Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aika paljon väitteitä, jotka eivät pidä paikkaansa. Tässä ylilääkärin kertomaa faktaa rokotuksista viruksia vastaan:Katsos ihan simppeliin perusjärkeen. Meet happitelttaan asumaan vuodeksi, niin kun tuut ulos, tuut helvetin kipeeksi kaikista pöpöistä. Meet Turkkiin juomaan vesijohtovettä, saat paskataudin. Hakkaat joka tautiin antibiootit, sun keho ei koskaan taistele itse, sen ei tartte. Käytä maskia, välttele ihmisiä, pese käsiä, et altista itseesi, boom, a- ja b-influenssa raiskaa sut niin pahasti että toivot saavasi mieluummin koronan. Ihan yksinkertaista, luonto opettaa teitä kyllä ja toivottavasti vitun kovaa. Opitte olemaan.
Että kun te olette tossa loppuvuonna pahassa lentsussa, niin muistakaa se miten te olette itse 100% syypäitä siihen. Meillä muilla jotka ei hysteerisesti desinfioi koko elämäänsä, tulee kevyet nuhat.
Nyt ootelkaa sitä influenssa-aaltoa joka aina joka vuosi tulee, älkää vastatko ennen sitä.
Miettikää mua, olen sairastanut koronan varmaan 10 kertaa keskustelujen perusteella ja aivastanut ehkä 2 kertaa. Mä en ole raiskannut kehoni vastustuskykyä nollaan. Koska niinhän se meni, terve ei ole terve, vaan oireeton. Lol
Mites 30 vuotta sydänkirurgina ollut henkilö? Tai ylipäänsä kirurgit? Tai hoitajat jotka on desifioinu kätensä joka päivä 10niä kertoja vuosia? Hammaslääkärit? Voi olla, että aika puhtaana pysyy kädet.Rokote ei heikennä välttämättä immuniteettia mutta jatkuva maskin ja käsidesin käyttö kyllä sen tekee. Oli jo kauan sitten kun joku suomalainen tartuntatautiylilääkäri varoitti liiasta käsidesin käytöstä. Pelkästään kädessä on hirmu liuta hyödyllisiä bakteereja mitkä vaikuttaa mm. elimistön puolustusmekanismiin. Käsedesillä ne tapetaan ja ehkä jopa Roboz ymmärtää lopputuloksen.
Kansallinen rokotusohjelma vaan alas, ei hyötyä. Ainoastaan pilaamassa kehon omaa immuniteettia. Tervetuloa kurkkumätä, polio ja aivokalvontulehdus. Kunhan ei tule flunssaa.
Etkö sä voisi modena siirtää näitä kovidikeskusteluja toiseen threadiin?Mikä se vaikutusmekanismi on, millä koronarokote altistaa a- ja b- influenssalle? Miksei kausi-influenssarokotteet altista koronalle?
Etkö sä voisi modena siirtää näitä kovidikeskusteluja toiseen threadiin?
Tai no, samapa tuo mulle on...
Aika usein käy niin että kun näitä keskusteluja siirretään johonkin muualle ne kuolevat saman tien.Etkö sä voisi modena siirtää näitä kovidikeskusteluja toiseen threadiin?
Tai no, samapa tuo mulle on...
Eikös noita kuvia jo jossain ollu ku kiinassa koirilla maskeja namalla? Varmaan muuallakin käytetään.Aivan varmaan tullaan näkemään jossain maassa koirilla maskit.
Meillä asiaa käyty muutamaan kertaan läpi ja ihme ja kumma lapsen koulussa ei mitään painostusta et kuka ottaa ja kuka ei. Oli käyty halukkaat läpi ja kahtena päivänä järjestetty rokotteen pitäminen. Asiasta ei ole kuulemma keskusteltu sen jälkeen mitään kun rokotteet annettu haluakkaille. Meidänkin lapsen kamuista suurin osa ottanu rokotteen mutta lasten kesken ei mitään vänkäämistä et miksi sä et ottanu.Voi nyt muuten vihtu minkä lykkäsivät. Laitoin viikko takaperin pitkän viestin esikoisen koulun rehtorille, ihan asiallisesti arvostellen koronatoimenpiteitä(mm. kuudesluokkalaisten naamioiminen jne) ja asian pihvi oli se etten anna lupaa hänen piikittämiseensä. Esikoinen siis tosiaan täyttää kahden viikon päästä 12. No, reksi vastasi aika saivarrellen et kun he nyt joutuu toimimaan työnantajan(kaupungin) ohjeistuksen mukaisesti ja silleen. Sen vielä jollain tasolla ymmärrän, mutta seuraava rivi nosti karvat pystyyn:
Mitä tulee 12-vuotiaiden rokotuksiin, on laki sellainen, että 12-vuotias voi itse päättää ottaako rokotuksen vai ei.
Mitä vitunvittua oikeasti, sanooko tää tosissaan mulle ettei vanhemmilla ole mitään sananvaltaa asiaan? Pitää varmaankin puida asiaa taas viikonloppuna muksun kanssa varmuuden vuoksi.
Toivottavasti muuallakin näin. Sain sen verran jo ongittua tekstistä et oma muksu ei joudu ns. tulilinjalle. Mut kuulemma sokeasti luottavat terveysviranomaisen ohjeistukseen et 12v saa ite päättää ja vanhemmilta ei kysytä. Pyysimpä nyt vittuillakseni tarkistamaan sen lakitekstin.Meillä asiaa käyty muutamaan kertaan läpi ja ihme ja kumma lapsen koulussa ei mitään painostusta et kuka ottaa ja kuka ei. Oli käyty halukkaat läpi ja kahtena päivänä järjestetty rokotteen pitäminen. Asiasta ei ole kuulemma keskusteltu sen jälkeen mitään kun rokotteet annettu haluakkaille. Meidänkin lapsen kamuista suurin osa ottanu rokotteen mutta lasten kesken ei mitään vänkäämistä et miksi sä et ottanu.
Olen toistaiseksi positiivisesti yllättynyt koulun toiminnasta. Tämä Vantaalla yhdessä koulussa. Voi toki olla muissa kouluissa eri käytäntö.
Tässä täytyy pysyä lujana kaikilla rintamilla ja vaatia selvitykset ja perustelut asioille. Samalla voi myös kysyä kuka ottaa vastuun, jos asiat menee kuten lennokkaasti agendan mukaan ajetaan? Jos/kun ketään ei ole edes vastuussa yhtään mistään päätöksestä tai toimesta voi hyvin sanoa ettei itselläkään ole mitään velvoitteita mihinkään. Mitä ei ole muutenkaan, mutta näiden ajavien tahojen kuten koulujenkin johtohenkilöstö voi yksilöinä alkaa miettimään mitä tekevät ja onko tässä järkeä, kun vanhemmat alkaa laittamaan painetta heihin henkilökohtaisesti sekä vaatimaan perusteluja/vastuuta.Toivottavasti muuallakin näin. Sain sen verran jo ongittua tekstistä et oma muksu ei joudu ns. tulilinjalle. Mut kuulemma sokeasti luottavat terveysviranomaisen ohjeistukseen et 12v saa ite päättää ja vanhemmilta ei kysytä. Pyysimpä nyt vittuillakseni tarkistamaan sen lakitekstin.
Kuulemma myös naamaripakko on josta voi erityistapauksissa poiketa jolloin tilataan visiiri. Kerran kun vauhtiin päästiin niin kysyinpä tästäkin mihin lakiin tai sääntöön tää perustuu. Villi veikkaus et sieltä tulee jotain työturvallisuusliibalaabaa.
Positiivista sekin et kuulemma aika moni muksun kavereista ei ottaneet/meinaa ottaa piikkiä.
Kyllähän niitä hulluja löytyy jotka olisivat valmiita ajamaan alas nämä, on varmaan unohtunut kuinka suuria edistysaskelia sairaalahygienia ja rokotukset ovat olleet. On ollut se kuolleisuus nimittäin todella suurta sairaaloissa ennen kun opittiin desifoimaan kädet.
Mutta kuulemma rokotuksen ja käsidesi on turhaa, tietenkin huono esimerkki sairaalasta, mutta ei siltikään turhaa meille kaduntallaajille.
Ok. Ei sitten mitään.Eikös tämä Markon threadi ollut "aihe vapaa"? Näin muistaakseni mike joskus sanoi, että vapaasti saa puhua, jos en omiani muista.
Ok. Ehkä kuitenkin kannattaisi seurata kun selvästi kiinnostaa keskustella muustakin?Läheskään kaikki ei seuraa noita ketjuja jotka ei liity bodailuun.
Parempi siis kun ei siirretä.
Kylläpä sekoitetaan asioita melko huolella. Tietääkseni kukaan täällä ei vastusta perus rokotuksia mitä lapsille annetaan tai sairaaloiden käsihygieniaa. Teidän ajatusmallilla myöskään lasten pitäminen erossa toisistaan (koronan takia) ei pitäisi muuta kuin olla hyödyksi lasten terveydelle, mutta miten on todellisuudessa käynyt? Eikö ole mitenkään mahdollista, että jos välttelee maskin käyttöä ja käsidesiä, niin sitä mahdollisesti altistuu jatkuvasti hieman vaikka sille koronalle ja kehittää siten myös vastustiskykyä? Itse en tietenkään varmaa tiedä, mutta kävisi järkeen.