Konsolimaailma, suuri konsolikeskustelu

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Näin unta että boxissani syttyi 4!! punaista valoa. Noh, heräsin ja kaikki oli ok.

Enivei, boxi pelittää edelleen p*keleen hyvin, eikä toistaiseksi ole tarvinnut heittää pyyhettä kehään (boksin päälle), kehään (boksin päälle) :D
 
Towel Trick!! :lol2: Kauankohan tällä uunolla meni keksiä tällanen jippo?

Repeilin ihan täysii itsekkin, että miten vitussa joku voi keksiä jotain tällästä. "Hei mä laitan tän mun paskaks menneen boxin pyyhkeiden sisään ja se varmaankin auttaa ku se viel lisää ylikuumenee, ni se sit resetoi sen"

Ihan uskomatonta miten jotkut jaksaa kyhäillä ihan sairaita virityksiä... Vaikka eihän toi nyt niin mikään viritys ole, mutta kuitenkin.
 
Onkos kukaan pakkiksen pleikkariomistajista testannut Frag FX-ohjainta? Jotain mitä oon netin saloista tsiigaillu, ni olis kuulemma aikamoinen vehje. Tomiii kaikissa peleissä ilman mitään kikkailuja ja muutenkin laadukas. Tässä tietty sit tullaan tähän kysymykseen, että peli menee vituilleen, ku jollain on tollanen setti ja muut vetään oldskool tyylillä.

Pistäkäähän vähän kokemuksia jos ootte päässyt testailemaan.

splitfish.jpg
 
Onkos kukaan pakkiksen pleikkariomistajista testannut Frag FX-ohjainta? Jotain mitä oon netin saloista tsiigaillu, ni olis kuulemma aikamoinen vehje. Tomiii kaikissa peleissä ilman mitään kikkailuja ja muutenkin laadukas. Tässä tietty sit tullaan tähän kysymykseen, että peli menee vituilleen, ku jollain on tollanen setti ja muut vetään oldskool tyylillä.

Pistäkäähän vähän kokemuksia jos ootte päässyt testailemaan.

splitfish.jpg
Vähän nihkee, jos ei saa langattomina? Muuten varmasti kova...
 
No 2,8 metrinen usb-johtohan tuossa ohjaimessa tulee mukana, niin ei omasta mielestä tuo langattomuuden puute ole kovinkaan suuri ongelma, ellei talossa sitten ole nuoria mukuloita, jotka juoksee edestakasin koko ajan:D
 
No 2,8 metrinen usb-johtohan tuossa ohjaimessa tulee mukana, niin ei omasta mielestä tuo langattomuuden puute ole kovinkaan suuri ongelma, ellei talossa sitten ole nuoria mukuloita, jotka juoksee edestakasin koko ajan:D
Eipä riittäisi ei 2,8m johto meikäläisellekään, jos ei sitten vetäis vehkeitä lattialle. En kyllä tuollaiselle tarvetta näe, mutta silti, langattomaksi nämä!
 
Kyllä on langaton versiokin tulossa.

Uudensukupolven konsolien myyntiluvut 1.1.2008-16.2.2008 maailmanlaajuisesti.

1. Wii, 2 321 000 kpl
2. PS3, 1 342 000 kpl
3. Xbox 360, 960 000 kpl
 
sanokaas joku hyvä peli xbox360:lle jota jaksais mättää gta4 odotellessa. Toni Haukka Project 8 tuli ostettua, mutta sekin tuli hakattua läpi 2 päivässä

Towel Trick!! Kauankohan tällä uunolla meni keksiä tällanen jippo? Xbox on kyllä luotettava vehe.

Uudet falcon pro-mallit kestää paljon paremmin kun vanhat boxit
 
sanokaas joku hyvä peli xbox360:lle jota jaksais mättää gta4 odotellessa. Toni Haukka Project 8 tuli ostettua, mutta sekin tuli hakattua läpi 2 päivässä



Uudet falcon pro-mallit kestää paljon paremmin kun vanhat boxit

No jos skettipelit kiinnostaa niin EA:n Skate. Ei voi edes verrata nuihin uusiin Haukkoihin, ne on älytöntä kuraa. Kyllähän tuon Skaten nykyään menee jo kahdessa päivässä läpi, mutta alussa kyllä kestää. Ja tuota ei aina edes jaksa läpi, joskus huomaa hinkanneensa jotain spottia parikin tuntia.
 
No jos skettipelit kiinnostaa niin EA:n Skate. Ei voi edes verrata nuihin uusiin Haukkoihin, ne on älytöntä kuraa. Kyllähän tuon Skaten nykyään menee jo kahdessa päivässä läpi, mutta alussa kyllä kestää. Ja tuota ei aina edes jaksa läpi, joskus huomaa hinkanneensa jotain spottia parikin tuntia.

Nyt riitti kyl skeittipelit ainakin vähäks aikaa :rolleyes: Onko esim Halo 3:sesta mihinkään? Siis pitäis saada sellanen peli jota jaksaa pelata ainakin yli kuukauden :evil:
 
Nyt riitti kyl skeittipelit ainakin vähäks aikaa :rolleyes: Onko esim Halo 3:sesta mihinkään? Siis pitäis saada sellanen peli jota jaksaa pelata ainakin yli kuukauden :evil:
Haloa ei jaksa pelata yli kuukautta, ainakaan minä en jaksanut, sillä on se niin kaavoihin kangistunut. The Orange Boxia suosittelen, sillä minulla on ainakin mennyt jo 3 kuukautta sitä pelatessa ;) Suurimmaksi osaksi livessä.
Huomenna menen ostamaan Skate.n koska saa kolmellakympillä :hyvä:
 
Haloa ei jaksa pelata yli kuukautta, ainakaan minä en jaksanut, sillä on se niin kaavoihin kangistunut. The Orange Boxia suosittelen, sillä minulla on ainakin mennyt jo 3 kuukautta sitä pelatessa ;) Suurimmaksi osaksi livessä.
Huomenna menen ostamaan Skate.n koska saa kolmellakympillä :hyvä:

mistä saat skaten kolmelkybäl? Toi orange box saattais olla ihan kiva, mutta sit pitäis ostaa se Live Gold :(
 
mistä saat skaten kolmelkybäl? Toi orange box saattais olla ihan kiva, mutta sit pitäis ostaa se Live Gold :(

Keskiseltä lähtee Skate. kolmellakympillä. Kyllä on loistava peli, kun sen tänään kävin hakemassa. Nyt jo tuli Pro minusta ;)
 
Ite tänään ostin orange boxin, perhana et o vaikeeta totutella tohon padiin.
Ei se kestä kauan. Itsekin olen pelannut miljoona tuntia hiirellä ja näppiksellä PC:llä samantyyppisiä pelejä ja olin aika skeptinen, mutta nyt sujuu padilla pelaaminen oikein mallikkaasti.

Ei se niin hyvä ole kuin hiiri+näppis, mutta ihan hyvä, kun jaksaa hetken harjoitella. Ei sitä pian huomaa. Ehkä jossain nettipeleissä eroa voi olla, jos vastapuolella on muut ohjaimet käytössä.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom