Konsolimaailma, suuri konsolikeskustelu

Saa kyllä suositella isolla kädellä Alan Wakea kaikille. Juuri sain pelattua läpi, ja oli kyllä vuoden pelejä. Ei siinä kyllä kauaa nokka tuhissut.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onko porukka pelannu Lost Oddyseytä? Onko miten hyvä roolipeli kysseessä?

On tuo tullut pelattua läpi. Mun mielestä kyseessä on erittäin hyvä peli, mutta jos vihaa JRPG pelejä niin sitten tuo ei välttämättä kolahda.
Tuo ei tosin ole ihan puhdas JRPG vaan mukana on myös länsimaalaisia vivahteita.
Mielenkiintoinen tarina ja ympäristöt ja tekemistä riittää kohtuu pitkäksi aikaa. Itse ainakin tulen pelaamaan tuon vielä joskus uudestaankin läpi, eli lyhyesti sanottuna voin suositella :)

edit:
Pelissä on muuten 4 levyä, mutta vaihdot on suunniteltu järkevästi, eli se ei pelikokemusta haittaa.
 
On tuo tullut pelattua läpi. Mun mielestä kyseessä on erittäin hyvä peli, mutta jos vihaa JRPG pelejä niin sitten tuo ei välttämättä kolahda.
Tuo ei tosin ole ihan puhdas JRPG vaan mukana on myös länsimaalaisia vivahteita.
Mielenkiintoinen tarina ja ympäristöt ja tekemistä riittää kohtuu pitkäksi aikaa. Itse ainakin tulen pelaamaan tuon vielä joskus uudestaankin läpi, eli lyhyesti sanottuna voin suositella :)

edit:
Pelissä on muuten 4 levyä, mutta vaihdot on suunniteltu järkevästi, eli se ei pelikokemusta haittaa.

Ok :)

Pitää varmaan tuo käydä ostamassa, kun irtoaa jo kymmenellä eurolla kaupan hyllyltä. Arvosteluissakin tuo on varsin mallikkaasti menestynyt, joten varmasti saa rahoilleen vastinetta.
 
Ok :)

Pitää varmaan tuo käydä ostamassa, kun irtoaa jo kymmenellä eurolla kaupan hyllyltä. Arvosteluissakin tuo on varsin mallikkaasti menestynyt, joten varmasti saa rahoilleen vastinetta.

Kyllä se ehdottomasti 10€ arvoinen on (on se ihan täydenkin hinnan arvoinen, jos tuollaisista peleistä tykkää) ;)
Kannattaa antaa sille hetki aikaa, tuo on niitä pelejä, joita pitää pelata hetki, että pääsee ns. sisälle.
 
Joo, mä annan kanssa äänen Lost Odysseylle. Mä olen huikea roolipelifani, mutta jrpg:t ei yleensä uppoa. Lost Odysseyssä oli paljon piirteitä, jotka pisti vituttaan, mutta kokonaisuutena tykkäsin kovasti ja ajan kanssa alan kahlaamaan uudelleen läpi sivutehtäviä jne koluamaan kyllä. Eli ihmeessä vaan kokeilemaan =)
 
Miinukseksi kyllä antasin että peli on sitten ihan saatanan hidas tempoinen. Niin ja levy 4 piti keittää vedessä että sai toimimaan. Vissiin aika yleinen vika jos Disc 4 tulee paperi kuorissa.
 
Miinukseksi kyllä antasin että peli on sitten ihan saatanan hidas tempoinen. Niin ja levy 4 piti keittää vedessä että sai toimimaan. Vissiin aika yleinen vika jos Disc 4 tulee paperi kuorissa.

Mulla toi neloslevy skulaa omassa boksissa erinomaisesti mutta broidin vanhemmassa yksilössä ei toimi kunnolla millään.
 
Mä en taas lost odysseysta jostain syystä jaksanu hirveemmin kiinnostua. Pelasin kolmosdiscille asti, mutta sitten loppu innostus. Parasta pelissä oli ylivoimaisesti ne "uninovellit". Ei oikein muuta motivaatiota edes löytynyt pelin pelaamiselle loppujen lopuksi.
 
Mulla toi neloslevy skulaa omassa boksissa erinomaisesti mutta broidin vanhemmassa yksilössä ei toimi kunnolla millään.

Sitte vaa keitto hommiin. On vissii kaikilla lähteny toimimaa. Dipataan levy veteen ja pidetään siellä 10-20 sekkaa. Ei saa koskea pohjaan eikä seiniin. Eli jollain pihdeillä keskiöstä kiinni.
 
Nyt alkaa pleikkarin omistajaa vituttamaan! Alan wake ja Splinter shell molemmat vain boxille.. Taidan laittaa koko paskan myyntiin.
 
MItä vittua:curs::curs:. Ja minä olin odottanut tuota peliä kuin kuuta nousevaa. Voi kilin vittu. Täytyy varmaan sitten poistaa puucee versio.
 
MItä vittua:curs::curs:. Ja minä olin odottanut tuota peliä kuin kuuta nousevaa. Voi kilin vittu. Täytyy varmaan sitten poistaa puucee versio.

Jos Alan Wakea tarkoitat, niin ei tässä vaiheessa tule millekään muulle alustalle kuin XBOX360:lle.
 
Xbox 360 + Far Cry 2, nyt ei ole kaikki ihan kohdallaan:

DSC_0010.jpg


Kuva on otettu kännykkäkameralla allekirjoittaneen screeniltä, joten tästä johtuu huono kuvanlaatu. Siitä ei kuitenkaan johdu nuo armottomat grafiikkavirheet, joita kyseinen peli silmille iskee. Mistähän ne voisivat johtua? Näyttis vetämässä itseään hirteen? Myös Fallout 3 antaa avomaastossa vastaavia bugauksia, mutta pienemmässä mittakaavassa. Vastaavasti kuitenkin esim. GTA4 ja GoW2 pyörivät aivan moitteetta.

Osaakohan joku kertoa, että mitä mun konsolilla oikein tapahtuu?

[Copy-pastettu toisesta tredistä]
 

Suositut

Back
Ylös Bottom