Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 88 27,4%
  • Ei

Votes: 233 72,6%

• Total voters
    321
Viime vuoteen asti ihmisten ajattelun taantuminen on ollut hidasta. Koko ajan on toki menty alamäkeen, mutta hitaasti. Nyt viimeisen vuoden aikana on otettu iso loikka alamäkeen. Parinkymmenen vuoden normaali taantumisvauhti vuodessa.
Tuntuu että 2008 laman jälkeen tämä degeneraatio lähtenyt kasvamaan vuosi vuodelta ja kiihtyy vain.
Vituttaa tuo afganistan kanssa, jos/kun sieltä aletaan injektoimaan satoja tuhansia pakolaisia taas kerran+kaikki muut paskamaat mistä lähtee taas vyöryt + tämä koronasekoilu+kaikki muut taloudelliset ongelmat niin ei tästä selviä enää mikään hölmöläisvaltio. Ihmisistä tehty tekemällä säälittäviä ilman itsekunnioistusta eläviä soijanaamoja, jotka kannattavat kaikkea itsetuhoista politiikkaa ja koittavat kaataa hyvinvointia vaikka juuri tämä hyvinvointi on mahdollistanut sen että saamaton soijapaska voi määkiä tuolla somessa, politiikkaa myöten ja kirjaimellisesti myydä omaa kotimaataan kaatopaikalle.

Jotenkin selvää että tässä tehty vuosia töitä heikentääkseen kansakuntia sekä yhtenäisyyden hajoitus kaikenmaailman femakko, suvakki, rasismipaskalla syyllistämisillä ja heikkouden ihannoilla missä jokainen voi olla "uhri" jos ei jaksa edes yrittää. Ei tämä koronahulluus olisi mennyt läpi esim. 2000 alussa missä maailma oli ihan erilainen. Eihän nykyään edes osata/voida tehdä enää mitään oikeaa viihdettäkään, kun joku saatanan surkimus loukkaantuu ja pitää käydä listat läpi missä ei "loukata" ketään ja lopputulos on geneeristä huttua.
Häpeällistä aikaa

Nautin kovasti esim. Elon Muskin touhuista koska hän tekee juttuja mitä pitäisi tehdä laajemmin. Pientä henkireikää tässä paskassa, mutta eiköhän hänetkin cancelloida kohta...
Alkaa se marsin matka kiinnostamaan itseäkin tällä menolla ja olisi menolippu.

Supermass Nutrition GOOD MORNING 500 g -40%
HS jatkaa nuorten painostamista pääkirjoitussivulla.
katso liitettä 230794
Oma varhaisteini kertoi, että kun heidän luokan rokotuspäivä tulee, niin halukkaat lähtevät yhtäaikaa piikille ja ei-halukkaat jää luokkaan. On tehty sekin tahallaan niin, että saadaan maksimiryhmäpaine siihen tilanteeseen. Pistää vihaks.

Mikähän mahtaa olla nuorten reaktio kun kusetus talvella paljastuu: maskit pysyy ja muutenkaan rajoitukset ei hellitä vaikka piikit haettu.

Joo kyllä vittumaista osottelua. Tuo vanhin meni lukioon niin siellä opettaja tai muu lammas heti luokan edessä, että ”Minä olen ottanut kaksi rokotetta. Ketkä muut ovat ottaneet rokotteet?” Niin meiän nuori oli melkein ainut joka ei kättä nostanut. Mitä vittuu se kellekkään kuuluu kuka on ottanut ja kuka ei.. Keskimmäisesti lähetettii terkalle viestiä, että todellakaan ette ole piikittämässä. Vastaus oli, että kiitoksia viestistä. Ilman tätä aivan varmasti se ryhmäpaine vaikuttas siihen, et ois menny ottamaan ku siel muutki paskahousut on vanhempien painostuksesta. Lapsilla ja nuorilla ei ole mitään muuta ku hävittävää

Viimeksi muokattu:
Eipä sitä tarpeeksi voi hehkuttaa, että kuinka asiallista on ukkoa nähdä Voimaa on videoilla ja jaksat avitella Mikaa tekniikoissa. Sulla aivan mahtava työote ”asiakkaaseen”👍 Toivottavasti valmennuskuviosi räjähtää kasvuun, koska ei sulta ainakaan tieto-taitoa puutu. Tsemppiä tulevaisuuteen💪

Voi nyt muuten vihtu minkä lykkäsivät. Laitoin viikko takaperin pitkän viestin esikoisen koulun rehtorille, ihan asiallisesti arvostellen koronatoimenpiteitä(mm. kuudesluokkalaisten naamioiminen jne) ja asian pihvi oli se etten anna lupaa hänen piikittämiseensä. Esikoinen siis tosiaan täyttää kahden viikon päästä 12. No, reksi vastasi aika saivarrellen et kun he nyt joutuu toimimaan työnantajan(kaupungin) ohjeistuksen mukaisesti ja silleen. Sen vielä jollain tasolla ymmärrän, mutta seuraava rivi nosti karvat pystyyn:

Mitä tulee 12-vuotiaiden rokotuksiin, on laki sellainen, että 12-vuotias voi itse päättää ottaako rokotuksen vai ei.
Mitä vitunvittua oikeasti, sanooko tää tosissaan mulle ettei vanhemmilla ole mitään sananvaltaa asiaan? Pitää varmaankin puida asiaa taas viikonloppuna muksun kanssa varmuuden vuoksi.

Voi nyt muuten vihtu minkä lykkäsivät. Laitoin viikko takaperin pitkän viestin esikoisen koulun rehtorille, ihan asiallisesti arvostellen koronatoimenpiteitä(mm. kuudesluokkalaisten naamioiminen jne) ja asian pihvi oli se etten anna lupaa hänen piikittämiseensä. Esikoinen siis tosiaan täyttää kahden viikon päästä 12. No, reksi vastasi aika saivarrellen et kun he nyt joutuu toimimaan työnantajan(kaupungin) ohjeistuksen mukaisesti ja silleen. Sen vielä jollain tasolla ymmärrän, mutta seuraava rivi nosti karvat pystyyn:

Mitä tulee 12-vuotiaiden rokotuksiin, on laki sellainen, että 12-vuotias voi itse päättää ottaako rokotuksen vai ei.
Mitä vitunvittua oikeasti, sanooko tää tosissaan mulle ettei vanhemmilla ole mitään sananvaltaa asiaan? Pitää varmaankin puida asiaa taas viikonloppuna muksun kanssa varmuuden vuoksi.
Ite kävisin vaikka reksin luona kysymässä mitä ne rokotuspäivät siellä on ja muksu ei mene kouluun silloin.
Tekisin aika selväksi, että jos joku laittaa piikkiä ilman minun lupaa lapseeni niin reksi saa itsekin jotain piikkiä.

En ole lakimies mutta ei tämä voi mennä näin. Tämä on ihan vitullinen slippery slope mitä tässä luodaan ja kohta varmaan 10v menee äänestämäänkin tällä menolla.

Basic nutrition

3 kappaleen paketti

-25%

Joo kyllähän ne sitä yrittää. Ensin ne keskustelee terkan tms kanssa ja ne tekee päätöksen onko lapsi kypsä päättämään omasta rokotuksestaan.

Ite kävisin vaikka reksin luona kysymässä mitä ne rokotuspäivät siellä on ja muksu ei mene kouluun silloin.
Tekisin aika selväksi, että jos joku laittaa piikkiä ilman minun lupaa lapseeni niin reksi saa itsekin jotain piikkiä.

En ole lakimies mutta ei tämä voi mennä näin. Tämä on ihan vitullinen slippery slope mitä tässä luodaan ja kohta varmaan 10v menee äänestämäänkin tällä menolla.
Tätä mielipuolisuutta kuvastaa se että tässä hiljan koululta kysyttiin kirjallisesti lupaa, että lasta saa valokuvata, haastatella ym pilipali juttua. Sitten hätäkäyttöön tarkoitetun, pitkäaikaisvaikutusten suhteen täysin tuntemattoman lääkeaineen ottamisen lapsi voi kuitenkin itse päättää.

Tästä taisin puhua kuukaus sitten. Luulis kyl et joku sana vanhemmillakin ois.

Tätä mielipuolisuutta kuvastaa se että tässä hiljan koululta kysyttiin kirjallisesti lupaa, että lasta saa valokuvata, haastatella ym pilipali juttua. Sitten hätäkäyttöön tarkoitetun, pitkäaikaisvaikutusten suhteen täysin tuntemattoman lääkeaineen ottamisen lapsi voi kuitenkin itse päättää.
Tässä vedetää mutkia suoriksi ja suohon tämän "pandemian" varjolla.

Voisko joku piripää tehdä lastensuojeluilmoituksen, jos saisi tietää ettei joku rokota lastaan?

Pohdin vain hullun maailman skenaarioita tässä hetkessä

edit. tai siis voi tehdä ilmoituksen, mutta olisiko katetta tuossa

Eipä sitä tarpeeksi voi hehkuttaa, että kuinka asiallista on ukkoa nähdä Voimaa on videoilla ja jaksat avitella Mikaa tekniikoissa. Sulla aivan mahtava työote ”asiakkaaseen”👍 Toivottavasti valmennuskuviosi räjähtää kasvuun, koska ei sulta ainakaan tieto-taitoa puutu. Tsemppiä tulevaisuuteen💪
Kiitos 🙏

Back
Ylös Bottom