Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 88 27,4%
  • Ei

Votes: 233 72,6%

• Total voters
    321
Tulee aina mieleen tuosta jatkovarresta tämä giffi.

1623617436093.png

Supermass Nutrition GOOD MORNING 500 g -40%
Kävin äänestämässä äsken. Koulun ovella virkailija kysyi kohteliaasti, että onko mahdollista laittaa maski. Vastasin että no joo. Sano että ilmankin voi äänestää mutta pitää suorittaa silloin pihalla. En jaksanut aiheuttaa ylimääräistä vaivaa ja laitoin rätin pariksi minuutiksi päälle.

Virkailija toimi yksiselitteisesti väärin. Ilman maskia olisi pitänyt saada äänestää ihan täysin samalla tavalla, kuin maskin kanssa.

Meillä vastaavasti ei pyydetty näyttämään naamaa kun tarkastettiin henkkarit. Kysyin miten voit tunnistaa kun mulla on naamari. Kuulemma mun kohdalla onnistui🤷‍♂️

Juu, suurimman osan ihmisistä tunnistaa hyvin maskin takaa, kunhan silmien alue on näkyvissä. Enemmän ongelmaa aiheuttaa ajokorttikuvat nuoruusvuosilta 80-luvulta. Kyllähän se henkilöllisyys voidaan tarvittaessa selvittää, vaikka ilmankin kuvallista henkkaria. Tätä toki lähtökohtaisesti aina äänestäjältä vaaditaan.

Tulinpa tänne erääseen pieneen P-Suomen kaupunkiin. Täällä on influenssatartunnat olleet nollassa jo käytännössä kuukausia. Menin Prismaan hakemaan evästä. Yllättävän paljon porukkaa. Naamioitumisaste 100% itseni poislukien. Naamioituneita näkyi myös katukuvassa. Jotenkin toivoin, että lappilaisilla olisi enemmän maalaisjärkeä kuin etelässä mutta tämä toivo oli turha. Kyllä tämä psykoosi on vyörynyt läpi koko valtakunnan.

Ivalon s marketissa oli joku aika sitten sama. Ei tämä maskien käyttö enää kyllä koronaan liity mitenkään. Siis ei sillä ole mitään vaikutusta tartuntoihin, mitä ei käytännössä ole Suomessa tällä hetkellä. No eipä se minua haittaa. Oikeastaan hauska näin helteillä katsella kun ihmiset hikisenä lasit huurussa yrittää saada happea.

Ivalon s marketissa oli joku aika sitten sama. Ei tämä maskien käyttö enää kyllä koronaan liity mitenkään. Siis ei sillä ole mitään vaikutusta tartuntoihin, mitä ei käytännössä ole Suomessa tällä hetkellä. No eipä se minua haittaa. Oikeastaan hauska näin helteillä katsella kun ihmiset hikisenä lasit huurussa yrittää saada happea.
Kyllä mua vituttaa kun on paikkoja joissa aletaan vinkumaan kuin siat asiasta, esim. hussin paikoissa (oli mikä hyvänsä) on kuulemma naamaripakko. Asiaa kyllä hieman kummastelen kun kaikkialla muualla se edelleen on suositus.

Kyllä mua vituttaa kun on paikkoja joissa aletaan vinkumaan kuin siat asiasta, esim. hussin paikoissa (oli mikä hyvänsä) on kuulemma naamaripakko. Asiaa kyllä hieman kummastelen kun kaikkialla muualla se edelleen on suositus.

Itseä kanssa vähän vituttaa mennä taas hammaslääkäriin, kun tietää että saa tästäkin asiasta taas vääntää. Noh ehkä ei niin paljon kuin viimeksi. Jos tällä kertaa tarjotaan vain kerran maskia (hope)

Hain lounasta paikallisesta suositusta salaattiraflasta. Henkilökunnallakaan ei enää maskeja, kun maskisuositus poistui.

Täälläpäin ei oo kukaan koskaan vinkunut maskista. Ei edes pyytänyt käyttämään. Ei edes hammaslääkärissä missä kävin loppukeväästä.

Basic nutrition

3 kappaleen paketti

-25%

----------

tänää 29 tapausta suomessa. Viikon aikana:
vantaalla 10/100k

Jaa nii tää sekopää libtardi

Joo on varmasti tosi hyvä huilunpuhaltaja :D Vähän cyberstalking sekä kiristämistä ja potkut universitystä jne.
Nyt
-Rebekah Jones, 31, has been charged with a third-degree felony on suspicion of sending an unauthorized message on the state's emergency alert system and downloading confidential state information.
-She faces up to five years and a $5,000 fine if convicted.

Ei taida fact checkejä kestää tämä akka.

Viimeksi muokattu:
Jaa nii tää sekopää libtardi

Joo on varmasti tosi hyvä huilunpuhaltaja :D Vähän cyberstalking sekä kiristämistä ja potkut universitystä jne.
Ei taida fact checkejä kestää
Onneks menee oikeuteen, saadaan selvyys kuka valehtelee.

On siellä vähän epäselvyyksiä aikasemminkin ollu desantisin toimissa.
---

mutta eipä tuo minun elämää muuta. suomes kivasti asiat.

Juu, varsinkin kun googlaa, niin asia ei ihan olekaan noin kai, mitä tuo kuva antaa ymmärtää.

Käytin tosin googlailuun ja lukemiseen aikaa 1 min. Mutta ymmärsin, että jos on ottanut rokotteen ja kuollut, mihin tahansa, niin filtteriin jäänyt "rokotteeseen kuolleena".

Voin olla väärässä. Ei kinostanut käyttää enempää aikaa. Tosin, ei ole tuon kuvan tekijäkään jaksanut oikolukea, kun puhuu rotteisiin kuolleista.

Juu, varsinkin kun googlaa, niin asia ei ihan olekaan noin kai, mitä tuo kuva antaa ymmärtää.

Käytin tosin googlailuun ja lukemiseen aikaa 1 min. Mutta ymmärsin, että jos on ottanut rokotteen ja kuollut, mihin tahansa, niin filtteriin jäänyt "rokotteeseen kuolleena".

Voin olla väärässä. Ei kinostanut käyttää enempää aikaa. Tosin, ei ole tuon kuvan tekijäkään jaksanut oikolukea, kun puhuu rotteisiin kuolleista.
Mut ymmärtääkseni tää sama koskee koronaa. Eli jos oot sairastanut koronan ja kuolet auton alle tyyliin puolen vuoden sisällä, niin kuolinsyy on korona. Tai näin oon ite ymmärtänyt. Fiksummat voinee täsmentää...

Back
Ylös Bottom