Konsolimaailma, suuri konsolikeskustelu

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mike sanoi:
Pieni juttu vip-puolelta. Halukkaat vipit pääsee testaamaan 360 laatikkoa pääkaupunkiseudulla ennen julkaisua. Ajankohta ihan pian.



hetihetihetihetiminäminäminä :rock:
 
Pakko se 360 on varmaan ostaa. Ei ketään kiinnostaisi ostaa multa vanhaa xboxia uuden tieltä? :D
 
Mua vähän vituttaa kun tossa uudessa Xboxissa ei oo digitaalista ulostuloo videolle. Olis niin tyylikästä iskee jollain hdmi/dvi-d:llä vehkeisiin kii, kun nyt joutuu kikkailee jollain analogi komponenttipiuhoilla. Ei olis ollu kauheen iso homma laittaa siihen digiulostuloo, varsinki ku mainostavat niitä 720p ja 1080i resojaan (kuva aina herkumpi diginä).
 
Eihän tässä tosiaan ole enään kuin reilu kk, niin pamahtaa uusi boxi olohuoneeseen. Enään ei sitten vaan malta odottaa tota Forza2:sta. Sen kun saisi nopeasti myös...
 
Xboxini ostin heti ilmestyttyä, mutta taitta mennä XBox 360 mietinnän alle. En siis osta heti ilmestyttyä vaan odotan kunnes joku "killer" peli tulee ja ehkä sitten. Nykyisin pelaaminen on vähentynyt aika paljon.
 
Uudessa Tietokonelehdessä oli juttua Xboxista, PS kolmosesta ja Nintendon Revolutionista. Nintendolla varsin kova valtti hihassa jos niiden ohjain pitää kutinsa. Ohjain on siis kaksiosainen joista toinen kuin kaukosäädin. Siinä on jotain liikkeentunnistimia ja sillä voi ohjata pelissä esim valomiekkaa, mikä olis aivan vitun siistiä.

PS3:n tehon väitetään yltävän elokuvamaiseen realismiin ja olevan 3 kertaa tehokkaampi kuin 360 konsolin. Kyllä toi PS3 kiinnostaa kympillä, ekana kuitenkin ostetaan 2.12 julkaistava Xbox 360.
 
En oo perehtyny kumpaankaan konsoliin sen enempää, mutta kyllä se xbox 360 modattuna täytyy hankkia nykyisen laatikon tilalle. Eikös xbox 360 pelit tule DVD-formaatissa, kun taas ps3 pelit tulee jossain ihan uudessa systeemissä? (Saatan olla väärässä, mutta näin muistaisin asian joskus kuulleeni)
 
Itse vannoutuneena PS -fanina ostan PlayStation 3:n.
Sellainen kysymys palstan vanhemmalle väestölle olisi, kuin, että eikö ole outoa pelata nykypäivän konsoleilla, kun teillä taisi olla lapsuudessa hiukan erilaiset vempaimet käytössä? :D
 
Allah sanoi:
Itse vannoutuneena PS -fanina ostan PlayStation 3:n.
Sellainen kysymys palstan vanhemmalle väestölle olisi, kuin, että eikö ole outoa pelata nykypäivän konsoleilla, kun teillä taisi olla lapsuudessa hiukan erilaiset vempaimet käytössä? :D

Ei siitä nyt ihan hirveen kauaa ole, kun ite pelas 8-bittisellä Nintendolla. Kaikkeen tottuu.
 
Allah sanoi:
Itse vannoutuneena PS -fanina ostan PlayStation 3:n.
Sellainen kysymys palstan vanhemmalle väestölle olisi, kuin, että eikö ole outoa pelata nykypäivän konsoleilla, kun teillä taisi olla lapsuudessa hiukan erilaiset vempaimet käytössä? :D

Just äsken avauduin oman otsikon alle että sain xboxiin liven ja väänsin sitä koko viikonlopun. Äijien kanssa juteltiin livessä että aivan vitun outoa tää tekniikan kehitys. Muistettiin että juteltiin joskus 10-12 vuotiaina siitä miten olis hienoa pelata kaikkia vastaa jossain telkkarissa ja toinen vois olla vaikka kiinassa.
 
Eiköhän tuo Xbox360 löydy pukinkontista. Jään toki odottelemaan PS3:sta mutta mikäs sen mukavampaa odotellessa kuin pelata :P
Videotykki siellä on myös (Panasonic PT-AE900) :D

Ai että mistäkö tiedän? ;)
 
Allah sanoi:
Itse vannoutuneena PS -fanina ostan PlayStation 3:n.
Sellainen kysymys palstan vanhemmalle väestölle olisi, kuin, että eikö ole outoa pelata nykypäivän konsoleilla, kun teillä taisi olla lapsuudessa hiukan erilaiset vempaimet käytössä? :D

No, itse olen aloittanut "peliuran" Vic 20 / Commodore 64 peleillä, siitä edettiin Amiga 500:seen (jossa oli huikea puolen megan lisämuistikin), siitä edelleen 386pc ja siinä rinnalla Sega Megadrive. Sitten aloikin jo hurjat ajat, kun tuli 486pc ja ykköspleikkari. Tuon jälkeen sitten pentiumit ja PS2.

Nykyään pelaan melkein pelkästään xboxilla ja 360 menee varmasti hankintaan, luultavasti myös PS3.

Ei tuo pelien kehittyminen kuitenkaan oudolta tunnu, kun se on tapahtunut niin pitkällä ajanjaksolla, jokainen kone on tuonut aina mukanaan hienompia pelejä. Eriasia olisi se jos olisi koko ikänsä tahkonnut jollain kuusnepalla ja sitten heitettäisiin vaikka next gen konsolien pelit eteen :)
 
Tulipa sitten laitettua XBOX360 ennakkotilaukseen. Oma lukunsa on se, että milloin sen saa. Tilasin verkkokauppa.comista, sieltä sai myös kaupanpäälle radio-ohjattavan helikopterin :lol2:
Hintaa tuolle tuli postikuluineen 426,30€.

Niin ja kyseessä on se versio, jossa on kiintolevy ja muut härpäkkeet vakiona.
 
Huppe sanoi:
Eiköhän tuo Xbox360 löydy pukinkontista. ...

Ai että mistäkö tiedän? ;)
Joku sinun sukulaisesi on tonttu? Voisitko samalla selvittää, tuoko pukki minullekin Xbox360:n?
 
training_day sanoi:
Tulipa sitten laitettua XBOX360 ennakkotilaukseen. Oma lukunsa on se, että milloin sen saa. Tilasin verkkokauppa.comista, sieltä sai myös kaupanpäälle radio-ohjattavan helikopterin :lol2:
Hintaa tuolle tuli postikuluineen 426,30€.

Niin ja kyseessä on se versio, jossa on kiintolevy ja muut härpäkkeet vakiona.

Saksanpojat myy tuota ~300€ mutta siinä ei tule varmaan tuota kopteria mukana ;)
http://www.idealo.de/preisvergleich/OffersOfProduct/296860_-xbox-360-microsoft.html
 
Maskotti sanoi:
Toi Core System on se karsittu malli jota saa Suomestakin alta 300€.

En tiedä saako alle 300€ ,mutta esim. tuolla mistä omani tilasin niin tuo core system olisi maksanut 319€.
Siihen kun sitten alkaa ostamaan samat varusteet kuin tuohon, jonka tilasin (kiintolevy 104,95€, langaton ohjain 39,95€, headset 24,95€, HDTV yhteensopivat johdot 29,95€, kaukosäädin 32,95€, hopeinen etulevy 24,90€) niin hintaa tuleekin jo 576,65€.

tokihan noiden lisävarusteiden hinnat vaihtelevat liikkeittäin, mutta tuskin kovin ratkaisevasti.

Siksi sijoitin itse suosiolla sen 419€ niin ei tarvitse hankkia muita lisävarusteita kuin jossain välissä toinen ohjain ja sitten sellainen "pelaa ja lataa" paketti, eli systeemi, jolla langatonta ohjainta voi ladata pelatessakin.

edit: niin ja molempiin paketteihin kuuluu ilmainen Live Silver jäsenyys, mutta Live palvelu vaatii toimiakseen kiintolevyn...
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom