Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu
BCAA-valmisjuoma, Pineapple Lemonade -50%

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 88 27,4%
  • Ei

Votes: 233 72,6%

• Total voters
    321
Oliskohan tässä jotain tekemistä sillä lääkeaineen määrällä näiden vakavien sivuvaikutusten kanssa? Sama piikki annetaan 90v vanhukselle ja 12v lapselle, onhan se näin? Voi olettaa erilaisen reaktion jos sama piikki tökätään huonon vastustuskyvyn elimistöön vs nuoreen ja tehokkaasti toimivaan.

Sitten vielä se että piikki sattuu verisuoneen ja lääkeaine kulkeutuu ympäri kehoa. Piikkiproteineja on siellä täällä ja elimistö hyökkää niiden kimppuun raivolla. Tiedetään, että piikkiproteinit on elimistön näkökulmasta myrkkyä.

Tartuitkin suoraan olennaisimpaan asiaan viestissäni mutta jos piikin hinta olisi vaikka satku ja yksi piikki annetaan miljardille ihmiselle niin sata miljardia on kasassa.
Mä luulin, että yritit sillä perustella mielipiteesi painoarvoa, mutta asia ei ollutkaan olennainen. Tämä selvä.

Eräs tyyppi kommentoi yhteen jonkin iltapäivälehden juttuun jossa kerrottiin rokotteen sivuvaikutuksista että ei kannata näitä iltapaskojen juttuja lukea ollenkaan.
Hetken päästä oli kommentoinut siihen juttuun missä kerrotaan tehohoidon olevan kuilun partaalla että on tärkeää kertoa näistä jutuista :)

Yllättävän paljon keskusteluissa on taas kuollut tuttuja 40 kymppisiä perusterveitä koronaan.

Kauhean tärkeitä noi luvut itsellesikin tuntuu olevan kun puhutaan vaikka koronan takia hoidossa olevista, kuolleista, tai piikkien sivuvaikutuksien takia hoidossa olevista.
Silloin kun jutun pointti on kuolleiden ja sairaalahoidossa olevien määrä. Nyt jutun pointti ei ollut se, tienaako lääkeyhtiöt rokotteilla vuodessa 95 miljardia vai 137 miljardia. Tämä tietysti vaatii hieman ymmärrystä.

Et luullut vaan yritit nollata asiallisen argumentin pilkkua rakastelemalla.
Hei, mä silti kykenin ymmärtämään mitä yritit sanoa. Ongelma vain tällaisten puolihuolimattomien heittojen kanssa on siinä, että aina löytyy jokin "qvatti" (ei yhteyksiä oikeisiin nimimerkkeihin) joka ottaa nämä heitot tosissaan.

Silloin kun jutun pointti on kuolleiden ja sairaalahoidossa olevien määrä. Nyt jutun pointti ei ollut se, tienaako lääkeyhtiöt rokotteilla vuodessa 95 miljardia vai 137 miljardia. Tämä tietysti vaatii hieman ymmärrystä.
Sekin vaatii hieman ymmärrystä, että kun sanotaan esimerkiksi, että hoidossa on "hyvin vähäinen määrä", niin silloin niitä ei nyt kovin paljoa ole, vaikka tarkka luku puuttuisikin.

Hei, mä silti kykenin ymmärtämään mitä yritit sanoa. Ongelma vain tällaisten puolihuolimattomien heittojen kanssa on siinä, että aina löytyy jokin "qvatti" (ei yhteyksiä oikeisiin nimimerkkeihin) joka ottaa nämä heitot tosissaan.
Se on totta, siinä vaiheessa kun oma vasta-argumenttipankin tili on tyhjennetty, voi tarttua vaikka kiroitusvirheisiin. Pitää muistaa itsekin olla tarkempi.

3 kpl Supermass Nutrition GOOD MORNING

Loistava viherjauhe

-50%
Toi taas tekee ihmisestä ihan vitun idiootin, jos vertaa yhtään mitään natseihin.
Heittona ehkä ja vitsinä vois vielä mennä mutta jos tää Malinen tommosta settiä saa päähänsä niin vittu että on sekasin.
Kumma ku ei pahemmin sekottanu spacenazeihin koko tarinaa.
No miksi ei voi verrata. Samalla tavalla väitettiin ihmisryhmän olevan vaarallinen toiselle ihmisryhmälle. Vertaus on hyvä kun vielä muistetaan että leirejä ja kodista poistamisia leireille tapahtunut mm. Australiassa. Nyt vaan katsotaan hyväksyykö kansa ja kun hyväksyy niin otteet kovenee. Poliisi saa käyttää todella kovia otteita koronan vuoksi mutta on voimaton muissa asioissa.

Loppuun vielä valtamedian asiantuntijoiden käyttöä ja tässä linkki yhteen todella voimakkaasti sensuroituun

View: https://odysee.com/@TruthPills:5/sucharit-stop-now:0

IMG_20211017_205151_687.jpg

Sekin vaatii hieman ymmärrystä, että kun sanotaan esimerkiksi, että hoidossa on "hyvin vähäinen määrä", niin silloin niitä ei nyt kovin paljoa ole, vaikka tarkka luku puuttuisikin.
Niin tai kuten eilinen IL:n juttu tehohoidon lääkäreistä, jotka olivat luhistumassa työkuormansa alle koronapotilaiden takia, joiden lukumäärä unohdettiin mainita jutussa, joka oli siis 1.

