Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Koronavirus, COVID-19 – maailmanlaajuinen kriisi joka mullisti arjen, talouden ja politiikan kertaheitolla

Meta description: Keskustelua COVID-19:n vaikutuksista, tutkimuksista, rokotteista ja arjen muutoksista – kokemuksia ja näkemyksiä ilman paniikkia tai alakehää.

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 90 27,8%
  • Ei

Votes: 234 72,2%

• Total voters
    324
Paljon nousee penkistä, paljon cooper?

Ja kun edellä puhuttiin rajotteista, ni ei mulla mitään rajotteita. Rokottamattomilla voi mun puolesta olla vaikka maailman tappiin. Ihan vaan vittumaisuudesta. Jos ei kiinnosta olla suojella heikompia, niin olkoot hylkiöitä. Miettikäät nyt, minä elän normaalisti, teillä ei ole vapautta omasta halustanne, ja minä elä tai muut rokotetut elää psykookissa ettekä te? Vittu LOL
Penkki ja cooper on fyysistä suorituskykyä. Ei immuunipuolustusta.
Mä olen elänyt myös ihan vapaasti. En ole käyttänyt naamaria enkä käsidesiä. En käy baareissa ikinä koska en käytä päihteitä. Mä olen ihan täysin vapaa. Jopa niin vapaa että elän ilman piikkejä. Me ei olla annettu koronan pelotella meitä piikille. Mut sä oot sen hakenut koska pelkäät koronaa. Mitään syytä siihen ei ole joten kyl sä taidat pikku psykoosissa olla.

Tota narratiivi-sanaa muuten käyttää växoff sakki väärin. Tulee mieleen semmonen vähän tyhmä jätkä, joka on oppinut uuden sivistyssanan ja viljelee sitä semierektiolla, että tulis fiksu vaikutelma. Se on alunperin tuolta postmodernista ja poststrukturalistisesta tieteenfilosofiasta ja idea on, että on VAIN narratiivi. Jopa sun identiteetti on narratiivi. Ihmisapina tulkitsee havaintoja symbolifunktilla ja se symbolifunktioon vahvasti kulttuurihistorialliseen paikkaan sidottu. Ns "esidiskursiiviseen todellisuuteen" ei ole väylää. Täällä väwoffdystoopikot on sitä mieltä, että 90% uskoo "satuun", mutta heilläpä on tällainen ns "totuuden korrespondenssi" maailmasta ja totuudesta, koska he ajattelevat "omilla aivoillaan". Vitun lesoa ja ylimielistä, imo.

Tota narratiivi-sanaa muuten käyttää växoff sakki väärin. Tulee mieleen semmonen vähän tyhmä jätkä, joka on oppinut uuden sivistyssanan ja viljelee sitä semierektiolla, että tulis fiksu vaikutelma. Se on alunperin tuolta postmodernista ja poststrukturalistisesta tieteenfilosofiasta ja idea on, että on VAIN narratiivi. Jopa sun identiteetti on narratiivi. Ihmisapina tulkitsee havaintoja symbolifunktilla ja se symbolifunktioon vahvasti kulttuurihistorialliseen paikkaan sidottu. Ns "esidiskursiiviseen todellisuuteen" ei ole väylää. Täällä väwoffdystoopikot on sitä mieltä, että 90% uskoo "satuun", mutta heilläpä on tällainen ns "totuuden korrespondenssi" maailmasta ja totuudesta, koska he ajattelevat "omilla aivoillaan". Vitun lesoa ja ylimielistä, imo.
Taktiikka 5. taas käytössä

On selvää että narratiivit ajavat tätä poliittista pandemiaa. Mitä media lähinnä pitää pystyssä.

Liitteet

• taktiikat.webp
    taktiikat.webp
    137,2 KB · Katsottu: 100
Jos ei kiinnosta olla suojella heikompia, niin olkoot hylkiöitä.
mites koronarokotteen ottaminen liittyy tähän? Itse ainakin liikun vain terveenä ihmisten ilmoilla, omituisesti monilla tuntuu olevan käsitys että rokottamaton levittää automaattisesti koronaa..

mutua: jos rokote lievittää oireita eikös riski levittää tautia tietämättään ole suurempi vs rokottamaton?

Penkki ja cooper on fyysistä suorituskykyä. Ei immuunipuolustusta.
Mä olen elänyt myös ihan vapaasti. En ole käyttänyt naamaria enkä käsidesiä. En käy baareissa ikinä koska en käytä päihteitä. Mä olen ihan täysin vapaa. Jopa niin vapaa että elän ilman piikkejä. Me ei olla annettu koronan pelotella meitä piikille. Mut sä oot sen hakenut koska pelkäät koronaa. Mitään syytä siihen ei ole joten kyl sä taidat pikku psykoosissa olla.
klunk - meidän pitää suojella meidän arvokasta - klunk

Katsoppa historiaa niin huomaat että massat ovat usein väärässä. Kyllä saksalaisetkin piti Hitleriä hyvänä jätkänä. Nyt sit häpeillään niin paljon että koko ajasta ei saa puhua

Katsoppa historiaa niin huomaat että massat ovat usein väärässä. Kyllä saksalaisetkin piti Hitleriä hyvänä jätkänä. Nyt sit häpeillään niin paljon että koko ajasta ei saa puhua
Se on vähän ironista miten tiukat covid jutut jossain berliinissäkin on mutta jos sattuu vaikka vitsinä heilamaan hitleriä tulee poliisit paikalle.

Olisipa kyllä mukavaa jos tässä threadissa voisi keskittyä debatoimaan "all things covid"-aiheesta, eikä niinkään heittämään paskaa toisten niskaan.

View: https://www.youtube.com/watch?v=80OvNaEgmmw

Jos englannin kieli taipuu niin yllä on helkkarin hyvä deep dive siihen, mikä vois olla vaihtoehtoinen ratkaisu pandemiaan jos kaikkia paukkuja ei olisikaan laitettu rokotteisiin. Tosi perusteltuja, fiksuja kannanottoja. Tuodaan myös esiin hyvää, loogista kritiikkiä PCR-testausta kohtaan (miksei se sovi pandemian hoitoon) Pähkinänkuoressa: pikatestauksen ja kohdennetun rokottamisen sekä lääkehoidon avulla tartuntamäärät ja kuolemat saataisiin sellaiselle tasolle, että emme todennäköisesti edes puhuisi tästä aiheesta enää, saati lietsoisi suoraa vihaa täysin keinotekoisten ihmisryhmien välillä.

Toinen linkki:

Nyt ollaan ainakin HUSin alueella siinä tilanteessa, että hoitoon tulee 50/50 rokotettuja ja rokottamattomia. Aiemmassa kommentissa taidettiin linkata artikkeli, missä suunnilleen sama todettiin Kymenlaakson osalta. Tuota tilastoahan alettiin julkaista nimenomaan siksi, että nähtäisiin kuinka iso rasite rokottamattomat on sairaanhoitopiirissä. Rokotteet vuotaa enemmän tai vähemmän, eikä koronapassi sitä myöten aja sitä tarkoitusta mitä varten se alun perin luotiin. Jos tavoite on, että tartunnat ja kuolemat (HUOM. myös rokotteiden aiheuttamat, joita kiistatta on) ajettaisiin mahdollisimman alas niin strategiaa pitää muuttaa, minkä suhteen viittaan tuohon ensimmäiseen linkkiin.

Taktiikka 5. taas käytössä

On selvää että narratiivit ajavat tätä poliittista pandemiaa. Mitä media lähinnä pitää pystyssä.
Samaa mieltä. Tuo on se suuri kertomus ja sen rinnalla on pienempi satu urheista leijonista, jotka näkivät totuuden omilla aivoillaan. Saduista rakentuu ihmisapinan maailmanselitykset. Sinänsä nuo molemmat narratiivi on ihan triviaaleja. Tärkeintä on napata kimura kiinni ja saada nainen nauramaan.

Samaa mieltä. Tuo on se suuri kertomus ja sen rinnalla on pienempi satu urheista leijonista, jotka näkivät totuuden omilla aivoillaan. Saduista rakentuu ihmisapinan maailmanselitykset. Sinänsä nuo molemmat narratiivi on ihan triviaaleja. Tärkeintä on napata kimura kiinni ja saada nainen nauramaan.
Onhan se fiksua toimintaa teiltäkin lampailta tökkiä päivittäin näitä leijonia milloin milläkin asialla..

Heh. Ruusut putkahtaa nykyisin usein mutta oikeaa syytä ei millään keksitä. Lähelle päästään..

Vesirokkovirus aiheuttaa vyöruusun. Virus jää infektion jälkeen pysyvästi elimistöön, tarkemmin ottaen selkäytimen hermosoluihin. Terveyskirjaston mukaan virus on arviolta 95 prosentilla aikuisista.

Puolustuskyvyn heiketessä - esimerkiksi ikääntymisen myötä tai jonkin sairauden takia - virus aktivoituu ja siirtyy hermoja pitkin ihoon.

– Usein vyöruusun synnyssä on tunnistettavissa jokin stressitekijä, joka on ollut edesauttamassa viruksen aktivoitumista. Jos ei ole sairauksia, kova henkinen kuormituskin voi laukaista vyöruusun. Se on ihan tavanomainen tilanne, Halonen kertoo.

Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom