Konsolimaailma, suuri konsolikeskustelu

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Takuun olemattomuushan ei mikään este ole uuden konsolin saamiseksi rikkinäisen tilalle veloituksetta. Nordisk-film on korvannut vielä julkasupäivänäkin ostettuja ja nyt hajonneita 60 gb konsoleita 80 gigasilla ja Dualshock 3:lla. Näin ainakin kolmen tuttavani kohdalla viime vuonna.
 
Ei kyllä itselläni yksikään peli ole yli kahta minuuttia itseään päivittänyt. Ärsyttävää taas aika harvakseltaan pelaavana on se että JOKA saatanan kerta kun käy jotain pelaamaan niin se peli/laite tahtoo itsensä päivittää.

joo syynä on varmaankin toi wlani mitä on ehdoteltu, parhaillaan päälle tunnin lataillut päivitystä johon menee nettiliittymän teoreettisella nopeudella (jonka järestään ainakin tietokoneella wlanin yli saavuttaa järjestään) noin 100 sekuntia. tiedä sit saisko tuota jotenkin optimoitua.

suurin ongelma tuossa kuitenkin on se, että ei ole x0:n punaista B:tä jolla pääsee suoraan pelaamaan sitä peliä jos ei inspaa päivittää. pleikka lävähtää yleensä kiinni siinä vaiheessa kun toteaa että ei se mulkvisti anna pelata ilman päivittelyitä....


ja vtun tekkenissäkin tullut tenkkapoo :D jäänyt siis pelailu vähän vähemmälle viime aikoina...
 
Tuossa nyt saattais olla mahdollisuus vaihtaa iPhone 2G 16gb ps3:een + peleihin, niin tuli muutama kysymys mieleen. Miten tää näyttö ( LG L194WT ) soveltuu pelaamiseen joko xbox360, tai ps3 kanssa? Eli miten kuvan skaalaus jne, kun natiiviresot on 1440x900 ? HDCP -tuki löytyy ja vasteaikaa 5ms, joten niistä ei ainakaan pitäis jäädä kiinni. Ja millasella piuhalla vaikka se ps3 kiinni näyttöön? Miten ps3:ssa on toteutettu nettipelaaminen, onko samanlainen maksullinen tyyli, kuin xbox360:n live?
 
Pystyy tekemään useampia eri kansioita. Pleikkarilla pystyy selaamaan kovalevyä aivan kuten PC:lläkin kun painaa siinä tallennusmedian kohdalla KOLMIOTA ja ottaa sieltä vaihtoehdon "Näytä kaikki". MUTTA ota huomioon se, että PS3:lla tallennusmedia pitää olla formatoitu FAT32 muotoon, jotta se toimii. Tämä käytännössä tarkoittaa, että maksimi tiedostokoko on 4 GB.

Helpompi on ehkä tehdä niin että laittaa koneesta verkkopiuhan pleikkaan ja hommaa PS3 Media Server- ohjelman. Näen kaikki tiedostot mitä olen koneelta valinnut näytettäväksi. Alko v*tuttaa se että sai irrotella kovoa koko ajan ja muxingia tehdä nuille elokuville jos ylittivät yli 4GB..
 
Eikös tuosta ollut juttua että muuttuisi maksulliseksi jossakin vaiheessa, samalla tavalla kuin live?

Näin minäkin luin jostain sivulta, sen takia kyselin. Mut onko kellään tietoa pc-näytöillä pelaamisesta ps3:lla, mulla tää 19" laajakuvanäyttö 1440x900 resoilla, mitenhän kuva skaalautuu?
 
Ei varmaan kuulu tänne, mutta en jaksa avata omaa threadiä.

Tietääkö joku minkätakia Skate 2:ssa mulla se "career mode" on sille harmaana/ei käytössä värisenä?

Johtuuko siitä että mun boxi on modattu ja en pääse kirjautuu sille mun profiilille kun se yhdistää sama nettii = bannit
 
Joo, niin se tais olla

"f you have a lot of sex appeal, hookers will shout at you from the sidewalk. They'll go, "Hey baby, looking for a good time?" and stuff like that. To pick them up, press Right on the directional pad (In San Andreas, pressing Right means to say "yes" or reply positively to something. Pressing Left means "no" or to reply negatively)

You can check your sex appeal by pressing L1 while on foot. Hot cars, clothes, tattoos and haircuts all make your sex appeal go up."
 
Nyt olis suht halvalla (150e posteineen) tulossa xbox360 + 2 ohjainta + kitara + mikki + 11peliä, mut pitäis tietää, että miten kuva skaalautuu tän näytön resoille (1440x900 , eli vissiin 16:10). Näytössä VGA ja DVI liitännät ja HDCP, tuumia 19". Näyttääkö ihan kuva peleissä ihan urpolta vai jopa ihan siedettävältä?
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom