Konsolimaailma, suuri konsolikeskustelu

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tilasin pleikkariin komponenttikaapelin, jossa on yhteensä 6 piuhaa/liitintä. Mulle on jäänyt epäselväksi, että tarviiko sitä telkkariin puolelle jäävää neljättä (minun tapauksessani ainakin keltaista) piuhaa liittää mihinkään? Eli tällä hetkellä vahvariin menee kaksi, ja telkkarissa on kiinni kolme piuhaa, yksi jäi ilman paikkaa.

Toivottavasti ei ollut liian epäselvää tekstiä.


Ei tarvi liittää.. Keltainen on myös kuvalle (huonolle sellaiselle). Noin kuten oot laittanu on parempi
 
hih, "We can only ship this product to United Kingdom addresses" ja aika kallis oli punta hintaan verrattuna!!

Lainattu KFIN:

"Iso-Britannian punnan arvo on enää noin 1,06 euroa, joten ei mikään ihme, että Amazon.co.uk-nettikaupan tarjoukset houkuttelevat ostajia myös Suomesta.

Edullisimmallaan esimerkiksi PS3-konsolin ja pelin on saanut kotiinsa 310 eurolla, mihin hintaan kotimaiset kaupat eivät kykene kilpailemaan. Myös monet viime syksynä julkaistut hittipelit irtoavat reilusti alle 20 eurolla.

Talousanalyytikot odottavat punnan arvon laskevan edelleen jopa euron alapuolelle, joten saarivaltion tarjoukset kannattaa pitää mielessä jatkossakin."
 
Amazonista ei sitten pysty tilaamaan elektroniikkaa Suomeen. En ainakaan ite ole pystynyt. Lähinnä pystyy vaan kirjoja, pelejä, elokuvia ja CD:itä. Kaikkea pikkuroinaa.
 
Amazonista ei sitten pysty tilaamaan elektroniikkaa Suomeen. En ainakaan ite ole pystynyt. Lähinnä pystyy vaan kirjoja, pelejä, elokuvia ja CD:itä. Kaikkea pikkuroinaa.
Mulle tuli Brittien Amazonista PS3 ilman mitään ongelmia. Telkkareita ym. elektroniikkaa eivät taida toimittaa, mutta konsoleita kyllä.
 
Amazonista ei sitten pysty tilaamaan elektroniikkaa Suomeen. En ainakaan ite ole pystynyt. Lähinnä pystyy vaan kirjoja, pelejä, elokuvia ja CD:itä. Kaikkea pikkuroinaa.

Amazon.comista vai Amazon.co.uksta?

Ei ainakaan Guitar Heroa tilatessa mitään herjannut.
 
Amazon.co.uk ei tosiaan toimita elektroniikkaa Suomeen. Pelituotteiden kohdalla tästä jostain syystä tehdään poikkeus, mutta koettakaapa tilata vaikkapa telkkaria tai näyttöä niin ei onnistu.
 
ei vittu onko tää mun netikka mikä pätkii vai. ei tule välis pelaamisesta mitään. pätkiikö muilla? mietin et meneekö liittymän vaihtoon vai mitä tekis.
 
Mistä sä nyt oikein horiset?
Varmaan kipi puhuu tuosta liven toiminnasta.

Kyllä itellä on toiminut ihan ilman ongelmia. Yhteen aikaan tosin oli aikamoista tuskaa tuo pelailu, mutta sitten soitin ja valitin liittymästä, niin sen jälkeen on toiminut moitteetta.
 
Onko teillä tiedossa mitään paikkaa mistä tällä hetkellä sais halvalla xbox 360? Vois olla ulkomailla, jos tilaus on kuitenkin suht koht helppoa.

Ps 3 houkuttais mutta hintaa on liikaa.

Oon kuullu huhua että kolmekuuskymppiseen on tullu päivitys jolla pelit saa laitettua kovalevylle? Onko totta?
 
Onko teillä tiedossa mitään paikkaa mistä tällä hetkellä sais halvalla xbox 360? Vois olla ulkomailla, jos tilaus on kuitenkin suht koht helppoa.

Ps 3 houkuttais mutta hintaa on liikaa.

Oon kuullu huhua että kolmekuuskymppiseen on tullu päivitys jolla pelit saa laitettua kovalevylle? Onko totta?

Amazonista varmaan irtoo tällä hetkellä melko halvalla. Pleikkarikin alle 300€
 
Onko teillä tiedossa mitään paikkaa mistä tällä hetkellä sais halvalla xbox 360? Vois olla ulkomailla, jos tilaus on kuitenkin suht koht helppoa.

Ps 3 houkuttais mutta hintaa on liikaa.

Oon kuullu huhua että kolmekuuskymppiseen on tullu päivitys jolla pelit saa laitettua kovalevylle? Onko totta?

Viestin muokkaaminen ei jostain syystä onnistu.

Näköjään Amazon.co.uk on paras ja halvin. Miten takuuasiat kun tilaa Briteistä? PS3:ssa ilmeisesti toimii normaalisti, mutta miten mikrosoftilla? Kokemuksia, kommentteja, anyone?
 
Viestin muokkaaminen ei jostain syystä onnistu.

Näköjään Amazon.co.uk on paras ja halvin. Miten takuuasiat kun tilaa Briteistä? PS3:ssa ilmeisesti toimii normaalisti, mutta miten mikrosoftilla? Kokemuksia, kommentteja, anyone?

Xbox360:ssä ainakin on sama mistä EU maasta ostaa niin takuu on sama.
Myykö tuo Amazon muka suomeen boxeja?
Ainakaan mikään brittikauppa johon itse olen törmännyt ei myy konsoleita muuta kuin britteihin ja sama pätee esim. tv:seen, näyttöihin jne.
Saksalaiset kaupat myy suomeenkin mutta monissa tuotteissa postikulut on sitten jo niin isot että halvemmaksi tulee suomesta ostaa.
 
Xbox360:ssä ainakin on sama mistä EU maasta ostaa niin takuu on sama.
Myykö tuo Amazon muka suomeen boxeja?
Ainakaan mikään brittikauppa johon itse olen törmännyt ei myy konsoleita muuta kuin britteihin ja sama pätee esim. tv:seen, näyttöihin jne.
Saksalaiset kaupat myy suomeenkin mutta monissa tuotteissa postikulut on sitten jo niin isot että halvemmaksi tulee suomesta ostaa.

Lähettää suomeen niin pleikkaria kuin boxia.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom