Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Missä asut? Mä muutan sinne. Tänään stadissa: bussissa 90-95% maskit päässä. Kaupassa +80% maskit päässä, ai, tätä vastuullisuutta!
Eiköhän tämä ole selvää, että jotkut vähän teinin asteelle jääneet täysikäset keksii vähän jekuttaa portsaria ja painiahan siitä varmaan on luvassa.Saap nähdä millon joutuu ottamaan ekat myllyt koronapassintarkastajan kanssa..![]()
Kyllä isolle kirkolle kun mennään niin helsingistä puhutaan.Mä oon ymmärtäny, että aina ku joku sanoo lähtevänsä isolle kirkolle ni se tarkottaa just Helsinkiä
Kaveri on Helsingissä portsarina ja sanoi että hän ei tohon pelleilyyn lähde mukaan.![]()
Kello löi 00.00 – helsinkiläisessä baarissa alkoi tapahtua
Puolen yön jälkeen baariin saavat jäädä ne, joilla on koronapassi.www.is.fi
Monikohan rokottamaton portsari on viime yönä kysynyt rokotetulta asiakkaalta koronapassia.![]()
Kaveri on Helsingissä portsarina ja sanoi että hän ei tohon pelleilyyn lähde mukaan.
Olen sen verran juntti että olen käyttänyt tuota termiä yleisesti kaupungin keskustalle. Tampereella tämä kuitenkin oli. Iltaviiden ja puolenyön väliltä tehty havainto. Paluumatkalla ei tosiaan montaa naamaria ollut bussissa. Mennessä vähän enempi. 3 eri pubissa sattui silmään yksi sitkeä kaveri, jolla oli ffp koppa. Ja ihan kiitettävästi oli porukkaa liikenteessä. Leffateatterin salissa en tainnut nähdä yhtäkään, aulassa taas oli monella.Missä asut? Mä muutan sinne. Tänään stadissa: bussissa 90-95% maskit päässä. Kaupassa +80% maskit päässä, ai, tätä vastuullisuutta!
Kahtiajako on alkanut.![]()
Kello löi 00.00 – helsinkiläisessä baarissa alkoi tapahtua
Puolen yön jälkeen baariin saavat jäädä ne, joilla on koronapassi.www.is.fi
Monikohan rokottamaton portsari on viime yönä kysynyt rokotetulta asiakkaalta koronapassia.![]()
Kaikkein surullisinta tuosta on lukea miten ihmiset on tyytyväisiä passiin ja kuvittelevat että se on joku ratkaisu.Kahtiajako on alkanut.
Kiva siinä viettää iltaa porukassa ja muutaman täytyy poistua paikalta ennen klo 24, jos ees pääsee sisälle. Lähettävä toiselle kylälle kaljalle, prkl![]()
Mä vähän luulen et ei oo paljoa ollut niitä liikkeellä ja noihin juttuihin valitaan poikkeuksetta ne jotka passiin myönteisesti suhtautuvat.Kaikkein surullisinta tuosta on lukea miten ihmiset on tyytyväisiä passiin ja kuvittelevat että se on joku ratkaisu.
Ei, vaan laki astui voimaan kun päivä vaihtui lauantaihin. Jatkossa se passi on aina voimassa sitä käyttävissä rafloissa JOS on rajoitukset päällä.Siis mulla mennyt ohi yksi asia. Eli astuuko jatkossa tää passi voimaan aina keskiyöllä? Ennen puoltayötä myös piikittämättömät saa käydä ravintolassa?
Vaikka olen rokottamisen kannalla, olen passia vastaan. En silti usko mihinkään yleiseen kansannousuun passia, maskeja ynnä muuta vastaan. Kyllä porukka kai suurelta osin on ihan sokeasti passin puolella. Kyllä nuo lehtijutut sun muut on ihan edustavia, ikävä kyllä.Mä vähän luulen et ei oo paljoa ollut niitä liikkeellä ja noihin juttuihin valitaan poikkeuksetta ne jotka passiin myönteisesti suhtautuvat.
Toivon oikeastaan et kolmansien annosten kanssa jahkaillaan, ja passi kun todennäköisesti on voimassa jonnekin ensi vuoteen asti, niin siinä vaiheessa ihmisillä alkaa tuo 6kk parasta ennen-päiväys lahoamaan ja toivottavasti siinä vaiheessa alkaa sytyttämään et ei tää ollutkaan hyvä homma. Kun on oltu niin vastuullisia, menty naamareiden kanssa joka paikkaan ja otettu rokotteet, ja silti rangaistaan.
Toi muija on kyl ihan vitun pihalla. Nyt ollaan vielä aika saatanan kaukana normaalista.![]()
Helsingissä juhlittiin koronapassin avulla aamun pikkutunneille: "Aivan mahtavaa" – MTV seurasi, miten koronapassi otettiin vastaan
Helsingissä juhlittiin koronapassin voimin aamun pikkutunneillewww.mtvuutiset.fi
Aivan mahtavaa"
Ravintola Walliksessa ystäviensä kanssa iltaa viettänyt Salla Lehvonen ei tiennyt ennen ravintolaan saapumistaan, että koronapassia voidaan kysyä asiakkailta jo perjantain ja lauantain välisenä yönä.
– En tiennyt mutta mukavana yllätyksenä tuli. Kun tultiin sisään, niin annettiin ymmärtää, että puolenyön jälkeen tulee olla sovellus voimassa tai tulee poistua ravintolasta. Ladattiin sitten sovellus ja porukalla testailtiin etukäteen.
Koronapassin käyttöönotto on Lehvosen mukaan hyvä asia, sillä se on yksi askel kohti normaalia.
– Upeita ajatuksia herättää. Aivan mahtavaa.
– Antaa lupausta siitä, että kohta ollaan takaisin normaalissa.
Rokotus niille ketkä sen haluaa, Ruotsin malliin, siellähän taitaa olla koko lailla positiivisempi meininki. Ilman mitään painostuksia tai kiristyksiä, ja passihan nimenomaan on kiristystä parhaimmillaan.Vaikka olen rokottamisen kannalla, olen passia vastaan. En silti usko mihinkään yleiseen kansannousuun passia, maskeja ynnä muuta vastaan. Kyllä porukka kai suurelta osin on ihan sokeasti passin puolella. Kyllä nuo lehtijutut sun muut on ihan edustavia, ikävä kyllä.