Tulee aina mieleen tuosta jatkovarresta tämä giffi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kävin äänestämässä äsken. Koulun ovella virkailija kysyi kohteliaasti, että onko mahdollista laittaa maski. Vastasin että no joo. Sano että ilmankin voi äänestää mutta pitää suorittaa silloin pihalla. En jaksanut aiheuttaa ylimääräistä vaivaa ja laitoin rätin pariksi minuutiksi päälle.
Meillä vastaavasti ei pyydetty näyttämään naamaa kun tarkastettiin henkkarit. Kysyin miten voit tunnistaa kun mulla on naamari. Kuulemma mun kohdalla onnistui![]()
Tulinpa tänne erääseen pieneen P-Suomen kaupunkiin. Täällä on influenssatartunnat olleet nollassa jo käytännössä kuukausia. Menin Prismaan hakemaan evästä. Yllättävän paljon porukkaa. Naamioitumisaste 100% itseni poislukien. Naamioituneita näkyi myös katukuvassa. Jotenkin toivoin, että lappilaisilla olisi enemmän maalaisjärkeä kuin etelässä mutta tämä toivo oli turha. Kyllä tämä psykoosi on vyörynyt läpi koko valtakunnan.
Kyllä mua vituttaa kun on paikkoja joissa aletaan vinkumaan kuin siat asiasta, esim. hussin paikoissa (oli mikä hyvänsä) on kuulemma naamaripakko. Asiaa kyllä hieman kummastelen kun kaikkialla muualla se edelleen on suositus.Ivalon s marketissa oli joku aika sitten sama. Ei tämä maskien käyttö enää kyllä koronaan liity mitenkään. Siis ei sillä ole mitään vaikutusta tartuntoihin, mitä ei käytännössä ole Suomessa tällä hetkellä. No eipä se minua haittaa. Oikeastaan hauska näin helteillä katsella kun ihmiset hikisenä lasit huurussa yrittää saada happea.
Kyllä mua vituttaa kun on paikkoja joissa aletaan vinkumaan kuin siat asiasta, esim. hussin paikoissa (oli mikä hyvänsä) on kuulemma naamaripakko. Asiaa kyllä hieman kummastelen kun kaikkialla muualla se edelleen on suositus.
Ai oikein kuvernööri deletoinut nyt koronaa? mites nyt niin?Ron Desantis koittanu deletoida koronakuolemia vähättelläkseen koronaa. Hieno mies...
katso liitettä 228865
Ai oikein kuvernööri deletoinut nyt koronaa? mites nyt niin?
Jaa nii tää sekopää libtardi![]()
Florida COVID-19 whistleblower turns herself in on felony computer charge
But the judge refused the state's request to deny her internet access and fit her with a GPS tracking device while awaiting trial, Florida Today reported. Rebekah Jones, 31, has been charged with a third-degree felony on suspicion of sending an unauthorized message on the state's emergency...news.yahoo.com
Onneks menee oikeuteen, saadaan selvyys kuka valehtelee.Jaa nii tää sekopää libtardi
![]()
Criminal Stalking Case Against Fired Fla. Health Data Scientist To Drag Into August
A misdemeanor criminal stalking case against the self-described whistleblower at the center of a politically charged dispute over Florida’s COVID-19…news.wjct.org
Joo on varmasti tosi hyvä huilunpuhaltaja :D Vähän cyberstalking sekä kiristämistä ja potkut universitystä jne.
Ei taida fact checkejä kestää
Tosiaankin hups - mäkin olen tuolla VAERS:in lukemissa mukana
Hmm kuinkakohan paljon enemmän rokotteita on piikitetty jos vertaa aiempiin vuosiin? Onks siis prosentit kuolemissa noussut verrattu aiempiin vuosiin?
Mut ymmärtääkseni tää sama koskee koronaa. Eli jos oot sairastanut koronan ja kuolet auton alle tyyliin puolen vuoden sisällä, niin kuolinsyy on korona. Tai näin oon ite ymmärtänyt. Fiksummat voinee täsmentää...Juu, varsinkin kun googlaa, niin asia ei ihan olekaan noin kai, mitä tuo kuva antaa ymmärtää.
Käytin tosin googlailuun ja lukemiseen aikaa 1 min. Mutta ymmärsin, että jos on ottanut rokotteen ja kuollut, mihin tahansa, niin filtteriin jäänyt "rokotteeseen kuolleena".
Voin olla väärässä. Ei kinostanut käyttää enempää aikaa. Tosin, ei ole tuon kuvan tekijäkään jaksanut oikolukea, kun puhuu rotteisiin kuolleista.