Konsolimaailma, suuri konsolikeskustelu

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO

Hienoa, että tuolle tulee vielä jatkoa.

Jepu, miten hitossa pelasit tuon läpi viikonlopun aikana? Et tainnut oikeasti poistua kotoa?:D Itselläni on 89% pelattuna ja pääjuoni alkaa olla kohta paketissa. Olen tosin viettänyt jonkin verran aikaa muuhun keräilyyn ja salamurhatehtävien suorittamiseen, koska luulin pääjuonen olevan aika lyhyt. Pelissä on ollut kuitenkin ilahduttava määrä pelattavaa ja nuo jatko-osat vain lisäävät sen elinikää. Assassin's Tomb-ruudut ja hieroglyfien pikku puzzlet ovat olleet loistavaa vastapainoa tuolle normi hyppelylle. Venetsia on myös mallinnettu upeasti.
 
No eihän toi kauheen pitkä peli ollut, ehkä 30-35h meni pääjuonen, assassins tombien ja glyphsien läpäisyyn. Jäi mulla sitten niitä sivutehtäviä, hakkausta sun muuta mitä pikkuhiljaa tein eiliseen saakka, nyt on nekin kaikki hoidettu.
Kuitenkaan en tähdännyt, että saan mahdollisimman nopeasti pelattua sen läpi, imaisi vaan mukaansa.

En mä kauheasti mitään kyllä muuta tehnyt, kun pelasin. Kävin mä kerran kaupassa ja paristi kusetin koirat. Sattui vaan vapaa viikonloppu, enkä mä mitään sen järkevämpää olis muutenkaan tehnyt. Silmiä vähän särki sunnuntaina :D
 
Mistä porukka ostaa boxiin live aikaa? Ei näytä toimivan tuo meikän kortti joten tiedustelisin että mistää sais halvimmalla.. (anttilassa vissiin joku 70e/Vuosi)
 
tilasin just ps3 slim 250gt :D
onpahan nyt sit kaikki mainstream-konsolit eikä tartte olla mikään fanboynössö. se ongelma on kyllä tulevaisuudessakin ettei ole aikaa pelata kaikkia pelejä läpi....

e: 299e markantalon nettikaupasta, postikulut 0e
prkl heti sain yhden pelin pelattua alta pois ja oli kyllä mahtava:

mirrors edge.

toivottavasti joulupukki tuo modern warfare 2:n niin sit ei ois enää kuin tomb raiderit, infinite undiscoveryt, gta:n lisäosa ja mw2 kesken :D
 
Mikäköhä mahtaa olla mulla pleikka3 slim:issä, ostin pari päivää sit ja se ei saa yhteyttä nettiin.

Oon koittannu wlan:in kautta omaan yhteyteen mikä o salattu, salasana oikein jne = ei saa
ja
jonku naapurin salaamattomaan :D ja ei saannu siihenkää yhteyttä, tulee aina vaan "aikakatkaistu".

Oon myös koittannu Ethernet kaapelinkaa mutta ei silti.

Toinen viel et miks pleikka3 ku käynnistää ni näyttää et se katkasis netti yhteyden, eli ei enää pala boksissa "cable" valo...voiskoha tosta johtua myös toi ettei pleikka saa yhteyttä nettiin?
 
Ossipena, koska tilasit konee sielt markantalosta, ite tilasin 30.11 eikä oo kuulunu mitään?

e: näköjää samana päivänä. koska sit sait tuon ps3?

e2: vituttaa tälläine, tilasin wiin siin samalla ku ton ps3, no se wiin saatavuus on sit lykänny ton lähettämistä niin, et nyt on vissii pleikkaritki loppu! saatana ku piti maksaa ennakkoon.
 
Ossipena, koska tilasit konee sielt markantalosta, ite tilasin 30.11 eikä oo kuulunu mitään?

e: näköjää samana päivänä. koska sit sait tuon ps3?

e2: vituttaa tälläine, tilasin wiin siin samalla ku ton ps3, no se wiin saatavuus on sit lykänny ton lähettämistä niin, et nyt on vissii pleikkaritki loppu! saatana ku piti maksaa ennakkoon.

Ite tilasin markantalosta 120g slimmin (288€ postikuluineen) 7.12 ja paketti saapui Porin matkahuoltoon 9.12. 250 gigan versiota en nähnyt markantalon sivuilla lainkaan 7.12..
 
kivat, ne ps3 250g oli loppunu sit 30.11 just ku olin tilannu. miks vittu aina minä. karma on jostain syystä alimmasta helvetistä.
 
Tyhmä kysymys: Jos ostan XBOX Live 3kk Gold Cardin esim. Prismasta ja syötän sen koodin jolloin Silver tasoni nousee Gold-tasoksi, muuttuuko taso takaisin Silver tasoksi tämän 3kk jälkeen vai jatkuuko tilaukseni automaattisesti? En nimen omaan halua jatkaa tätä tilausta, koska ei ole aikaa pelata kuitenkaan niin paljoa.
 
Nyt tarvittaisiin vastausta tähän, eli siis jos kukaan tietää niin valaiskoot minua :)
Ei toimi vanhan xboxin ohjaimet 360:llä. 360:issä langallinen ohjain tulee usb:llä kiinni.

Disasterpiece sanoi:
Tyhmä kysymys: Jos ostan XBOX Live 3kk Gold Cardin esim. Prismasta ja syötän sen koodin jolloin Silver tasoni nousee Gold-tasoksi, muuttuuko taso takaisin Silver tasoksi tämän 3kk jälkeen vai jatkuuko tilaukseni automaattisesti? En nimen omaan halua jatkaa tätä tilausta, koska ei ole aikaa pelata kuitenkaan niin paljoa.
Ei tuo jatku ellet syötä luottokortti numeroasi liveen ja tilaa täten jatkuvan gold:in. Tuota live aikaa kannattaa ostaa netistä, esim huuto.netissä saa alle 30e vuodeksi live aikaa, kun esimerkiksi normaalissa kaupassa se maksaa sen 60-70e
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom