Konsolimaailma, suuri konsolikeskustelu

Odottaako muuten kukaan muu Street Fighter nelosta?

sfiv_-_x360_final_pack_frontboxart_160w.jpg


Ilmeisesti luvassa on perinteistä 2d mättöä, kuten oli vanhat ja hyvät street fighteritkin.

Pakko on tuo hankkia vaikka ei hyviä arvosteluja saisikaan.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Täysin totta. Nykyään lähes joka pelin pelaa siinä 6-10 tunnissa läpi ja uudelleen peluu arvo on täysin mitätön lähes poikkeuksetta.

Eikö onlinepelit nappaa? Mulla on esim COD4 pelattuna se 500 tuntia, COD5 oon nyt pelanny tähän asti sellaset 120 tuntia, Motorstormia pelasin aikanaan varmaan myös reilut 100 tuntia jne. Killzonea tuun varmasti pelaamaan satoja tunteja myös. :D

Yksinpelin pituudesta sen verran että pelaan mielummin 8 tuntia täyttä asiaa kuin esim 20 tuntia toistuvaa diipadaapaa.
 
Eikö onlinepelit nappaa? Mulla on esim COD4 pelattuna se 500 tuntia, COD5 oon nyt pelanny tähän asti sellaset 120 tuntia, Motorstormia pelasin aikanaan varmaan myös reilut 100 tuntia jne. Killzonea tuun varmasti pelaamaan satoja tunteja myös. :D

Juu, nykyään keskitytään paljon tuohon online puoleen, mutta... käytännössä jokaisessa FPS pelissä on samat pelimoodit, samantyylinen pelimekaniikka jne. Eli alkaa sekin puoli tökkiä meikäläisellä.

Viimeaikoina onkin jäänyt konsolipelaaminen todella vähiin, kun ei vaan nappaa mitkään pelit, jotka mulla boxille tai pleikalle löytyy. No, kyllä ne sitten jossain vaiheessa taas kiinnostaa :D

Onneksi on se PC niin löytyy jotain pelattavaa.
 
Eikö onlinepelit nappaa? Mulla on esim COD4 pelattuna se 500 tuntia, COD5 oon nyt pelanny tähän asti sellaset 120 tuntia, Motorstormia pelasin aikanaan varmaan myös reilut 100 tuntia jne. Killzonea tuun varmasti pelaamaan satoja tunteja myös. :D

Yksinpelin pituudesta sen verran että pelaan mielummin 8 tuntia täyttä asiaa kuin esim 20 tuntia toistuvaa diipadaapaa.

Joo kyllä onlinessa tulee pelattua jatkuvasti, mutta meinasinkin nyt nimenomaan yksinpeliä.
 
Mä toivon että mun pleikka hajois, niin tulisi edes sen huoltoajan mittanen pelitauko. :hyper:

Sun ois pitänyt hankkia boxi, ne hajoo helpommin :D

Mulla oli boxi aika kovassa käytössä ennen joulua, sitten hajos ja lähti huoltoon. Pari viikkoa oli huollossa ja sen jälkeen oon pelannut sillä ehkä tunnin... Pleikalla pelailin huollon aikana parit pelit läpi, mutta nyt on saanut sekin kerätä pölyä taas vaihteeksi.

PC:llä on tullut nyt väännettyä. Se aina vähän vaihtelee itsellä, että mitkä pelit ja sitä kautta mikä kone milloinkin kiinnostaa :)
 
Online-pelaaminen on just parhautta. Itekki ihan tohkeissani oon hakannu cod5:sta ja se yksinpeli jäi heti vaiheeseen, ku ekan kerran netissä aloin räiskii :D
 
Hassua että mun vanhassa mustassa xboxissa toi punainen rinkula paloi punaisena, kun sen ohjelmallisesti pistin väriä vaihtamaan. Ei tuolloin ollut tietoa vielä "red ring of the deathista", se oli vain siististi cool :D
 
Myöskin PS3 Media Server uusi versio saatavailla: http://code.google.com/p/ps3mediaserver/

"Ready to launch and play. No codec packs to install. No folder configuration and pre-parsing or this kind of annoying thing. All your folders are directly browsed by the PS3, there's an automatic refresh also."

Eli kaikki media mitä löytyy tietsikalta on helposti käytettävissä pleikassa LANin läpi (videot ja kuvat). En tiedä onko Boxissa tällaista ominaisuutta, mutta tuo vaikuttaa kyllä jo törkeen hyvältä ominaisuudelta jota on pakko testaa.
Tuo PS3 Media Server on kyllä aivan törkeän hyvä ohjelma pleikkarin kaveriksi. Se toistaa verkon yli jopa H264 .mkv HD-videot mukisematta, .srt tai .sub tekstitysten kanssa! Voiko enempää toivoa? Jos vain omistaa +2,5ghz tuplaydin-prossun, niin 1080p matskunkaan ei pitäisi tuottaa ongelmia. AMD 3500+ jaksaa pyörittää 720p asti hyvin.

Itelläni kävi vain hassusti kun en enään saanut toimimaan tuota ohjelmaa pleikkarini kanssa kun hankin uuden tehokkaamman PC:n. Verkon yli streamaus pätkii armottomasti, eikä johdu käytettävistä ohjelmista kun se tekee sitä kaikilla. Päädyin sitten ostamaan Popcorn Hour A-110 networked media tank soittimen. Loisto ostos ihan näin btw :thumbs:

Mutta joo tosiaan. PS3 Media Server on hyvä ohjelma, kun otetaan vielä huomioon, että se on vasta aika aikaisessa kehitysvaiheessa. Noin viikoin välein tulee uutta versioo. Ohjelman kehittäjälle propsit kun jaksaa ihan harrastuspohjalta tollaista tehdä.
 
Harmi kun mäkille ei taida olla mitään vastaavaa ps3:sta varten
 
Ei ehkä suoraan noin mutta..








Eihän sitä varmaksi voi sanoa, mutta veikkaan että näin hienoa peliä ette boxille ihan heti saa. ;)
Niin siis hieno vai hyvä? Vai tarkoitatko niillä samaa?
 
Tuli todistettu Mikkisoftan asiakaspalvelun taidottomuus. Huonosti suomea puhuva (venäläinen?) nainen yrittää selittää hiirenäänellä asioita. On se vaikeeta.
 
Tuleeko Ps3-paketissa hdmi-kaapeli mukana vai pitääkö hankkia erikseen? Itselle tulossa ko. boxi nyt parin tunnin päästä ja kun amazonista tilasin niin saan tuon kaapelin kaupan päälle, mutta vasta joskus ensi viikolla. Olisi kiva tietää voinko käyttää koko vehjettä nyt ennen sitä... :/
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom