Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu
MESSU100: ilmainen M-Nutrition Protein Bar (Crispy Caramel)! Yli 100 € tilauksiin

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 88 27,4%
  • Ei

Votes: 233 72,6%

• Total voters
    321
Jo villapipo antaisi moottoripyöräilessä tarpeeksi hyvän suojan, ainakin maskinaamojen logiikan mukaan. Maski tietysti pitää suurimmat ötökät pois suusta.
Jos mä raiskaan sanoja kirjotitamalla ne väärin, niin sä kyllä raiskasit samaa sanaa nyt käyttämällä sitä taas todella väärin.

MESSU150: Ilmainen MWEBSTORE.FI Shaker! Yli 150 € tilauksiin
Täytyy antaa kyllä pisteet tästä ranskiksille. Aina vähän dissanut heitä ja pitänyt vähän nenänvartta pitkin katsovina tyyppeinä.

Suomessa vastaavaa mielenilmaisua voisi kuvitella vain noiden terroristiryhmien toimesta. Esim mielenosoituksia joissa lypsykarjalle vaaditaan ihmisoikeuksia, mutta ei koskaan sellaisen puolesta että ihmisten ihmisoikeuksia ollaan kaventamassa.
Jännä kun eivät ole suvakit kadulla, kun uhataan viedä ihmisoikeuksia... ei taida heidän hivemind komentaa siihen.
Myöhemmin taas kun alkaa ilmastopakotus on heillä komentoja taas.

Täytyy antaa kyllä pisteet tästä ranskiksille. Aina vähän dissanut heitä ja pitänyt vähän nenänvartta pitkin katsovina tyyppeinä.

Suomessa vastaavaa mielenilmaisua voisi kuvitella vain noiden terroristiryhmien toimesta. Esim mielenosoituksia joissa lypsykarjalle vaaditaan ihmisoikeuksia, mutta ei koskaan sellaisen puolesta että ihmisten ihmisoikeuksia ollaan kaventamassa.
Ihan samanlaista pelleilyä tommonen ku tää näiden ilmastohörhöjen nukkuminen rautatientorilla, johon vielä näkyvyyttä antaa persut aivan turhaan.
Tossa ei tehdä ku hallaa ravintolatoiminnalle. Tai jos nuo ovat hakeneet eväät ravintoloista niin hyvä. Mutta ei se sen fiksumpaa tosta tee. Oli syynä sitten rokote tai ilmasto tai whatever.

Ei taida Ranskassa olla mitään pakkotoistoon verrattavissa olevaa foorumia jossa vinkua, kun joutuu tuolla tavoin jalkautumaan :unsure:
Ranskalaisilla ei ole suomalaisten tyyppistä pohjatonta auktoriteettikunnioitusta/pelkoa esim. virkamiehiä kohtaan. Lisäksi ovat temperamenttisempaa ja kuumeverisempää porukkaa keskimäärin. Nyt siitä on hyötyä.

Ei lainkaan, mun mielestä on hyvä, että näytetään homman älyttömyys, sen sijaan että vain puhutaan siitä - tai vielä pahempaa, puhutaan kokonaan asian ohi.
Ehei... parempi puhua ensin kuin mennä tekoihin. Yleensä kun ollaan siellä teoissa on asiat jo todella huonosti. Ollaan jo kaivossa mistä olen puhunut.
Sanat ovat kaikista tärkeimmät tässäkin asiassa ja keskustelu ennenkuin aletaan tekoihin mitkä voi johtaa melko synkkiin aikoihin.

Toki sulle subjektiivinen asian ohi puhuminen tarkoittaa tätä "pandemian" kritisointia.

3 kpl Supermass Nutrition GOOD MORNING

Loistava viherjauhe

-50%
Ehei... parempi puhua ensin kuin mennä tekoihin. Yleensä kun ollaan siellä teoissa on asiat jo todella huonosti. Ollaan jo kaivossa mistä olen puhunut.
Sanat ovat kaikista tärkeimmät tässäkin asiassa ja keskustelu ennenkuin aletaan tekoihin mitkä voi johtaa melko synkkiin aikoihin.

Toki sulle subjektiivinen asian ohi puhuminen tarkoittaa tätä "pandemian" kritisointia.
Tottakai saa kritisoida ja hyvä kritiikki todellakin herättää ajatuksia. Olkiukkoja vastaan taistelu herättää lähinnä vain myötähäpeää.

Tuplarokotettu lammas sanoo bää bää. Täällä nökötetään muitten vaippanaamojen kanssa sulassa sovussa.
Mullakin maski kiltisti, kuten pitääkin. Auton lattialta sen kaivelin.😀

Kuinka naiivia porukkaa...
Tietenkin kun aina olettaa kaikesta pahinta mahdollista, ei koskaan sorru naiiviuteen. Naiiviuteen sortumisen välttely näyttää tässä ketjussa olevan monelle suurempi päämäärä kuin realistinen asioiden puntarointi.

Esim tässä ketjussa 95% (tai varmaan 100%) kerroista kun koronapassi mainitaan, menee "keskustelu" heti siihen kommaridystopia..., natsisaksassakin..., jne manailuun, sen sijaan, että esitettäisiin asiallisesti passin käyttööottoon liittyviä riskejä, ja kuinka passin mahdollista käyttöä pitäisi rajata, ettei tilanne oikeasti menisi siihen, ettei kohta rokottamattomat saa marketista leipää haettua.

Ei oo pilannu immuniteettiä rokotteilla ???

Niin että ihmiset varmaan olivat terveempiä ennen kuin keksittiin rokotteet immuniteettia pilaamaan ja kulkutaudit niittivät silloin vähemmän tuhoa? Ei täsmää ainakaan siihen historiaan, mitä minä olen lukenut:unsure:. Vai olivatko ne ensimmäiset, ihan tuurilla ja kokeilemalla syntyneet rokotteet jotenkin turvallisempia kuin tämän vuosituhannen tietämyksellä kehitetyt?

Vaikka pidän suur(in)ta osaa koronarokotteen väliinjättijien ja rokotepassin vastustajien argumenteista naurettavan huonoina, niin kyllä tuon koronapassin kohdalla on hyvä tiedostaa, että historian valossa hallitukset eivät ihan helpolla luovu saavutetuista "seuranta- /hallintakeinoista". Mun on tosi vaikea nähdä, että Sanna Marin vuoden päästä syksyllä seisoisi säätytalon rappusilla iloitsemassa siitä, kuinka korona on nujerrettu, passeille ei tarvetta ja nyt voidaan poistaa passit käytöstä ja pyyhkiä niihin tallennettu data pois.

niin kyllä tuon koronapassin kohdalla on hyvä tiedostaa, että historian valossa hallitukset eivät ihan helpolla luovu saavutetuista "seuranta- /hallintakeinoista". Mun on tosi vaikea nähdä, että Sanna Marin vuoden päästä syksyllä seisoisi säätytalon rappusilla iloitsemassa siitä, kuinka korona on nujerrettu, passeille ei tarvetta ja nyt voidaan poistaa passit käytöstä ja pyyhkiä niihin tallennettu data pois.

Tuo on totta.Hammastahna harvoin menee takasin tuubiin.

Vaikka pidän suur(in)ta osaa koronarokotteen väliinjättijien ja rokotepassin vastustajien argumenteista naurettavan huonoina, niin kyllä tuon koronapassin kohdalla on hyvä tiedostaa, että historian valossa hallitukset eivät ihan helpolla luovu saavutetuista "seuranta- /hallintakeinoista". Mun on tosi vaikea nähdä, että Sanna Marin vuoden päästä syksyllä seisoisi säätytalon rappusilla iloitsemassa siitä, kuinka korona on nujerrettu, passeille ei tarvetta ja nyt voidaan poistaa passit käytöstä ja pyyhkiä niihin tallennettu data pois.
Juuri näin. Koronapassin kohdalla uskon (haukkukaa vain naiiviksi), että perustuslakivaliokunta pitää huolen siitä, että mahdollisen passin hyödyntäminen on hyvin rajattua sekä laadultaan että kestoltaan. Aika näyttää olinko liian optimisti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom