Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu
BCAA-valmisjuoma, Pineapple Lemonade -50%

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 88 27,4%
  • Ei

Votes: 233 72,6%

• Total voters
    321
Selittäkääpä nyt joku mulle.

Kieltäydyn noudattamasta suosituksia.
Kieltäydyn käyttämästä maskia.
Kieltäydyn noudattamasta turvaväliä.
En pese käsiäni ikinä.
En ota asuntolainaa, viinaa enkä rokotetta.
Saan koronan.
Saan koronapassin, koska sairastin koronan.

Kuka mua kontrolloi ja miten?

Ymmärrän että tuo sekoilu menee läpi maissa joissa väestötietojärjestelmä ois kauhistus, mutta MITEN tuo kontrollointi käytännössä tapahtuu, kun viranomaisilla on jo musta ihan ne samat tiedot ja googlella vielä enemmän? Tää salainen evil plän on siis targetoida henkilöitä jotka ei suostu ottaan rokotetta mutteivät silti ikinä sairasta koronaa?

Mun ulkkiskaveri oli täysin järkyttynyt kun pysähdyin puhallutusratsiaan ja hänelle selvisi että Suomessa poliisi saa pysäyttää henkilön jota ei edes epäillä mistään rikoksesta (POLIISIVALTIO!), mutta miten tuon jenkkeihin suunnatun hypen saa Suomessa läpi kenellekään?
Tää ya-ya on kyl paniikissa kun natsipassia odottanut kuin joulua ja huomaa että porukka lähinnä nauraa sille eikä noudata sitä tai jättää firmat väliin ketkä tekevät itsemurhan tällä.

Hajoa

Eiku ennen jupiteriin muuttoa sai potkut. Jostain. Kai?

Ja sinä olet kyllä täydellinen uhri tälle salaliittoteoria bullshitille. Muutta meitä on moneen junaan ja osa jää laiturille että ei kait siinä.

Ite arvostan kyl hyvää ruokaa ja välillä menee jopa oluen merkeissä yli puolenyön. Otin myös pari tommosta korona rokotetta ihan rohkeesti ja latailin siitä jopa todistuksen, että ois elämä helpompaa. Kivaa on ollu, ei siin.
Mutta kyllä mä täällä jatkan tän aiheen kummastelua.

Että mielellään lueskelen jotain tutkimuksiakin aiheesta. Tarkennetaan että EN lue screenshotteja osaruutukuvista ja varsinkaan usko niitä. Mutta tutkimukset jotka kielen puolesta taittuu niin kylhän se mielenkiintosta on.
Et jos on mitään niinku todistetta ns. mustaa valkosella että rokotteesta on Suomessa tullut suoraan sydämen laajentuma niin hei paa linkkiä mua kiinnostaa!!!
IMG_20211017_183550_210.jpg

Hyvin yksinkertaista. Jos et ole sairastanut todistetusti koronaa niin koronspassilla sinua voidaan kiristää ottamaan mielivaltainen määrä rokotuksia. Kun kontrollin välineitä on jo, tilanne ei ainakaan parane antamalla niitä lisää
Omalla kohdalla ajattelen että olen hyvinkin todennäköisesti kohdannut jo korunan. Joko -20 keväällä kun Tukholman reissun päälle oli tautiin sopivat oireet. Ja sen jälkeen olen kulkenut ilman naamareita täysin normaalisti, välttelemättä ihmisjoukkoja mitenkään. Muutaman kerran on ollut vähän lenssun tuntua mutta mennyt aina nopeasti ohi. Testeissä en ole rampannut. Naapuruston lapsissa koruna positiivisia ja omat lapset kans olleet heidän kanssa tekemisissä ja kipeinä samalla tavalla. Testeissä ei ole poseja heillä kuitenkaan löytynyt.

Tuon vuoksi en todelllakaan ole ottamassa rokotetta vaikka sitä kuinka painostetaan. Mitä enemmän tyrkytetään, sitä vähemmän olen ottamassa.

Tää ya-ya on kyl paniikissa kun natsipassia odottanut kuin joulua ja huomaa että porukka lähinnä nauraa sille eikä noudata sitä tai jättää firmat väliin ketkä tekevät itsemurhan tällä.

Hajoa
Kyllä on taas oltu fanbasessa paniikissa tänään. Silleen niinku että MITÄ VITTUA TÄÄLLÄ TAPAHTUU!!! Nyt nää vitun lampaat, bääbääbää, blaablaa!!! Ei jumalauta, lehtijuttu!!! :D :D munattomat nössöt saatana!!!! Ootte paniikissa natsipassinne kanssa!! Hajotkaa psykoosiinne!!! Onneks instassa on totuuksia. Kattokaa ku hauska kuva!! :D :D

Kyllä on taas oltu fanbasessa paniikissa tänään. Silleen niinku että MITÄ VITTUA TÄÄLLÄ TAPAHTUU!!! Nyt nää vitun lampaat, bääbääbää, blaablaa!!! Ei jumalauta, lehtijuttu!!! :D :D munattomat nössöt saatana!!!! Ootte paniikissa natsipassinne kanssa!! Hajotkaa psykoosiinne!!! Onneks instassa on totuuksia. Kattokaa ku hauska kuva!! :D :D
Syytön mä siihen olen että olette eläneet kuplassa kohta 2v. Näkyyhän se psyykkeessänne kuten huomattu.

Kohtauksia tulee monesta muustakin syystä.

Että kuva kertoo, ettei ihan "normaali perusterve nuorimies" ollut tuo jutun Sami.
Kyllä mullakin on laaja verenkuva luokkaa 20v mutta silti keuhkoahtauma. Että kaikkee sitä on.
On naurettavaa että uskot että kaikki kuoli koronaan ketä väitetään kuolleen mutta yhtään rokotehaittaa et usko todeksi. Vaan syy aina joku muu. Kummasti vaan lisääntynyt nuo sydänlihastulehdukset ja muut. Ja näyttöä on myös että veeiarvoissa on joillain rokotetuilla näkyvissä huolestuttqvia merkkejä. Lisäksi useampaa on nyt kehotettu pienestäkin syystä juuri veritulppariskin vuoksi ottamaan yhteyttä lääkäriin rokotuksien jälkeen. Pari tiedän jotka sitten syövät verenohennuslääkkeitä hamaan tulevaisuuteen.

3 kpl Supermass Nutrition GOOD MORNING

Loistava viherjauhe

-50%
No tuolllaisen diagnoosin kuulin. Ihan vitun sama mikä lopullinen tuomio oli, mutta totuus oli että kotona sai kohtauksen ja siitä teholle pidemmäksi aikaa. Mulle on ihan vitun sama uskooko joku vai ei.

Samaa tässä sanotaan;

Yksittäistapaus mainittu 😃

Oot nyt taas ihan tosissas? Oot kyl hauska. Koita jaksaa, äläkä projisoi paniikkiasi muihin.
Pakko todeta et mä en oo varma kummasta pitäis olla enemmän huolissaan, Ropellista vai teistä jotka sen kanssa jaksaa vääntää päivästä toiseen. Enivei, kyllä täältä saa sen päivittäisen viihdeannoksen keskustelun lisäksi.

Pakko todeta et mä en oo varma kummasta pitäis olla enemmän huolissaan, Ropellista vai teistä jotka sen kanssa jaksaa vääntää päivästä toiseen. Enivei, kyllä täältä saa sen päivittäisen viihdeannoksen keskustelun lisäksi.
No ei mulla ainakaan mitään hätää, viihdettähän tämä. En mäkään nyt jaksa jatkuvasti vääntää, mutta on vaan niin hankala malttaa päästää irtikään.

Selittäkääpä nyt joku mulle.

Kieltäydyn noudattamasta suosituksia.
Kieltäydyn käyttämästä maskia.
Kieltäydyn noudattamasta turvaväliä.
En pese käsiäni ikinä.
En ota asuntolainaa, viinaa enkä rokotetta.
Saan koronan.
Saan koronapassin, koska sairastin koronan.

Kuka mua kontrolloi ja miten?
Toihan on vaan get out of jail free-card 6kk eräpäivällä. Vaikka sulla olis se passi sun ei silti tarvi tukea passia vaativia firmoja.

On naurettavaa että uskot että kaikki kuoli koronaan ketä väitetään kuolleen mutta yhtään rokotehaittaa et usko todeksi. Vaan syy aina joku muu. Kummasti vaan lisääntynyt nuo sydänlihastulehdukset ja muut. Ja näyttöä on myös että veeiarvoissa on joillain rokotetuilla näkyvissä huolestuttqvia merkkejä. Lisäksi useampaa on nyt kehotettu pienestäkin syystä juuri veritulppariskin vuoksi ottamaan yhteyttä lääkäriin rokotuksien jälkeen. Pari tiedän jotka sitten syövät verenohennuslääkkeitä hamaan tulevaisuuteen.
Varmasti koronakuolemissakin on jokunen prosentti virheitä. Ei liity tähän kuitenkaan.

Mistä sä ton sydänlihastulehdusten kasvavan määrän katoit?
Ja varmasti on koronasulkujen jälkeen niin rokotetuilla kuin rokottamattomilla veriarvoissa arvojen muuttumista jos ei oo esim. urheillu ja etätyöskennelly ja lihonnu jne.

Paljon sä tiedät tapauksia joilla EI ole tapahtunut mitään rokotteesta ku muuten tuntuu, että on tapausta niin että soi ja paukkuu joilla ongelmia.

Hyvin yksinkertaista. Jos et ole sairastanut todistetusti koronaa niin koronspassilla sinua voidaan kiristää ottamaan mielivaltainen määrä rokotuksia. Kun kontrollin välineitä on jo, tilanne ei ainakaan parane antamalla niitä lisää
Eli koronapassilla tapahtuvan julman kiristämisen voi torjua sairastamalla koronan. THL:n arvion mukaan koronan tulee sairastamaan 100 % rokottamattomista jossain vaiheessa elämäänsä, vähemmän tai enemmän vakavana.

Pakko sanoa että tämä on kyllä yksi paskimpia maailmanvalloitussuunnitelmia jotka illuminati tähän mennessä on keksinyt, jos ovat itse viritelleet järjestelmän jossa 100 % uhreista tulee ajan kanssa tahallaan tai vahingossa löytämään aukon systeemissä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom