Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 88 27,4%
  • Ei

Votes: 233 72,6%

• Total voters
    321
Tiede on kehittänyt hysteerisille rauhoittavia lääkkeitä,korona ahdistukseen luulisi auttavan.
Eiköhän tässä aiheessa se kakkosrokotus tuo hysteeriselle pientä mielenrauhaa.
Tässä keskustelussahan oli aiheena se, että miten voi omalla käytöksellään edesauttaa sitä että koronahysteria (jos sitä nyt siksi tässä asiayhteydessä kutsutaan) hiipuisi.

Supermass Nutrition GOOD MORNING 500 g -40%
Näköjään kiinnosti ja kovaa.
Sinun epälogiikka on täysin auki täällä ja pienoiset ylikierrokset.
Ei tässä mitään ylikierroksia. Mä yritän saada sun bullshitin määrän kiinni vaan omallani.
Mutta sulta ei ole kysytty mitään, sä et kuulu tähän keskusteluun jota minä nyt harjoitan lähinnä möykkysen kansa - joten fuck off.

Ei tässä mitään ylikierroksia. Mä yritän saada sun bullshitin määrän kiinni vaan omallani.
Mutta sulta ei ole kysytty mitään, sä et kuulu tähän keskusteluun jota minä nyt harjoitan lähinnä möykkysen kansa - joten fuck off.
En lähde mihinkään. Tiedä se ero mikä on suosituksella ja määräyksellä äläkä keksi itse paskapuheita päässäsi tästä. Sinähän määrittelet jo itse kieroutuneita toimintatapoja.

En lähde mihinkään. Tiedä se ero mikä on suosituksella ja määräyksellä äläkä keksi itse paskapuheita päässäsi tästä. Sinähän määrittelet jo itse kieroutuneita toimintatapoja.
Sä et oo tainnu armeijaa vielä suorittaa?
Jos mä vastaan tai kirjoitan kohdennetun viestin jollekin muulle, niin älä tuu mielipiteines siihen väliin. Voit julistaa niitä täällä ihan vapaasti kyllä.

Eilen kuuntelin radiosta kun juontaja saarnasi koronasta, liittyen näihin jalkapalloturisteihin ja siihen että levittävät tahalleen koronaa. Kuulemma 2 viikkoa on se aika mitä sitä voi oireettomana levittää :LOL: Melko hysteeriseltä kuulosti tämä miesjuontaja.

Basic nutrition

3 kappaleen paketti

-25%
Eilen kuuntelin radiosta kun juontaja saarnasi koronasta, liittyen näihin jalkapalloturisteihin ja siihen että levittävät tahalleen koronaa. Kuulemma 2 viikkoa on se aika mitä sitä voi oireettomana levittää :LOL: Melko hysteeriseltä kuulosti tämä miesjuontaja.
JOo kaks viikkoa on överiä. Tartunnat tapahtuu ylipäänsä joko kotona puolisoon jne tai jossain tilaisuuksissa hautajaiset, häät, ristiäiset synttärit jne. Oireettomien tartuttaminen eteen päin on SUHTEESSA Oireisiin- sanoisin jopa hyvin vähäistä. 1 pv ennen ja 2-3 pv oireiden alkamisen jälkeen tartutat pääsääntösesti.

edit. ylipäänsä nyt kun rupee miettii isoja tartuntamääriä mitä oli(suomen mitassa), väitän että 70-80% tartunnoista on henkilöitä samasta taloudesta. ELi oot jo karanteenissa eikä ne tuolla painele suuressa määrin pitkin maita ja mantuja.

Siellä kun olis toimitelija sanonut että ei juurikaan levitä oireettomana niin kenkää olis heti tullut. Nyt kukaan ei puutu tuommoseen disinformaatioon.

Niin, kuten sanottu, rajoituksia luovat hysteeriset ihmiset. En ole koskaan skaalannut toimintaani hysteeristen ihmisten mukaan, enkä tee sitä jatkossakaan.

Se, mitä sinä sanot välinpitämättömyydeksi, minä sanon normaaliksi käytökseksi.

Puhun nyt päättäjistä pelkästään hysteerikkoina jättäen tarkoituksella poliittiset ja taloudelliset agendat mainitsematta.
Naulan kantaan. Hysteeriset ihmiset luo rajoituksia. Nyt vain on sillä tavalla, että ihmiset on hysteerisiä ja näille hysteerisille ihmisille on annettu valta luoda niitä rajoituksia. Täten jos olet fiksu, niin pelaat samoilla korteilla kuin hysteeriset ihmiset etkä kaada lisää bensaa liekkeihin ja luo omalla toiminnallasi hyvässä lykyssä vain lisää rajoituksia. Ne hysteeriset ihmiset kun ei tältä pallolta lopu eikä ne muuta mieltään vaikka käyttäydyt miten jääräpäisesti.

Just tänään kuuntelin paikallispropagantuutista kun viime viikon alussa oli joku mahdollinen tapaus käynyt ja sinä päivänä olleiden asiakkaiden pitäisi hakeutua herkästi testiin. Mietin että toista viikkoa tapahtumasta niin johan se tartuttavuuskin on mennyt ohi, ainoa mitä käynyt niin koronapanikoijat välttelee tätä paikkaa seuraavan vuoden, varuiksi.

Naulan kantaan. Hysteeriset ihmiset luo rajoituksia. Nyt vain on sillä tavalla, että ihmiset on hysteerisiä ja näille hysteerisille ihmisille on annettu valta luoda niitä rajoituksia. Täten jos olet fiksu, niin pelaat samoilla korteilla kuin hysteeriset ihmiset etkä kaada lisää bensaa liekkeihin ja luo omalla toiminnallasi hyvässä lykyssä vain lisää rajoituksia. Ne hysteeriset ihmiset kun ei tältä pallolta lopu eikä ne muuta mieltään vaikka käyttäydyt miten jääräpäisesti.
Tässä meillä on vaan näkemysero. Minä en tule koskaan tanssimaan hysteeristen ihmisten pillin mukaan ellei takana ole vähintäänkin kunnollista syytä olla hysteerinen. Influenssa ei ole sellainen. Jos tässä asiassa annetaan periksi niin mitä seuraavaksi? Massamaahanmuutto Afrikasta ja Lähi-idästä "työvoimapulan paikkaamiseksi". Pian tämäkin pitäisi hyväksyä ettei tulee jotain eskalaatiota päättäjiltä. Sen verran mielestäni pitää löytyä selkärankaa, että vastustaa hysteerikkojen pöljäilyjä.

Ainoa poikkeus tähän periaatteeseeni olla tanssimatta hysteeristen ihmisten pilli mukaan oli venäläinen ex-seurustelukumppanini. Silloinkin syynä oli itsesuojelu/henkiinjäämisvaisto.

Venäjällähän alkanu et sun on pakko ottaa rokotus jos haluat mennä kahvilaan,ravintolaan ja pitää olla QR koodi. Aletaan koht mikrosiruttamaan niinku koiria

Jos ja kun tää nykyinen elämänmeno jatkuu vielä pitkään, niin kuinka kauan ihmiset on valmiita nielemään purematta tän kaiken? Siis jos tää sama hysteria jatkuu vielä vaikka useamman vuoden suht samanlaisena? Vai onks tää jo osa normaalia?

Lähinnä siis mietin, et milloin ihmiset ei vaan jaksa tätä enää? Eihän tää meno vaan voi jatkua loputtomiin, ilman et jengi alkaa oireilla niin paljon et haitat on moninverroin corounan aiheuttamia haittoja suuremmat (omasta mielestäni ne siis on ollut sitä jo pitkään).

Jos ja kun tää nykyinen elämänmeno jatkuu vielä pitkään, niin kuinka kauan ihmiset on valmiita nielemään purematta tän kaiken? Siis jos tää sama hysteria jatkuu vielä vaikka useamman vuoden suht samanlaisena? Vai onks tää jo osa normaalia?

Lähinnä siis mietin, et milloin ihmiset ei vaan jaksa tätä enää? Eihän tää meno vaan voi jatkua loputtomiin, ilman et jengi alkaa oireilla niin paljon et haitat on moninverroin corounan aiheuttamia haittoja suuremmat (omasta mielestäni ne siis on ollut sitä jo pitkään).
Kuvittelin että kesä ja lämpöiset kelit olis saanu ihmiset unohtamaan hömpötykset. Ei ole. Varmaan on menty sen kuuluisan ”point of no return” kohdan ohi tämän kanssa. Pieni vähemmistö kyllästynyt mutta massa menee riemulla eteenpäin.

Kuvittelin että kesä ja lämpöiset kelit olis saanu ihmiset unohtamaan hömpötykset. Ei ole. Varmaan on menty sen kuuluisan ”point of no return” kohdan ohi tämän kanssa. Pieni vähemmistö kyllästynyt mutta massa menee riemulla eteenpäin.
Siltä näyttää. Näkee mm. massiivisesta hysteriasta, jonka potkupalloturistit saivat aikaan. Lisäksi naamiot edelleen käytössä lähes kaikilla. Itse en näe mitään laantumisen merkkejä lähitulevaisuudessa tälle hysterialle. Päin vastoin, samalla vauhdilla mennään seuraavaan influenssakauteen. Tämä voi kestää vielä vuosia.

Back
Ylös Bottom