Hmm, selvennäs vähäsen miten rokottamattomien kohtelu Italiassa eroaa siitä miten natsit kohteli juutalaisia vuonna -33 ja -34?
Juuri näin. Ei ymmärretä ettei ne natsit heti toiminu niin kuin lopussa vaan otteet koveni kun kansa hyväksyi. Nyt hyväksytään että on ok että yksi ihmisryhmä ei voi vapaasti käyttää palveluita. Italiassa ok että se ei voi tehdä töitä. Pitää olla sokea his ei näe kehityskäyrää

Noh eikai nyt sentää ole väitetty ettei tätä virusta ole ollenkaan. Pandemiaa tästä ei kumminkaan saada. Influenssa joka osuu vanhoihin ja sairaisiin niinku influenssa muutenki osuis. Nyt vielä korostuu jos on sattunu keräämään 20 kiloa ylipainoa niin niille ”perusterveillekkin”. Niitähä suurin osa on 40-60v miehistä. Vklp kaljaa vetäviä möhömahoja. Muilla tulee lenssuna niinku tähän asti on ollu. Ja seki kertoo, että alle 30v kuolleita 0, ilmeisesti lihavatki selvinny siitä ikäluokasta. Niin tappava tauti tää on median mukaan…Influenssaan kuolee jopa enemmän vuodessa ihmisiä ku tähän vaikka tähän merkataan nyt kaikki vaikka siihen koronaan ei edes kuolis, kuhan se vaa löytyy sattumalta. Rokotehaitat maton alle et saadaa porukka piikille ja rummutetaan paskaa joka päivä. 2/3 rokotteista laulu seis ku perseestä vaikka niin turvallisia piti olla ja tutkittu. Vois olla jonkunlainen keskitie täs hommas
IMG_20211018_064847_754.jpg

Niin tai kuten eilinen IL:n juttu tehohoidon lääkäreistä, jotka olivat luhistumassa työkuormansa alle koronapotilaiden takia, joiden lukumäärä unohdettiin mainita jutussa, joka oli siis 1.
Jep. Mutta kuten Tartsan yllä sanoi, tuohon sunkin heittoon varmasti osa takertuu. Ei täällä saa mitään lukuja päästään heitellä. Ainakaan ilman passia. (varmuuden vuoksi: huumoria)

6kk välein yrität siis tartuttaa Koronan itseesi ja käyt omakustanteisesti testaamassa muutamaan kertaan, että joko tarttui ja tarttuiko juuri oikea virus. Kätevä tapa pitää kommaripassi vihreällä.

Paskin maailmanvalloitus? Rokotteita on myyty sadoilla miljardeilla ja tullaan myymään sadoilla miljardeilla lisää mm. kommaripassin pakottamana. Kyseessä on tekisi ihmiskunnan historian nerokkaimpia ja tehokkaimpia maailamanvalloituksia mitä on nähty.

Yksinkertaisia asioita mutta nyt tajuan, että ajattelusi on jo täysin propagandan rappeuttama ja kykenet reagoimaan tiettyihin ärsykkeisiin enää ainoastaan opetetulla tavalla. Sen takia kaikki argumentit ovat ajanhukkaa.
Saadaan maiden taloudet kuralle kätevästi. Ja rokote valmistajilla on mielenkiintoisia sopimuksia maiden kanssa johon voi liittyä valuuksina mm omaisuutta. Tästä puhui joku suomalainen tutkija jokunen kuukausi sitten.

Natseihin vertaamista kavahdetaan sen takia, että tässä ei mitään "lopullista ratkaisua" esim. ole tulossa.
Eikä natsiviittaus ole mitenkään kuvaava vaan kaukaa haettu lähihistoriasta varsin kauhein esimerkki jotta saadaan raflaavaa tekstiä aikaan.
Iskee kyllä hyvin ns. koronavastustajiin, sen huomaan.
No kyllä se jonkin verran tuntuu kun sulle päin naamaa huudetaan solvauksia kun et ole rokotetta ottanut. Ja et pääse vapaasti liikkumaan. Tai sun lasten edessä tätä tapahtuu. Kerro miltä tuntuisi kun olet perheesi kanssa jossain ja kysytään rokotetta ja kun selviää ettei ole niin toivotaan kuolemaa tai että lapset pitää ottaa huostaan. Tämä on koettu. Kyllä siinä kummasti alkaa historia tuntumaan siltä että voi toistaa itseään ja suurin syy vihapuhe hallituksen ja median toimesta.

Itse toivon että rokotteet toimii ja nekin jotka saa vakavia haittoja niin toipuvat ajan kanssa. Tuo passi itsessään ei tee mitään muuta kuin jakaa kanssa.

Plus, että juutalaisilla ei ollu mitään mahdollisuutta.
En mä ainakaan ole väittänyt kyseessä olevan lopullisen ratkaisun vaan sen että meininkin on ihan sama ku 90 vuotta sitten. Vittuilut voi jättää pois, mua kiinnostaa ihan aikuisten oikeasti miten yhden kansanosan kiusaaminen eroaa siitä. Joo, ei se kiusaaminen vielä samaa kaliiberia ole(varsinkaan suomessa) mutta viitteet on mun silmissä hyvin vahvat. Voihan tässä natsit siis vaihtaa mihin tahansa muuhun samanlaista toimintaa harjoittaneeseen ryhmään. Natsit nyt kaikki tietää, sen takia niihin on helppo verrata ja sen takia iso osa ihmisistä(tulkitsenko et sinä myös?) kavahtaa niistä puhumista.
Niijoo. Mä kyllä joo yhdistän natsivertauksessa sitten vähän laajemmin asian natseihin. Että sen takia pidänkin idioottina verrata natseihin.
Mutta varmasti asiaan yhtään sen kummemminperehtymättömälle, niin varmaan menee hyvin läpi.
Mun mielestä vaan ollaan vielä todella pitkällä siitä, että voidaan natsien toimintaa nykypäivään verrata.
Sitten kun roopeli ja möykkynen on kakluunissa, niin sitten ollaan kunnon natsimeiningissä!

No kyllä se jonkin verran tuntuu kun sulle päin naamaa huudetaan solvauksia kun et ole rokotetta ottanut. Ja et pääse vapaasti liikkumaan. Tai sun lasten edessä tätä tapahtuu. Kerro miltä tuntuisi kun olet perheesi kanssa jossain ja kysytään rokotetta ja kun selviää ettei ole niin toivotaan kuolemaa tai että lapset pitää ottaa huostaan. Tämä on koettu. Kyllä siinä kummasti alkaa historia tuntumaan siltä että voi toistaa itseään ja suurin syy vihapuhe hallituksen ja median toimesta.

Itse toivon että rokotteet toimii ja nekin jotka saa vakavia haittoja niin toipuvat ajan kanssa. Tuo passi itsessään ei tee mitään muuta kuin jakaa kanssa.
Aika paksua tarinaa.

Plus, että juutalaisilla ei ollu mitään mahdollisuutta.

Niijoo. Mä kyllä joo yhdistän natsivertauksessa sitten vähän laajemmin asian natseihin. Että sen takia pidänkin idioottina verrata natseihin.
Mutta varmasti asiaan yhtään sen kummemminperehtymättömälle, niin varmaan menee hyvin läpi.
Mun mielestä vaan ollaan vielä todella pitkällä siitä, että voidaan natsien toimintaa nykypäivään verrata.
Sitten kun roopeli ja möykkynen on kakluunissa, niin sitten ollaan kunnon natsimeiningissä!
Mä(ja ymmärtääkseni monet muut jotka tätä vertausta ovat käyttäneet) puhuin nimenomaan siitä yhteen kansanosaan kohdistuvasta kuumottamisesta ja kiusaamisesta yms yms. Varmaan pystyt myöntämään että nykymeiningissä on nähtävissä samoja piirteitä? Ei lähellekään yhtä vahvana, mutta ihan samat patternit siellä toistuu maasta riippuen toisaalla vahvempina(Italia, Ranska, Israel) ja toisaalla lievempinä(Suomi).

Asiasta toiseen: Tulipa ihan suoraan koettua miten pitkälle pelottelu on joillain mennyt. Kävin salilla juuri ja siellä nyt tähän aikaan on aikalailla samat eläkeläiset, ja ilmeisesti yksi näistä pelkää sitten vähän keskimääräistä enemmän(tai sitten on riskiryhmää pahemmin tjsp, mistä noita tietää). Ei siinä mitään, mutta logiikka loksautti multa leuan auki. Oli ihan fine pyöriä ympäri salia ja lähelläkin muita, samassa tilassa kuitenkin sen vajaan tunnin. Mutta vähän jo aloin ihmettelemään kun tää alkoi jauhamaan kovaan ääneen toisen kanssa miten hän on huolissaan ku nuoremmat ei ota rokotuksia ja hilluu baareissa ja sit lapset saa taudin koulusta ja kaikkea. Siis niin että sali raikui. Homma eskaloitui siihen että olin tekemässä siinä scottipenkin vieressä ~1.5m päässä ristitaljan toisesta päädystä, mihin tää alkoi virittelee ojentajatankoa ja samaan aikaan alkoi huutelee toiselle eläkeläiselle kuinka nää ihmiset tulee liian lähelle eikä ole mitään tilannetajua. Ennenkuin ehdin sarjaa lopettelee niin tää parkaisee että ei kun ei tajua niin hän häipyy nyt ja about juoksi pukuhuoneeseen. Koko tän ajan siis tein sitä omaa sarjaa ja silloin en tasan tarkkaan oo siirtymässä muualle(kuulen kyllä mitä ympärillä tapahtuu), ja voi mulle ihan hyvin sen jälkeen tulla sanoo, tai sitten voi myös viritellä sen ojentajatankonsa sinne toiselle ristitaljan toiselle puolelle pari metriä kauemmas. Whatever floats your boat, I guess.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom