Konsolimaailma, suuri konsolikeskustelu

Jos jommankumman hankin niin XBox360 . Olen XBox miehiä ja jostain syystä inhoan PS2:sta, en tiedä miksi. Sonyn PSP tuli hankittua, joten Sonyssä ei ole vikaa olen vain AntiPS2:nisti.


Edit

Shamrock sanoi:
Ihmemies olet :jahas:

Miksi?
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jonny sanoi:
Jos jommankumman hankin niin XBox360 . Olen XBox miehiä ja jostain syystä inhoan PS2:sta, en tiedä miksi. Sonyn PSP tuli hankittua, joten Sonyssä ei ole vikaa olen vain AntiPS2:nisti.

Ihmemies olet :jahas:
 
Galileo sanoi:
Nintendosta, ilmassa vemputettavine ohjaimineen

Löytyykös tuosta enemmän infoa jostain? itse en ole niin paljoa noita viimeaikoina seurannut niin on tuo mennyt vähän niinkuin ohi...
 
training_day sanoi:
Löytyykös tuosta enemmän infoa jostain? itse en ole niin paljoa noita viimeaikoina seurannut niin on tuo mennyt vähän niinkuin ohi...

Peliplaneetta.net:istä löytyy artikkeli ja pistän vielä kuvan ohjaimesta lisäpalikan kera(oikean puoleinen on siis se perusohjain ja vasemmanpuoleinen on lisäosa ohjaimeen).

pic_3.jpg
 
Jonny sanoi:
Peliplaneetta.net:istä löytyy artikkeli ja pistän vielä kuvan ohjaimesta lisäpalikan kera(oikean puoleinen on siis se perusohjain ja vasemmanpuoleinen on lisäosa ohjaimeen).

pic_3.jpg

Vaikuttaa aika näppärältä laitteelta, olettaen että pelitarjonta kunnolla tukee ohjaimen mahdollisuuksia.
Itse en silti taida Nintendoa ostaa, kun en ole aikaisemminkaan Nintendomiehiä ollut :)
(mitä nyt kaverin 8-bittisellä joskus muinaisessa historiassa väännettiin Blades of Steeliä aika kiitettävät määrät)
 
training_day sanoi:
...mitä nyt kaverin 8-bittisellä joskus muinaisessa historiassa väännettiin Blades of Steeliä aika kiitettävät määrät

Ai että! Mä kanssa muistan ku kavereiden kaa otettiin aina tahalleen tasapeli, että päästiin vetää niitä upeita rankkarivetoja. :kuola:

Todella upeita pelejä on kyllä tulossa... Ei malta millään odottaa. :)
 
lej sanoi:
Näissä viihde-elektroniikka-asioissa ei kannata ehkä aina olla se eka. Saa pahimmillaan olla vain se koekaniini. Kuukaudessakin selviää jo aika paljon millaiset laitteet on kyseessä.
Eihän kuukaudessa selviä vielä mitään. Noita molempia uusia konsoleita on moitittu hankaliksi ohjelmoida. Niinpä julkaisupelien taso ei välttämättä anna oikeaa kuvaa siitä, millaisia pelejä tulee vuoden parin päästä. Eivätkä nuo konsolit raudaltaan kovin paljon muutu elinkaarensa aikana, joten melko samanlaisen konsolin saa, ostaa sen sitten heti julkaisun yhteydessä tai vasta vuoden päästä. Hintakehityksestä sen verran, että Microsoft on ilmoittanut tekevänsä Xbox 360:lle hintatarkistuksen kerran vuodessa.

Järkevä pelaaja tekee konsolivalinnan tietysti pelien perusteella. Minä olen merkkiuskollinen ja valitsen Xbox 360:n :nolo:
 
Kyllä kuukaudessa aika paljon selviää esim. siitä, että paljonko uutta Xboxia saa modattua.
 
Ostan kyllä nyt varmasti tuon xbox360..Yksi asia varmisti lopullisesti sen..eli PS3 tulee ehkä Eurooppaan vasta 2007!!!
JA tuo on totta, niin kyllä SONY kaivaa omaa hautaansa..
Xbox360 on huhuttu halpenevan joka vuosi.. :hyper:
Olkoon PS3 miten hyvä tahansa ei se ole tuollaisen odotuksen arvoinen..
 
On itselläni vähän tuo konsolipelaaminen vähentynyt nyt viime aikoina, niin taitaa jäädä kummatkin ostamatta.

Jos nyt jompaa kumpaa lähtisin ostamaan, niin en lähtisi millään ennakkoasenteella, että "Ostan XBoxin!" tai toisinpäin, koska molemmista konsoleista on ollut esillä niin rajallisesti ja puolueellisesti tietoa. Varsinkin, kun PS3:n "pelikuvat" taisivat paljastautua esirendatuiksi kuolausvideoiksi.
 
Tossa viime viikolla yön aikana olivat saaneet jotenkin takaikkunan auki ja ovesta sitten lukot ja hakaset auki. Pitää olla jo aika naru että tosta mahtuu oven avaamaan. DVD:n veivät ja laatikon, samoin kaikki pelit. Eniten vituttaa että puhtaasta ilkeydestä nussivat mun Ronsterin DVD:n. :curs:

pdPHXFL0005.jpg
 
Mike sanoi:
Pitää olla jo aika naru että tosta mahtuu oven avaamaan.

Joko kävit suolaamassa Timo Poutiaisen kytille?

Niin, eli PS3:n meinasin itse hankkia.
 
PS3 tietenkin ;) ja ne :kuola: videot mitkä mukamas on esirenderöityjä niin katsoppas msg4 video mikä on kyllä ihan todistettu peligrafiikaksi. Ja eipä tuo hideo kojima msg pelisarjassa oo ikinä käyttänyt cgi:tä. Muista peleistä en kyllä mee vannomaan. Tottakai se xboksikin varmaankin täyttää jonkun unelmat, mutta ite kyllä säästän ja odotan tuskaisesti pleikan tuloa. (oli varmaan sekava viesti) :zzzz:
 
Mate^ sanoi:
PS3 tietenkin ;) ja ne :kuola: videot mitkä mukamas on esirenderöityjä niin katsoppas msg4 video mikä on kyllä ihan todistettu peligrafiikaksi. Ja eipä tuo hideo kojima msg pelisarjassa oo ikinä käyttänyt cgi:tä. Muista peleistä en kyllä mee vannomaan. Tottakai se xboksikin varmaankin täyttää jonkun unelmat, mutta ite kyllä säästän ja odotan tuskaisesti pleikan tuloa. (oli varmaan sekava viesti) :zzzz:

Metal Gearin takiahan tekisi mieli tuo PS3 hommata, kun joskus ilmestyy, jo 8 bittiseltä lähtien meinaan jokaisen Metal Gearin läpitahkonnut. Kun Metal Gearithan ei ilmeisesti x-boxille tule ollenkaan? Ja sitten vielä Final Fantasyt, hankala päätös kyllä, mutta pelitarjonta nyt määrää tuleeko lähinnä pelisarjafanaatikosta x-box vai PS miehiä.
 
Teknisten ominaisuuksiensa ja aikaisemman markkinoille tulo aikataulun perusteela 360 tulee varmaan hommattua.. riippuu hiukan tuleeko kunnon pelejä heti julkaisuun.

ps2 fanina muutos tulee ihan muutamista syistä, sony on aina kusettanut euro pleikka kansaa näyttöresuluutioiden ja verkkotuen kanssa, hirveästä kasasta pelejä on pudotettu progressivescan ja verkkopeli pois euro julkaisuun. Samoin DVD toistossa laadukasta kuvaa ei saa ulos RGB liitännästä.

Mikkisofta on määrännyt kehittäjille tietyt puitteet mitä pelien pitää käyttää.. se on hyvä. Yksi mikä jäi ärsyttämään 360 "media toistimena" verkon yli asiassa on se että se ei onnistu millä tahansa wintoosa versiolla vaan tarvitaan joku "multimedia center" versio... plääh.

Sony on minusta hiukan mokaillut tossa PS3 kehityksessä. Liian hidas aikataulu, nvidia hätäratkaisuna graffa puolelle.. saas nähdä miten tuossa käy.. onhan tuohon 2007 euro julkaisuun toki aikaa mutta sony tulee menettämään reilusti markkinaosuuttaan kun ei ole ollut varpaillaan.
 
Mike sanoi:
Pitää olla jo aika naru että tosta mahtuu oven avaamaan. DVD:n veivät ja laatikon, samoin kaikki pelit. Eniten vituttaa että puhtaasta ilkeydestä nussivat mun Ronsterin DVD:n. :curs:

pdPHXFL0005.jpg

Toomsille ei tuota pienemmätkään raot vaikeuksia ;)

Ja asiaan. Tämän hetken tietojen perusteella PS3 vaikuttaisi mielenkiintoisemmalta. Mutta tuskin tulee ihan heti ilmestymisen jälkeen hankittua, taitaa olla sen verran suolaisen hintainen aluksi.
 

Suositut

Back
Ylös Bottom