Konsolimaailma, suuri konsolikeskustelu

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Gamestationista tuli paketti tänään, viikko tilauksesta. Satuin säkällä näkemään postinjakajan käytävässä ja sain sitten siltä sen paketin kun ei mahtunut luukusta
 
Millä vitulla jengi oppii guitar herossa hardilla vetämään? Onko se vain treenistä kii vai koordinaatiosta, jota ei tunnu millään olevan itsellä.
Treeniä, treeniä ja lisää treeniä. Mielestäni vaikein harppaus on nimenomaan medium > hard. Hard > expert on myös toki paha, muttei yhtä hankalaa. Oranssi namiskahan siinä ongelmia tuottaa. Expertillä sitten toki myös tuplaantuva nappien määrä aiheuttaa hikoilua... :D
 
Treeniä, treeniä ja lisää treeniä. Mielestäni vaikein harppaus on nimenomaan medium > hard. Hard > expert on myös toki paha, muttei yhtä hankalaa. Oranssi namiskahan siinä ongelmia tuottaa. Expertillä sitten toki myös tuplaantuva nappien määrä aiheuttaa hikoilua... :D
Pakko se kai on treenata, nyt 3 päivää pelannut ja medium menee aivan heittämällä, mutta voi jumalauta sitä oranssia nappia. Jotenkin tuossa on IMO pelin tekijöillä moka. Oranssi namiska pitäis olla mukana jo mediumissa, mutta vähemmällä määrällä täppiä. 3 päivän aikana kun koordinoi nakit 4 napille, niin homma menee ihan vituiksi kun se oranssi homo tulee. Pitäisiköhän slaidaa kaikki neljä sormea alaspäin, ettei edes yrittäisi runnoa sitä pikkurillillä siniseltä?
 
Ite teen just tuolleen, että etusormea pijän punasella. Paljo helpompi se on etusormea tarvittaessa heiluttaa punaselta vihreelle kuin pikkurilliä siniseltä oranssille.
 
Ai helvetti, pitäsköhän sitä käydä ostamassa Anttilasta toi Guitar Hero: World Tour pleikkarille, alkoi justiisa himottamaan.. :D Mitään GH:ta en ole aikaisemmin pelannut. Duunin pikkujouluissa olis päässyt pelaamaan mutta olis pitänyt isolla screenillä pelata kun kaikki tsiigaa ja rumpuja vastaan niin en kehdannut kun en osaa.
 
Hardilla oon päässyt kaikki läpi, mutta expertillä ei kyllä mene kovinkaan montaa kappaletta.

IMO tässä pelissä hard-taso tuntui helpommalta kuin kolmosessa.. en kyllä tiedä olenko kehittynyt mutta sen jälkeen kun pääsin kolmosen läpi en pelannut ollenkaan taas tämän pelin julkaisuun asti.
 
Kävin ostamassa tuon GH: World Tourin ja pari tuntia nyt pelaillut, tosi hauska peli. Biisit ovat joo suurimmalti osalti aika kuraa mutta kyllä noita nyt soittaa, pitänee myös ostaa tuo Legends of Rock myöhemmin.

Viddu että menee muuten sormet ristiin jo kun soittaa tuon sinisen napin kanssa, en varmaan koskaan opi pelaamaan normalia vaikeammalla. :D
 
yeah fallout 3 41e play.comista tuli tänään.

tunnin kerkesin pelata ja hyvältä vaikutti. x0 elite black 220e sittarilla, halpaa kuin makkara....
 
jep, reeniä toi gh vaatii. Muistan ite ku viime jouluna sain gh legends of rockin itelle ni ajattelin et tulee tosi helppoo ku soittanu ennenki oikeeta kitaraa. Mut prkl jo easilla meinas ekan kerran ku koitin kusahtaa:D. Mediumilla vedin eka läpi, sit hardilla ja expertillä en oo jaksanu vikaa bossia vetää ku tuntuu sen verran mahottomalta. Nykyään menee kuitenkin helposti expertillä melkein kaikki biisit yli 96%. WT:n ja rock banditkin oon ostanu. IMO rb parempi ku gh. Löytyy paremmat biisit, ja muutenkin pienen totuttelun jälkeen tuntuu paremmalta. Eli voin suositella.

Eli, treeniä treeniä ni kyllä se siitä lähtee:).
 
Tilasin pleikkariin komponenttikaapelin, jossa on yhteensä 6 piuhaa/liitintä. Mulle on jäänyt epäselväksi, että tarviiko sitä telkkariin puolelle jäävää neljättä (minun tapauksessani ainakin keltaista) piuhaa liittää mihinkään? Eli tällä hetkellä vahvariin menee kaksi, ja telkkarissa on kiinni kolme piuhaa, yksi jäi ilman paikkaa.

Toivottavasti ei ollut liian epäselvää tekstiä.
 
WT:n ja rock banditkin oon ostanu. IMO rb parempi ku gh. Löytyy paremmat biisit, ja muutenkin pienen totuttelun jälkeen tuntuu paremmalta. Eli voin suositella.

Pystyykös tuota Rock Bandia soittamaan Guitar heron kitaralla? Siis kun ei muut soittimet nyt heti ainakaan kiinnosta ja tuossa Rock Bandissa on tosiaan parempia biisejä, niin jos ostais tuon levyn ja soittelis niiitä GH:n kitaralla...?
 
Tilasin pleikkariin komponenttikaapelin, jossa on yhteensä 6 piuhaa/liitintä. Mulle on jäänyt epäselväksi, että tarviiko sitä telkkariin puolelle jäävää neljättä (minun tapauksessani ainakin keltaista) piuhaa liittää mihinkään? Eli tällä hetkellä vahvariin menee kaksi, ja telkkarissa on kiinni kolme piuhaa, yksi jäi ilman paikkaa.

Toivottavasti ei ollut liian epäselvää tekstiä.

Ei tartte, se seltainen on normi video piuha joka tuntuu monesti olevan noiden komponentti piuhojen yhteydessä, ehkä jonkinlaisena hätävarana jos halutaankin samalla kaapelilla ihan normi telsuun tunkea signaalia.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom