Konsolimaailma, suuri konsolikeskustelu

http://www.puolenkuunpelit.com/kauppa/product_info.php?cPath=185_186&products_id=8838

Itsellä kun on full hd telkkari ja tuo kyseinen komponenttikaapeli, mutta kaveri sanoi että tuolla kaapelilla ei saa full hd:tä vielä edes käyttöön.?? Milläs kaapelilla sen sitten saa? Ja sanoi, että ei boxissa tarvi edes olla HDMI liitäntää, vaan on joku semmonen kaapeli olemassa. Mut mikä vitun kaapeli se on?? etsikää mulle ja näyttäkää.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
http://www.puolenkuunpelit.com/kauppa/product_info.php?cPath=185_186&products_id=8838

Itsellä kun on full hd telkkari ja tuo kyseinen komponenttikaapeli, mutta kaveri sanoi että tuolla kaapelilla ei saa full hd:tä vielä edes käyttöön.?? Milläs kaapelilla sen sitten saa? Ja sanoi, että ei boxissa tarvi edes olla HDMI liitäntää, vaan on joku semmonen kaapeli olemassa. Mut mikä vitun kaapeli se on?? etsikää mulle ja näyttäkää.
Kaveris on koijannu sua. Muista vetästä lättyyn ens kerralla ku törmäätte.

Edit: Eiku joo sori... tossahan lukiki 1080i eikä p. ... HDMI nyt ainakin siirtää myös 1080p, mutta en ole edes varma kuinka monta prosenttia markkinoilla olevistä peleistä on täydet 1080p ... eiköhän ne tota 720p ole suurin osa.

Edit: Jos telkusta löytyy VGA liitin, nii silläki saa 1080p
 
http://www.puolenkuunpelit.com/kauppa/product_info.php?cPath=185_186&products_id=8838

Itsellä kun on full hd telkkari ja tuo kyseinen komponenttikaapeli, mutta kaveri sanoi että tuolla kaapelilla ei saa full hd:tä vielä edes käyttöön.?? Milläs kaapelilla sen sitten saa? Ja sanoi, että ei boxissa tarvi edes olla HDMI liitäntää, vaan on joku semmonen kaapeli olemassa. Mut mikä vitun kaapeli se on?? etsikää mulle ja näyttäkää.

Ite veivasin boksin tälläsellä kiinni

http://www.clasohlson.fi/Product/Product.aspx?id=23610168
 
Kaveris on koijannu sua. Muista vetästä lättyyn ens kerralla ku törmäätte.

Edit: Eiku joo sori... tossahan lukiki 1080i eikä p. ... HDMI nyt ainakin siirtää myös 1080p, mutta en ole edes varma kuinka monta prosenttia markkinoilla olevistä peleistä on täydet 1080p ... eiköhän ne tota 720p ole suurin osa.

Edit: Jos telkusta löytyy VGA liitin, nii silläki saa 1080p

No siis mulla on nyt päällä 1080p tolla komponenttikaapelilla. ja mun mielestä tosta ruudusta ei enempää irti saa :D
 
ei näy tos linkis mitää
Siel on iha normi HDMI kaapeli. Jos sun boxista löytyy HDMI, nii se on paras tapa saada HD-kuvaa. Jos ei löydy nii toi VGA on sit hyvä (jos TV:stä löytyy VGA liitin). Tai sitten vaan ostat sen komponenttikaapelin ja tyydyt "vain" 720p kuvaan. Voin kertoo, että et huomaa eroa 720p ja 1080p kuvalla jos katot TV:tä yli 2m päästä.
 
no ku mul on telkkaris ny kiinni komponentti kaapelista 5rca liitintä, paitsi se keltainen. Ja asetuksis 1080p. ja kaapelis klipu hdtv kohdas. niin eikö siinä nyt sitte oo jo kaikki full hd:t päällä jne.
 
no ku mul on telkkaris ny kiinni komponentti kaapelista 5rca liitintä, paitsi se keltainen. Ja asetuksis 1080p. ja kaapelis klipu hdtv kohdas. niin eikö siinä nyt sitte oo jo kaikki full hd:t päällä jne.
Full HD on juuri tuo 1080p mitä käytetään mm. Blu-ray ja HD-DVD leffoissa ( huom. ei kaikissa läheskään) .... mutta n. 85-90% Xbox360 ja PS3 peleistä on 720p resolla. Joten et suoranaisesti hyödy tosta 1080p kapasiteetista. Vaikkakin kuulemma pelit ovat "aina näyttäneet paremmalta" 1080p TV:stä.
 
Full HD on juuri tuo 1080p mitä käytetään mm. Blu-ray ja HD-DVD leffoissa ( huom. ei kaikissa läheskään) .... mutta n. 85-90% Xbox360 ja PS3 peleistä on 720p resolla. Joten et suoranaisesti hyödy tosta 1080p kapasiteetista. Vaikkakin kuulemma pelit ovat "aina näyttäneet paremmalta" 1080p TV:stä.

No onpa ainaki asetukset kohallaan. Ja en ymmärrä mitä minä sitten hyötyisin siitä. jos boxix olis hdtv liitäntä. Tuskin mitään.
 
No onpa ainaki asetukset kohallaan. Ja en ymmärrä mitä minä sitten hyötyisin siitä. jos boxix olis hdtv liitäntä. Tuskin mitään.
Jos kattoisit boxilla HD-DVD leffoja sillä HD-DVD lisävarustesoittimella nii sit tuo HDMI kaapeli rokkais. Muuten se on aika turha liitäntä boxiin, varsinki jos on TV:stä löytyy komponettiliittimet. Jos ei löydy nii HDMI on sitten oiva tapa siirtää HD-kuvaa.

Mutta ei sun tosiaan kannata mitään kaapeleita päivitellä jos kaikki toimii nyt niiku pitää.
 
Ensiviikolla siis haen Xbox 360 ja siihen messiin Call Of Duty 4 Modern Warfare, nyt kyselisin mistäs saan tätä live peliaikaa?
 
Cod4 epäilyttää siinä mielessä, kun veikkaan tatilla tähtäämisen olevan yhtä mielekästä kuin nussimisen ilman munia.
 
Ei kyllä se sujuu, jos osaa ;) Yllättävän helppoo, melkein kuin hiirellä pelais.

Komppaan ihan täysin JN:ää, nimittäin meikalla ainakin palaa hermot ennen kuin opin tähtäämään :) Playstation-ohjaimella yritin opetella aina silloin tällön ja nyt olen tietokoneella opetellut Xbox360-ohjaimella, mutta aina palaa käämit ennen kuin oppii.
 
Sanokaapas top3 ps3 pelit.
Tarkoitus olisi ehkäpä uuden töllön yhteydessä hankkia ps3 ja siihen joku hyvä spel.

COD4
(iha yggönen)
Resistance (hyvä peli, läpipelattu kerran voit ostaa multa 30e)
Motorstorm (koukuttava onlinerallipeli)

Cod4 epäilyttää siinä mielessä, kun veikkaan tatilla tähtäämisen olevan yhtä mielekästä kuin nussimisen ilman munia.

Tai yhtä kätevää kun runkkaaminen varpailla. On se vittumaista aluksi, sen oppii kyllä (n. 30h peliä takana) mutta on se aikamoista hakemista välillä. Kyllä se loppujenlopuksi luonnistuu.
 
tatilla sujuu ohjaaminen ja tähtääminen iha hyvin ku hieman treenaa. IMO mukavampi padilla ohjailla rennosti sohvalla kuin et tihrustaisi pc monitoria ja vääntäisi näppis/hiiri yhdistelmää.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom