Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu
MESSU100: ilmainen M-Nutrition Protein Bar (Crispy Caramel)! Yli 100 € tilauksiin

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 88 27,4%
  • Ei

Votes: 233 72,6%

• Total voters
    321
En ole kyllä laittanut yhdellekään yrittäjälle koskaan mitään palautetta.

Kummanko luulet muuten nolaavan noilla uhkailemillasi häirikkösoitoilla?

a) Minut
b) Itsesi

Jälkimmäisesti sinulla on varmasti vankka kokemus.

En hyväksy mitään häirintää toisin kun sinä. Asetin vain hyväksymäsi yrittäjien häiriköinnin persepktiiviin. Kumman vaikeaa ymmärtää vertaus.

MESSU150: Ilmainen MWEBSTORE.FI Shaker! Yli 150 € tilauksiin
No yllätys, että Mike ei ymmärrä vertausta.
Mä en ymmärrä tässä koronassa monta muutakaan asiaa, silti ne tapahtuu. Esim miljardi euroa testaamiseen, en vain ymmärrä.

En hyväksy mitään häirintää toisin kun sinä. Asetin vain hyväksymäsi yrittäjien häiriköinille persepktiiviin. Kumman vaikeaa ymmärtää vertaus.
Palaute ei ole häiriköintiä. Jos palaute täyttää rikoksen tunnusmerkit, yrittäjä voi tehdä rikosilmoituksen. Voit myös antaa palautetta työnantajalleni tarvittaessa mutta joudut vaan näkemään hieman enemmän vaivaa sen selvittämiseksi.

Palaute ei ole häiriköintiä. Jos palaute täyttää rikoksen tunnusmerkit, yrittäjä voi tehdä rikosilmoituksen. Voit myös antaa palautetta työnantajalleni tarvittaessa mutta joudut vaan näkemään hieman enemmän vaivaa sen selvittämiseksi.

Ei kuule kiinnosta. Palaute palveluista joita ei edes ole kokeillut saati aio kokeilla on puhdasta häirintää.

Ei kuule kiinnosta. Palaute palveluista joita ei edes ole kokeillut saati aio kokeilla on puhdasta häirintää.
Nyt sä hysteriassa taas projisoit omia mielikuvia. Esim. itse olen käynyt usein ideaparkeissa. On täysin loogista etten vie rahojani enää sinne kun minua aletaan syrjimään. Herääs ny pahvi.

3 kpl Supermass Nutrition GOOD MORNING

Loistava viherjauhe

-50%
Tässä ketjussa on yksi aika selkeä homma nähtävissä. Suurin osa passia ja rokotusta vastustavista haluaa olla väärässä. Mutta havaitsevat mitä muualla maailmassa tapahtuu ja näkevät sen mahdollisuuden että nämä asiat tapahtuvat täälläkin.
Rokotuksen ottaneet ja passikannattajat eivät taas halua olla väärässä ja inttävät vastaan kaikkea muuta dataa kuin sitä valtamedia dataa. Valtamedia datakin on ristiriidassa osoitetujen lukuja ja tekstisisällön osalta
Rokotuksen ottajia täällä on mutta on eriasia kannattaa passia kuin nähdä kuitenkin hyödyt siitä.
Dataksi ei lasketa sitä, että somessa jonkun kaverin siskolle on tapahtunut jotain.

Eiks sua yhtään ihmetytä miten muka on hirveä määrä rokotushaittoja ja tosi pahoja mutta niistä kertoo aina joku siskon miehen serkku, eikä itse haitoista kärsivä?

Rokotuksen ottajia täällä on mutta on eriasia kannattaa passia kuin nähdä kuitenkin hyödyt siitä.
Dataksi ei lasketa sitä, että somessa jonkun kaverin siskolle on tapahtunut jotain.

Eiks sua yhtään ihmetytä miten muka on hirveä määrä rokotushaittoja ja tosi pahoja mutta niistä kertoo aina joku siskon miehen serkku, eikä itse haitoista kärsivä?
Eikö sua ihmetytä miten on muka hirveä määrä koronatapauksia ja tosi pahoja. Jopa nuorille. Ja osastot on täynnä. Mutta kun lukee tilastoja niin osastot ei ole täynnä. Koronaan kuolleet on vanhuksia. Ja edelleen Suomessa on koronatapauksia ollut n.3% luokkaa. Siihen vielä sisältyy väärät koronatesti tulokset

Kun noita rokotteita tykätään vertailla, niin montako kertaa sama rokote annetaan esim poliossa, jäykkäkouristuksessa jne. Eikös toi nyt kerro jotain jos samaa rokotetta pitää ottaa neljättä kertaa? Fiksu ihminen alkaa miettimään, että jopas on tehoton rokote.

No ei ihmetytä. Moni ei uskalla edes tulla esiin koska saa osakseen niin paljon paskaa koska mikään ei voi johtua rokotteesta vaan on jokin muu syy. Eli ensin sut painostetaan ottamaan rokote ja kun sitten tulee ongelmia sut painostetaan olemaan hiljaa. Tapahtuu uhkailua joten moni sitten kärsii.
Ja on tässä myös niitä tapauksia ihan tässä naapurissa jotka saaneet ongelmia mutta itse sanovat ettei se varmaan rokotteesta voi johtua koska se on kyllä niin tutkittu. Eli aivopesua parhaillaan vaikka lääkityksenä sitten verenohennuslääkkeet kun veri päätti ilosta muuttua astetta sakeammaksi.

Eikö sua ihmetytä miten on muka hirveä määrä koronatapauksia ja tosi pahoja. Jopa nuorille. Ja osastot on täynnä. Mutta kun lukee tilastoja niin osastot ei ole täynnä. Koronaan kuolleet on vanhuksia. Ja edelleen Suomessa on koronatapauksia ollut n.3% luokkaa. Siihen vielä sisältyy väärät koronatesti tulokset
Se, että sä ymmärrät asian ei tarkoita sitä että sun tarttee se hyväksyä.
Sä just kirjotit miten "toinen osapuoli ei ymmärrä" mutta sä ymmärrät.
Sit sä kirjotat tämmöstä?

Osastot ei ole täynnä. Se että katsotaan eteenpäin (mitä sinäkin täällä pynäät) ja tehdään riskianalyysejä ei tarkoita, että osastot on täynnä. Mutta ne kyllä olisi täyttynyt jos ei mitään ois tehty. Tehtiin. Ei täyttynyt.
Sä et lue selkeesti tilastoja, vaan otsikoita?

Yleensä koulutus tuppaa olemaan vaan yhteen alueeseen erikoistumista. Ei korkea koulutus tee kaikki tietäväksi
Toisin kuin se legendaarinen elämänkoulu.

Yleensä korkeampi koulututaso auttaa ymmärtämään, että asiat ovat usein huomattavan monimutkaisia erilaisine syy-seuraussuhteineen ja oman rajallisuutensa perehtyä asioihin ja ymmärtää asioita riittävän syvällisesti kaikilta aloilta. Silloin ihmiset yleensä luottavat sellaisissa asioissa, jotka eivät ole heidän omaa osaamisalaansa sen alan ammattilaisiin. Nyt sitten jos katsotaan tätä koronarokotusta, niin toisessa päässä janaa lääkärit ovat ottaneet/ottamassa jo kolmatta piikkiä (koska katsovat sen olevan hyväksi) ja toisessa päässä taas elämänkoulun virologialinjalta valmistuneet vastustavat sitä suu vaahdossa...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom