy kun ostetaan kalliit rokotteet ja testit (loppumattomassa loopissa) samalla rampauttaen yrityksiä ja oikeastaan aivan kaikkea flunssan takia.Otanta tämän ketjun keskustelijoista ei ainakaan vähennä sen väitteen todenperäisyyttä, että koronadenialistit ovat pääosin syrjäytyneitä tai sivistymättömiä. Mä meen ottamaan kolmannen rokotteen heti, kun se on mahdollista. Haluan tällä oman sekä muiden terveyden suojelemisen lisäksi edistää kansantaloutta.
Itse olen varoen samaa mieltä, testausmäärät valtavia ja sitä myöten myös posit. Tämä taas lietsoo toisten ihmisten vauhkomista asiasta.Tämä seuraava kommentti ampuu vähän ohi, enkä fanita koronaa, enkä saa rahaa pfizeriltä. Sama mieltä kanssanne. Mutta kiinnostais perustelut myös, miten testauksen lopettaminen lopettaisi pandemian.
Samalla tekniikalla saatais rintasyöpä hävitettyä Suomesta? Lopetettaisiin mammografiat. Sen jälkeen ei liiemmin tulis uusia rintasyöpätapauksia?
Itse en ole käynyt(joutunut) kummassakaan.
Jep, edelliselläkin kerralla tämä keskustelu tyssäsi kuin seinään. Olisiko @Polari :lla tähän jotain lisättävää? Vai voisitko vain myöntää, että halpaan menit?Jälleen kerran olisit tonkin voinut itse tarkistaa, eli toi on monessa paikassa todettu paskapuheeksi.
https://amp.usatoday.com/amp/6232580001
Susta saa välillä kyllä varsin pellen kuvan.Otanta tämän ketjun keskustelijoista ei ainakaan vähennä sen väitteen todenperäisyyttä, että koronadenialistit ja rokotevastaiset ovat suurelta osin sivistymättömiä tai syrjäytyneitä. Mä meen ottamaan kolmannen rokotteen heti, kun se on mahdollista. Haluan tällä oman sekä muiden terveyden suojelemisen lisäksi edistää kansantaloutta.