Konsolimaailma, suuri konsolikeskustelu

Kyllä sillä pystyy surffaamaan nettiä käsittääkseni, ja siinä on sisäinen wlan ja bt. Käsittääkseni siihen saa kiinni näppiksen ja hiirin ja jotkut HARVAT pelit jopa tukee niiden käyttöä, mutta en tiedä että osaako ps3:sen selain käyttää niitä ? Tää kiinnostas itseäkin..
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Niin ja median jako onnistuu myös ps3:sella kuulemma tosi helposti, eli jos on lähiverkossa toinen kone jossa on leffat / musiikit jne, niin eikun vaan media playerilla jakoon. Tosin en tiedä tukeeko maccia .. ?
 
PS3:ssa on selain jolla voi surffailla netissä, vaikka siihen kytketyllä näppiksella ja hiirellä. Ja tietenkin PS3 oma saitti josta voi hakea ilmasiksi pelidemoja ja videoita suoraan pleikan kovolle. Mikä tahansa näppis + hiiri kombo tuskin toimii mutta suurin osa.

Peleissä riippuu tasan siitä onko peli näppis+hiiri tuettu, ja niitä ei tietääkseni ole muita kun Unreal Tournament III tällä hetkellä. Varmasti jatkossa nähdään enemmänkin.
 
Moi! Tietääkö kukaan onko PS3:lle olemassa Live Arcade palvelua tai vastaavaa, kuten XBOX 360:lle? Sieltähän saa ladattua kolikkopeli-klassikoita näppärästi suoraan kovolle. Tämä kiinnostaisi kovasti, kun olen hieman kahden vaiheilla vielä ostopäätöksen suhteen.
 
Padam!

Nyt meni munkin xbox 360 paskaksi. Voihan paska.

Oli helvetin rasittavaa puhua siihen boxin asiakaspalveluun. Kunnon edestakas-paukuttelua.

Mittailin kyl justiinsa tota mun tv-tasoa, niin toi ps3 mahtuis siihen ihan uskomattoman hyvin, ja tukis tota mun mustaa sisustusta. :D
 
Padam!

Nyt meni munkin xbox 360 paskaksi. Voihan paska.

Oli helvetin rasittavaa puhua siihen boxin asiakaspalveluun. Kunnon edestakas-paukuttelua.

Mittailin kyl justiinsa tota mun tv-tasoa, niin toi ps3 mahtuis siihen ihan uskomattoman hyvin, ja tukis tota mun mustaa sisustusta. :D

Welcome to dark side, young master! :rock:
 
Hei ps3-miehet .. Mites tämmöinen juttu kun esim. konsolifinissä puhutaan että ps3:n peleissä on järjestään huonompi framerate kuin xboxilla ? Mistä tämä johtuu ja onko tosiaan nykimistä havaittavissa peleissä ? Esim. half-lifen ps3-versio kuulemma oikeasti NYKII paikoitellen ?

Eikös ps3:sessa pitäisi olla tehoja enemmän? Eikö peliyhtiöt osaa tehdä pelejä ps3:lle yhtä hyvin kuin boxille ? Tuleekohan tämä joskus korjautumaan vai onko kyseessä pysyvä huono ominaisuus ?
 
Moi! Tietääkö kukaan onko PS3:lle olemassa Live Arcade palvelua tai vastaavaa, kuten XBOX 360:lle? Sieltähän saa ladattua kolikkopeli-klassikoita näppärästi suoraan kovolle. Tämä kiinnostaisi kovasti, kun olen hieman kahden vaiheilla vielä ostopäätöksen suhteen.

En tiedä tarkkaan mitä tuo Live Arcade pitää sisällään mutta PS3:lle on Playstation store josta saa joitain pelejä ostettua suoraan levylle + demoja ja muuta sälää sitten ilmaiseksi.

http://store.playstation.com/store/index.vm
 
Hei ps3-miehet .. Mites tämmöinen juttu kun esim. konsolifinissä puhutaan että ps3:n peleissä on järjestään huonompi framerate kuin xboxilla ? Mistä tämä johtuu ja onko tosiaan nykimistä havaittavissa peleissä ? Esim. half-lifen ps3-versio kuulemma oikeasti NYKII paikoitellen ?

