Vanha juttuhan tuo on. En kyllä itse näe mitään järkeä tuossa, ellei sitten ole takuuaika umpeutunut.Towel Trick!! :lol2: Kauankohan tällä uunolla meni keksiä tällanen jippo?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vanha juttuhan tuo on. En kyllä itse näe mitään järkeä tuossa, ellei sitten ole takuuaika umpeutunut.Towel Trick!! :lol2: Kauankohan tällä uunolla meni keksiä tällanen jippo?
Towel Trick!! :lol2: Kauankohan tällä uunolla meni keksiä tällanen jippo?
Vähän nihkee, jos ei saa langattomina? Muuten varmasti kova...Onkos kukaan pakkiksen pleikkariomistajista testannut Frag FX-ohjainta? Jotain mitä oon netin saloista tsiigaillu, ni olis kuulemma aikamoinen vehje. Tomiii kaikissa peleissä ilman mitään kikkailuja ja muutenkin laadukas. Tässä tietty sit tullaan tähän kysymykseen, että peli menee vituilleen, ku jollain on tollanen setti ja muut vetään oldskool tyylillä.
Pistäkäähän vähän kokemuksia jos ootte päässyt testailemaan.
![]()
Eipä riittäisi ei 2,8m johto meikäläisellekään, jos ei sitten vetäis vehkeitä lattialle. En kyllä tuollaiselle tarvetta näe, mutta silti, langattomaksi nämä!No 2,8 metrinen usb-johtohan tuossa ohjaimessa tulee mukana, niin ei omasta mielestä tuo langattomuuden puute ole kovinkaan suuri ongelma, ellei talossa sitten ole nuoria mukuloita, jotka juoksee edestakasin koko ajan:D
Voi helvetti toi wii myy kovin :wtf:Kyllä on langaton versiokin tulossa.
Uudensukupolven konsolien myyntiluvut 1.1.2008-16.2.2008 maailmanlaajuisesti.
1. Wii, 2 321 000 kpl
2. PS3, 1 342 000 kpl
3. Xbox 360, 960 000 kpl
Towel Trick!! Kauankohan tällä uunolla meni keksiä tällanen jippo? Xbox on kyllä luotettava vehe.
sanokaas joku hyvä peli xbox360:lle jota jaksais mättää gta4 odotellessa. Toni Haukka Project 8 tuli ostettua, mutta sekin tuli hakattua läpi 2 päivässä
Uudet falcon pro-mallit kestää paljon paremmin kun vanhat boxit
No jos skettipelit kiinnostaa niin EA:n Skate. Ei voi edes verrata nuihin uusiin Haukkoihin, ne on älytöntä kuraa. Kyllähän tuon Skaten nykyään menee jo kahdessa päivässä läpi, mutta alussa kyllä kestää. Ja tuota ei aina edes jaksa läpi, joskus huomaa hinkanneensa jotain spottia parikin tuntia.
Onko esim Halo 3:sesta mihinkään? Siis pitäis saada sellanen peli jota jaksaa pelata ainakin yli kuukauden :evil:Haloa ei jaksa pelata yli kuukautta, ainakaan minä en jaksanut, sillä on se niin kaavoihin kangistunut. The Orange Boxia suosittelen, sillä minulla on ainakin mennyt jo 3 kuukautta sitä pelatessa ;) Suurimmaksi osaksi livessä.Nyt riitti kyl skeittipelit ainakin vähäks aikaaOnko esim Halo 3:sesta mihinkään? Siis pitäis saada sellanen peli jota jaksaa pelata ainakin yli kuukauden :evil:
Haloa ei jaksa pelata yli kuukautta, ainakaan minä en jaksanut, sillä on se niin kaavoihin kangistunut. The Orange Boxia suosittelen, sillä minulla on ainakin mennyt jo 3 kuukautta sitä pelatessa ;) Suurimmaksi osaksi livessä.
Huomenna menen ostamaan Skate.n koska saa kolmellakympillä :hyvä:
mistä saat skaten kolmelkybäl? Toi orange box saattais olla ihan kiva, mutta sit pitäis ostaa se Live Gold :(
Ei se kestä kauan. Itsekin olen pelannut miljoona tuntia hiirellä ja näppiksellä PC:llä samantyyppisiä pelejä ja olin aika skeptinen, mutta nyt sujuu padilla pelaaminen oikein mallikkaasti.Ite tänään ostin orange boxin, perhana et o vaikeeta totutella tohon padiin.
mistä saat skaten kolmelkybäl? Toi orange box saattais olla ihan kiva, mutta sit pitäis ostaa se Live Gold :(

Tuon mukaan Alan Wake olisi tulossa kohta kauppojen hyllyille
http://www.puolenkuunpelit.com/kauppa/product_info.php?products_id=16528