Konsolimaailma, suuri konsolikeskustelu

Ainii! Mut boxille on enemmän niitä yksinoikeuspelejä mistä SINÄ satut tykkäämään ;)

Heh, taitaa olla enemmänkin valtavirran mielipide, että yksinoikeuspelien laatu on yleensäkkin Xboxin hyväksi, puhumattakaan siitä, että Xbox olisi enemmän pelaajan konsoli :) Se ei tietenkään estä sitä, että PS3:lle olisi tulossa mahtavia yksinoikeuspelejä, kuten God Of Warin jatko-osa. Kokeneemmalle pelaajalle varsinkin PS3:n keskinkertaiset yksinoikeusräiskintäpelit eivät ole houkuttavia. Toivon mukaan myös multiplattereiden taso nousee ajan myötä PS3:lla.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Heh, taitaa olla enemmänkin valtavirran mielipide, että yksinoikeuspelien laatu on yleensäkkin Xboxin hyväksi, puhumattakaan siitä, että Xbox olisi enemmän pelaajan konsoli :) Se ei tietenkään estä sitä, että PS3:lle olisi tulossa mahtavia yksinoikeuspelejä, kuten God Of Warin jatko-osa. Kokeneemmalle pelaajalle varsinkin PS3:n keskinkertaiset yksinoikeusräiskintäpelit eivät ole houkuttavia. Toivon mukaan myös multiplattereiden taso nousee ajan myötä PS3:lla.
Juuri tätä tarkoitin niillä korjauksilla. Eli vuoden päästä ps3 on pelikoneena jo tod näk ainakin samalla tasolla boksin kanssa sekä multiplatformereissa (pyörii paremmin) että yksinoikeuspeleissä (pitäisi olla vuoden päästä paljon paremmin tarjolla eli muitakin kun tusinarallia ja fps-räiskintää)
 
Juuri tätä tarkoitin niillä korjauksilla. Eli vuoden päästä ps3 on pelikoneena jo tod näk ainakin samalla tasolla boksin kanssa...
Eikös näin sanottu jo reilu vuosi sitten? Itse pelaan niin vähän että sillä ei ole paljoa väliä kumman konsolin kanssa pelleilen, mutta olen silti seuraillut skeneä sivusta. PS3 tuntuu olevan ajasta ikuisuuteen tulevaisuuden laite.
 
Mites tuo ps3 käyttö wlanin kanssa onnistuu? Tällä hetkellä tuo on piuhalla kiinni, olisi kiva saada turhat johdot pois.

Kun tuossa laatikossa tosiaan on tuo usb-liitäntä, voiko siihen laittaa esim usb-tikun kiinni jossa on musiikkia ja saada ne kappaleet siirrettyä suoraan sieltä ps3 kovalevylle? Kokeilin liittää tikun, mutta ei ainakaan näkynyt mitään missään.
 
Vanhuusko tässä jo syö miestä vai missä mättää kun en löydä tuollaista asetusta? Voiko olla ettei tässä ole sitä kun ostin amazonista?

Kyllä se siellä on. On kaikissa PS3:ssa, oli sitten mistä tahansa ostettu.
Löytyy sieltä verkkoasetusten alta muistaakseni.
 
Vanhuusko tässä jo syö miestä vai missä mättää kun en löydä tuollaista asetusta? Voiko olla ettei tässä ole sitä kun ostin amazonista?

Se ei ole ihan looginen, ensin pitää muistaakseni painaa jotain yhteyksien hakua tai vastaavaa ja sen jälkeen vasta valitaan ethernet tai wlan.
 
Laitoin tikkuun MUSIC, VIDEO ja PHOTO-kansioon, mutta mitään ei tapahdu kun tuon tikun kiinnittää ps3:seen?

edit. Ei mitään sittenkään, luin muualta että tikun pitää olla FAT 32 muodossa, muuten ei lue. Itsellä tuo ntfs.

Jahas no nyt näkyy kivasti tikku ja kansiot siellä mutta ilmoittaa ettei ole mitään kappaleita niissä kansioissa. Eli mitä tiedostoja ps3 tunnistaa?

edit. sain nyt näkyviin ne tiedostot ja se toistaa ne hyvin. Mutta miten ihmeessä saan kopioitua nämä tiedostot kovalevylle?? Tuossa kun tuo copy kohta ei ole valittavissa. On vaikeata...

Tuosta TVersitystä vielä, eihän tässä nyt käy niin että naapurin Jortikka näkee mun tiedostot jotenkin tmsp? Emmä tajua mitään näistä ps3 härdelleistä..:jahas::jahas:
 
WTF? Ei kai se noin vaikeaa ole?
Normaalisti jos usb tikulla on kuvia, mp2 tai leffoja ni ne tarvitse olla mitenkään tietyssä juuressa. kunhan ovat vaan tikulla mite sattuu. PS3:ssa ne taas löytvät oman valikonsa alta. Kuvat kuvien alta, mp3 musiikkien alta jne jne.. ja kun avaa tikkua niin painaa komiota että saa näkyviin ko. tiedostot. ja sieltä vaan kopioi ni ta daa!! tiedostot siirtyvät kovolle. :thumbs:
 
Juu no tikun kautta ei saanut kyllä musiikkia kopioitua pleikkarin kovolle. Se piti tehdä tuon TVersityn kautta erikseen. Ja nyt siinä on muuten tälläinen ongelma: eli suurin osa musiikista kopioituu nätisti kovalevylle, mutta sitten tulee välillä ilmoitus että cannot access folder tmsp. Mistä tämä voi johtua? Musiikki toistuu ok koneella TVversityssä kuitenkin. Ja ovat samaa muotoa kuin tiedostot jotka on jo kopioitu pleikkarille. Rasittavaa.
 
Hmm... ja tiedostot ovat mp3:sia?? mites tikku? onko iha normi tikku.. olisko rikki?
Mä en oikein keksi syytä. Mulla on toiminu aina iha normaalisti. Outoa. Toiv. löydät ratkaisun.
 
Mulla kävi boksilla ring of death :confused:
Sammu kone vaan ja sytty ne kolme punasta valoa siihen, katoin että mitäs vittua ja sammutin koneen, sammui, lähti uudestaan heti tulille ja nyt toimii normaalisti? wtf, pitäiskö huolestua?:confused:
 
Mulla kävi boksilla ring of death :confused:
Sammu kone vaan ja sytty ne kolme punasta valoa siihen, katoin että mitäs vittua ja sammutin koneen, sammui, lähti uudestaan heti tulille ja nyt toimii normaalisti? wtf, pitäiskö huolestua?:confused:

Mun boksi on kans alkanut kettuilemaan.. Pelit tilttailee. Kuva pysähtyy eikä vastaa mihinkään, välillä taas toi ring of death vainoaa.. PRKL! Nousis edes savut niin tietäis et on varmasti rikki.

Avattu on ja putsattu pölyt pois joka puolelta. Mietityttää vaa et ostaako boksin vai ps3.. boksiin olis valmiina sitten toinen ohjain akulla, 20gb kovo, pari peliä.. Mut ps3 kiinnostais jotenkin enemmän..

Menny vähä usko näihin mikkisoftan vehkeisiin taas.. Mut ps3 maksaa taas nii paljon enemmä (köyhän valitusta) Paha paikka.
 
Hmm. ollut tuo PS3 nyt vuoden jo olohuoneessa, onko siinä siis joku mahdollisuus katsoa esim. elokuvia tai kuunnella musaa suoraan tietokoneelta? Pleikkari ja tietokone on verkkopiuhalla kiinni kytkimessä, ja kytkimen kautta molemmat netissä. Jos se onnistuu niin miten?
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom