Konsolipelejä vuokralle!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
aika sama jos ostais pelin omaks,mut jos viihtyy viikon naama pelissä ja pelaa läpi niin mikäs siinä.pentunahan noita pelejä lainas aina viikonloppusin eri mestoista ja sit pelas naama punasena ja valvo kun piti se viimenen pääjehu listiä ennen pelin palauttamista.ihan jees mestaltahan toi näyttää ja ihan selkeet sivustot ja systeemit.

Luni sanoi:
aika sama jos ostais pelin omaks,mut jos viihtyy viikon naama pelissä ja pelaa läpi niin mikäs siinä.pentunahan noita pelejä lainas aina viikonloppusin eri mestoista ja sit pelas naama punasena ja valvo kun piti se viimenen pääjehu listiä ennen pelin palauttamista.ihan jees mestaltahan toi näyttää ja ihan selkeet sivustot ja systeemit.

Onhan se tavallaan harmi, että waretus pilasi senkin bisneksen aikoinaan. Mukava muistella tosiaan kun lainailtiin Sega Megadriven, kasibittisen nintendon jne. pelejä. Pleikkarin tullessa warekulttuuri nousti päätään CD:iden käytön myötä. Internet ei tietenkään tähän auttanut positiivisesti...

Pelien vuokraamisessa on vain se ongelma, että nykyisin ne pystyy todella helposti kopioimaan eli tukee waretusta siinä samalla.
Itse olen menetellyt näin kun olen DVD- elokuvia käynyt lainaamassa :) Parhaimmillaan on ollut 10leffaa vuokralla ja samana iltana tehnyt ripit koneelle.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom