Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 88 27,4%
  • Ei

Votes: 233 72,6%

• Total voters
    321
Ei se auta mitään koska uutta flunssaa puskee. Et sinä pääse normaaliisi ja zero-flunssa statukseesi, koska ei sellaista ole.
Perusterve ei noita tarvitse edes vanhemmista.
Kyllä. Ja perusflunssan lisäksi iskee influenssa aallot. Ja kyllä. Valitettavasti oli tilanne mikä tahansa niin myös sinä roopeli tulet pääsemään siihen samaan "normaaliin" mihin minä.
Mut muuten ku tuolla aiemmin kitjoitit ettet omasta mielestäsi mene henkilökohtaisuuksiin, niin tarkastappa tota kirjoitustyyliäs.
"Et sinä pääse normaaliisi..."

Supermass Nutrition GOOD MORNING 500 g -40%
Kyllä. Ja perusflunssan lisäksi iskee influenssa aallot. Ja kyllä. Valitettavasti oli tilanne mikä tahansa niin myös sinä roopeli tulet pääsemään siihen samaan "normaaliin" mihin minä.
Mut muuten ku tuolla aiemmin kitjoitit ettet omasta mielestäsi mene henkilökohtaisuuksiin, niin tarkastappa tota kirjoitustyyliäs.
"Et sinä pääse normaaliisi..."
Se on sun normaalisi minkä sanelee piikit ja muut.
Minä olen elänyt oikeassa normaalissa jo pitkään.

Eikö tämä ole enemmänkin sen ns. salaliittoteoria puolen rummuttamaa asiaa?
Kun kaikista loogisin eteneminen olisi, niin että JOS näillä 2:lla rokotteella saisi sen tarpeellisen kattavuuden niin sitten homma voisi jatkua samaan tapaan kuin nykyinen influenssa rokotus eli se joka ottaa, niin ottaa ja kuka ei ota niin ei ota.
Mutta jos kattavuutta ei saavuteta, niin tää nykytila jatkuu ja jatkuu ja jatkuu. Ja ei siinä muuta mutta tämä tilanne mistä kukaan ei pidä niin jatkuu. Ja pikkuhiljaa virus kehittyy miedommaksi ja parin vuoden jälkeen on jo perus flunssan kaltainen tai jopa miedompi.
En tiedä miten käyttäytyy että mietoneeko vaiko mitä tapahtuu mutta jos rokotus ei estä saamasta/levittämästä virusta (mikä on fakta) niin kaipa se muuttuu jatkossakin.
Itse kannustan ihmisiä jotka haluaa sen ottamaan koska silloin testaukset luulisi vähenevän kun ei ole oireita->tulee kirjattuja tartuntoja vähemmän->asiasta menee mielenkiinto=voidaan palata normaaliin elämään.

En tiedä miten käyttäytyy että mietoneeko vaiko mitä tapahtuu mutta jos rokotus ei estä saamasta/levittämästä virusta (mikä on fakta) niin kaipa se muuttuu jatkossakin.
Itse kannustan ihmisiä jotka haluaa sen ottamaan koska silloin testaukset luulisi vähenevän kun ei ole oireita->tulee kirjattuja tartuntoja vähemmän->asiasta menee mielenkiinto=voidaan palata normaaliin elämään.
Niin en tiedä oonko käsittäny väärin mutta nää muutokset on esim. tää delta niin oireettomampia kuin aiemmat. Tarttuu kyllä mutta eivät aiheuta sinänsä niin suurta vaaraa, siis ainakaan rokotetulle.

Niin en tiedä oonko käsittäny väärin mutta nää muutokset on esim. tää delta niin oireettomampia kuin aiemmat. Tarttuu kyllä mutta eivät aiheuta sinänsä niin suurta vaaraa, siis ainakaan rokotetulle.
Ainakin vähentää niitä vakavia sairastumisia mutta on niitä 2x rokotettuja edelleenkin sairaalassa. Tosin miettinyt onko se korona vain mukana vai aiheuttanut sen sairaassaolon, en tiijä.

Ainakin vähentää niitä vakavia sairastumisia mutta on niitä 2x rokotettuja edelleenkin sairaalassa. Tosin miettinyt onko se korona vain mukana vai aiheuttanut sen sairaassaolon, en tiijä.
Niin mä oon tän kyllä sisäistänyt (lukematta mitään mediaa) niin, että onhan sairaalat ihmisiä muutenkin pullollaan. Jos ei olis niin ei tarttis ku hautasmaita.

Basic nutrition

3 kappaleen paketti

-25%
Sekin olisi hauska tietää, että vieläköhän rokotetaan niitä, joiden kohdalla voidaan melko varmaksi sanoa, ettei rokote tehoa vai tökitäänkö niitäkin vain sillä asenteella, että jos se nyt kuitenkin jotain auttaisi?

Joka väittää että on elänyt viimeisen reilun vuoden aikana normaalisti, valehtelee. Maskin käyttämättömyys ja rokotteen ottamattomuus ei tee kenenkään elämästä tässä tilanteessa normaalia. Kyllä mäkin olen pyrkinyt elämään niin normaalisti kuin tässä tilanteessa mahdollista, mutta kyllä se on normaalista kaukana. Normaalisti olisin käynyt tämän vuoden aikana kerran tai kaksi ulkomailla, olisin käynyt useammin baareissa ja ravintoloissa, enkä olisi pitänyt pakkotaukoa salilta, koska ne oli vittu kiinni. Mun normaaliin ei myöskään kuulu maskeista vittuuntuminen ja koronaketjussa tappelu, mutta tällä hetkellä ne on melkein arkipäivää.

Joka väittää että on elänyt viimeisen reilun vuoden aikana normaalisti, valehtelee. Maskin käyttämättömyys ja rokotteen ottamattomuus ei tee kenenkään elämästä tässä tilanteessa normaalia. Kyllä mäkin olen pyrkinyt elämään niin normaalisti kuin tässä tilanteessa mahdollista, mutta kyllä se on normaalista kaukana. Normaalisti olisin käynyt tämän vuoden aikana kerran tai kaksi ulkomailla, olisin käynyt useammin baareissa ja ravintoloissa, enkä olisi pitänyt pakkotaukoa salilta, koska ne oli vittu kiinni. Mun normaaliin ei myöskään kuulu maskeista vittuuntuminen ja koronaketjussa tappelu, mutta tällä hetkellä ne on melkein arkipäivää.
Eipä ole kyllä jäänyt mitään väliin.
Ulkomaanreissuja ei ole tullut tehtyä nyt pariin vuoteen muutenkaan vaan eräily ollut kiinnostuksen kohteina ihan kotimaassa.
Baareissa ei jaksa käydä ja terasseilla taas päässyt sekä oma terassi ja illanistujaisia.
Kotisali löytyy niin salin kiinniolo ei paljoa vaikuttanut ja harrastukset eivät ole uudesta normaalista riippuvaisia muutenkaan.

Tämä ei toki estä maskipsykoosille nauramista ja sitä kuinka helvetin naiiveja ihmiset ovat nykyään.
Sekä vastustan tätä hulluutta, koska tapana näillä on syventyä kun pääsevät vauhtiin sekä ymmärrän tuskan/rahanmenon mitä tämä aiheuttaa tahoille ympärimaailman sekä talouden vaikutukset. En katso vain omaa napaa.

No pari kertaa olis tehnyt mieli käydä piffillä yhdessä hyvässä ravintolassa paikanpäällä, mutta jäi nyt väliin hetkeksi. Mutta eipä kotiruokaa kyllä mikään voita ja omaa grilliä.

Joka väittää että on elänyt viimeisen reilun vuoden aikana normaalisti, valehtelee. Maskin käyttämättömyys ja rokotteen ottamattomuus ei tee kenenkään elämästä tässä tilanteessa normaalia. Kyllä mäkin olen pyrkinyt elämään niin normaalisti kuin tässä tilanteessa mahdollista, mutta kyllä se on normaalista kaukana. Normaalisti olisin käynyt tämän vuoden aikana kerran tai kaksi ulkomailla, olisin käynyt useammin baareissa ja ravintoloissa, enkä olisi pitänyt pakkotaukoa salilta, koska ne oli vittu kiinni. Mun normaaliin ei myöskään kuulu maskeista vittuuntuminen ja koronaketjussa tappelu, mutta tällä hetkellä ne on me

Kyse on enemmänkin defenssistä. Kyllähän sen järki nyt sanoo, että globaalin pandemian aikana kukaan ei elä normaalisti.

Tuo lähinnä tuollaista denialistien populismia, joka kertoo enemmänkin kertojasta itsestään. Itse en tuollaisia heittoja jaksa edes noteerata.

Samaan hengenvetoon voisi kysyä näiltä koviksilta, että "ei varmaan sitten haittaa jos kiristetään lisää?"

Et sä missään oikeassa normaalissa ole eläny. Vai onko se sulle normaalia et kyttäät ihmisiä kuinka monella on maskit naamalla?

Uskaltaudut kuitenkin uloskin välissä?

Tämä tilanne ei ole kenellekkään normaali käytti maskia tai otti rokotetta.

Et sä missään oikeassa normaalissa ole eläny. Vai onko se sulle normaalia et kyttäät ihmisiä kuinka monella on maskit naamalla?

Uskaltaudut kuitenkin uloskin välissä?

Tämä tilanne ei ole kenellekkään normaali käytti maskia tai otti rokotetta.
Ei se ole kyttäämistä, kun tätä havainnoi ihan arjessa. Ei sitä voi olla huomaamatta.

Pois lukien työkuviot, muuten olen kyllä tehnyt kaikki normaalisti. Ei kertaakaan naamaria päässä. Ei yhtään influenssatestiä otettu vaikka oireitakin on muutaman kerran ollut, ei yhtään skipattua salitreeniä, kaupoissa asiointi normaalisti, ei yhtään skipattua siviilipuolen visiitiä missään. Ehkä olisin voinut käydä jossain ulkomailla reissussa ilman tätä tilannetta tai sitten en. Tekeminen pysynyt lähes muuttumattomana. Vittuuntuminen tietysti täysin eri tasolla verrattuna normaaliin kiitos ylimitoitettujen ja taloutta tuhoavien rajoitusten.

Ei kertaakaan naamaria päässä. Ei yhtään influenssatestiä otettu vaikka oireitakin on muutaman kerran ollut, ei yhtään skipattua salitreeniä, kaupoissa asiointi normaalisti, ei yhtään skipattua siviilipuolen visiitiä missään.
Kyllä muakin vituttaa sinänsä, ei ylitsepääsemättömästi mutta vähän lukea tämmöistä.
Täähän on just se mikä tekee ihmisestä kusipään, mulkun jne.

Sulla on siis ollut muutamankin kerran oireita helposti leviävästä (sanotaan nyt sun mieliks) flunssasta jonka LEVIÄMINEN AIHEUTTAA niitä rajoitteita ja sä oot viilettäny menee itsekkäästi ilman minkään sortin huolta huomisesta. Vittu mikä mulkku.

Toivon, että heitit vähä liioitellen etkä noin ajattelematon ole.

Back
Ylös Bottom