Eikös ps3:sessa pitäisi olla tehoja enemmän? Eikö peliyhtiöt osaa tehdä pelejä ps3:lle yhtä hyvin kuin boxille ? Tuleekohan tämä joskus korjautumaan vai onko kyseessä pysyvä huono ominaisuus ?

Notkut pelit nykii kyllä ja lujaa. Tehoja on enemmän mutta pelintekijät eivät osaa vielä hyödyntää sitä kunnolla. Uskallan väittää, että korjaantuu.
 
Tehoja on enemmän mutta pelintekijät eivät osaa vielä hyödyntää sitä kunnolla. Uskallan väittää, että korjaantuu.

Tai paremminkin ongelma on siinä, että kun tehdään multiplatform pelejä, niin PC ja boxi versiot voidaan koodauksen puolesta tehdä melko samalla tavalla kun taas PS3 vaatii ihan omat kuvionsa. Eli, kyllä ne pelintekijät varmaan osaisi, mutta saattaapi olla aikataulu ja sitä kautta rahakysymys...
 
Konsolifinistä bongasin ps3:lle tulevan pelin "Haze". Näyttää TODELLA hyvältä..
Tuo nykiminen on muuten ihan munasta. Hommaan konsolin juuri siksi että ei tarvitse ikinä miettiä että "riittääkö tehot" tai "pitääkö päivittää näyttis". Perseestä.
 
Kävin katsastamassa tuon playstation storen. Sivut toimivat TODELLA hitaasti ja anti oli vähäistä. Luin uutisista, että esim. Gauntlet 2 on julkaistu PS3:lle storen kautta 5€ hintaan jo keväällä 2007. Enpä vaan löytänyt sitä sieltä mistään?
 
Eikö peliyhtiöt osaa tehdä pelejä ps3:lle yhtä hyvin kuin boxille ? Tuleekohan tämä joskus korjautumaan vai onko kyseessä pysyvä huono ominaisuus ?

Boxille on tehty pelejä paljon pidempään. Eiköhän nämä ala olemaan jo identtisen tasoissa pelien nopeuden suhteen jo tässä vaiheesa. Mikään peli mitä olen pelannut ei ole koskaa nykinyt kertaakaan PS3:lla.
 
Joo. Tuskin toi pelien nykiminen tulee ainakaan pitkään olemaan mikään ongelma. Lastentauteja vaan nyt "alkuvaiheessa"...

Jos tuo "näppäin+hiiri" yhdistelmä yleistyy ps3-peleissä, niin se kyllä saa mut ainakin ostamaan moisen vekottimen mun olohuoneeseen. On se kyllä vaan niin perseestä tolla tatilla tykittää noita fps-pelejä.
 
Kävin katsastamassa tuon playstation storen. Sivut toimivat TODELLA hitaasti ja anti oli vähäistä. Luin uutisista, että esim. Gauntlet 2 on julkaistu PS3:lle storen kautta 5€ hintaan jo keväällä 2007. Enpä vaan löytänyt sitä sieltä mistään?

Kandee tehdä jenkkistoreen tunnukset, toi euroopan on ainakin omasta mielestä yhtä tyhjän kanssa.

On muuten jenkeissäkin alkanu ps3 myymään mukavasti, varsinkin warnerin ilmoitettua että hyppää bluray kelkaan.
 
Nyt hain oman PS3:sen kaupasta. Hyvältä vaikuttaa, kohta tarvii hakea joku br-leffa ja kattoa mihin laite pystyy.

Pistäkään joku hyvä lista noista imuroitavista pikkupeleistä?
BTW. miten tonne jenkki ps storeen pääsee?

Sen plussan vielä antaisin plekestä että voit pelata ilmaiseksi verkossa toisin kuin xboxilla.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom