Konsolimaailma, suuri konsolikeskustelu

Storesta saat kyllä ne ostamasi kamat ilmatteeks omilla tunnuksilla takaisin....
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mitä kannattaa tehdä jos xboxi näyttää kahta punaista valoa? Eikös tuo ole vaan ylikuumentunut? Meneekö itsestään ohi, kunhan jäähtyy, vai pitääkö tässä ruveta johonkin toimenpiteisiin?
 
Mitä kannattaa tehdä jos xboxi näyttää kahta punaista valoa? Eikös tuo ole vaan ylikuumentunut? Meneekö itsestään ohi, kunhan jäähtyy, vai pitääkö tässä ruveta johonkin toimenpiteisiin?

En nyt muista, miten noi vikakoodit menee mut kerran heitin boksin jääkaappiin ja se alko skulaa sen jälkeen. :D
 
Mitä kannattaa tehdä jos xboxi näyttää kahta punaista valoa? Eikös tuo ole vaan ylikuumentunut? Meneekö itsestään ohi, kunhan jäähtyy, vai pitääkö tässä ruveta johonkin toimenpiteisiin?


Kuumentunut joo, pitäs lähteä pois jos antaa koneen jäähtyä hetken.
Kannattaa kattoa et kone on paikassa jossa ilma kiertää hyvin, voipi tulla aika herkästi uudestaan ja sitten ei oo red ringi kaukana.
 
En nyt muista, miten noi vikakoodit menee mut kerran heitin boksin jääkaappiin ja se alko skulaa sen jälkeen. :D

Joo itse olen joskus saman jutun kuullut :D Ilmeisesti oikeasti on auttanut.

Kuumentunut joo, pitäs lähteä pois jos antaa koneen jäähtyä hetken.
Kannattaa kattoa et kone on paikassa jossa ilma kiertää hyvin, voipi tulla aika herkästi uudestaan ja sitten ei oo red ringi kaukana.

Miula on kyllä tuossa vielä yksi lisätuuletinkin (ei ostettu intercooleri) joten tuo ylikuumentuminen tuli hiukan yllätyksenä.

En sitten tiedä, että keräsiköhän tuo liikaa pölyä, kun oli vähän yli kolme viikkoa käyttämättömänä. Pölyt on nyt pyyhitty ja hiukan imurillakin koitin enempiä pölyjä tuolta sisältä saada pois.
 
Kyllä tuo boxi vieläkin tarjoaa kahta punasta, vaikka 12 tuntia olin pelaamatta. Mitähän nyt kannattaisi tehdä? Takuutahan tuossa onneksi on vielä reilusti jäljellä.
 
Parempi varmaan ottaa yhteyttä sinne mistä ostettu ennenku rupeaa mitään niksipirkan kikkoja kokeilemaan. Saavat usein hyvän "syyn" olla korvaamatta mitään jos on itse sovellettu jotakin. Mistä ostit?
 
Parempi varmaan ottaa yhteyttä sinne mistä ostettu ennenku rupeaa mitään niksipirkan kikkoja kokeilemaan. Saavat usein hyvän "syyn" olla korvaamatta mitään jos on itse sovellettu jotakin. Mistä ostit?

Anttilasta tuo on ostettu. En mie mitään ollutkaan aatellu ruveta soveltamaan. Pitää varmaan soittaa asiakaspalveluun ja kysyä neuvoja.
 
Onko kellään xbox360 omistajista ollut ongelmia Farcry2 levyn kanssa? Ostin kyseisen pelin kun oli tarjouksessa mutta eihän se toimi. Konsoli herjaa vain että "disc is unreadable" ja kehottaa puhdistamaan levyn. Kaikki muut pelit toimii ilman ongelmia.
 
Löytyisko X360 herrasväkeä pelailemaan Halo ODST tai Call Of Duty: World at Waria?
Varsinkin tuo Halon Firefight on kokeilematta. Pakkisväki voi lisäillä X0:lle Simppu nimisen kaiffarin.
 
Olisko tää nyt oikee paikka kysyä, että jos ostaa Nintendo Wii:n esim. Saksasta, ni toimiiko se moitteetta Suomessa? Entäs jos mukana tulee pelejä, onko niissä jotain "aluekoodeja" yms, jolloin voi käydä niin, että hiano peli ei toimikkaa enää kotona?
 
Olisko tää nyt oikee paikka kysyä, että jos ostaa Nintendo Wii:n esim. Saksasta, ni toimiiko se moitteetta Suomessa? Entäs jos mukana tulee pelejä, onko niissä jotain "aluekoodeja" yms, jolloin voi käydä niin, että hiano peli ei toimikkaa enää kotona?

Saksasta tuskin saat mitään muuta versiota ostettua kuin ns. eurooppalaisen eli PAL -version, siis ainakaan jälleenmyyjiltä.

Suomessa on myös tuo PAL käytössä. Niin kauan kuin sama kirjainyhdistelmä löytyy myös pelin kannesta niin toimii.
 
Guitar hero 3 ostamassa pleikka 2:lle, paketissa on skitta ja tuo peli, pystyykö tolla skitalla pelaamaan myös muita guitar hero pelejä esim. guitar hero metallica ja guitar hero 5? Tyhmä kysymys varmaan, mutta vasta hommattu ps2 niin en ole perehtynyt näihin vekottimiin.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom