Konsolimaailma, suuri konsolikeskustelu

Sama vika Rahikaisella. Kokeileppa resetoida se ohjain, siinä ohjaimessa on sellanen pieni reikä, nuppineulaa sinne ja pidät jonkin aikaa pohjassa.

http://www.youtube.com/watch?v=eYQUuAX73E8&feature=related

Tossa on selitetty joten kuten toi asia, varmaan vois paremmatkin ohjeet ihan suomalaisilta foorumeilta löytyä.

Eipä tuokaan auttanut. Kokeilin kaikilla mahdollisilla resetointi ja muilla ohjeilla, mutta ohjain on mykkä. Maanantaina pitää viedä liikkeeseen ja tarjota takuuseen ohjainta.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onko kenelläkään tullut vastaavaa eteen, eli tänään hakkeroitiin PS3 - MW2 tili. Kaikki tittlet meni ja alhaalla scrollasi teksti - You have fucking owned - punaisella.. siis mitä vittua ??!
 
Mutta saako HDready tv:llä mitään iloa irti bluraysta, sitä mä en tiedä joten joku vois valaista.

Eipä juuri, ja vaikka olisi Full HD telkku niin siinäkin saa olla niitä tuumia reippaasti yli 40 että sen Blurayn paremman kuvalaadun edes huomaa verrattuna DVD-kuvaan. Ellei sitten istu nenä ruudussa kiinni.

EDIT: tähän olikin jo vastaus
 
Onko kenelläkään tullut vastaavaa eteen, eli tänään hakkeroitiin PS3 - MW2 tili. Kaikki tittlet meni ja alhaalla scrollasi teksti - You have fucking owned - punaisella.. siis mitä vittua ??!

^ Lainaan omaani.. Lisätään vielä sen verran ylläolevaan, että yhdessä vaiheessa hypittiin kattojen yli ja ammuttiin toisiamme ilmassa.
Kokeilin pelata toisella profiililla ja tälläkertaa, joku laittoi pelin aikana kaikki tittlet ja muut merkit, mitä vain pelaamalla saavuttaa. Kuinka helvetissä tuo oikein onnistuu ja onko minun jossain turvaasetuksissa häikkää ? Salasana on modeemissa ja kaikissa Ps3 tileissä eri, kuten profiili nimikin.. Voiko pleikkariin saada troijalaisen vai mitä tämä nyt oikein on ?
En ole hyväksynyt kavereikseni ketään ulkopuolista, joten loppuuko MW2 pelaaminen tähän ja voiko tämä jamppa muutella myös muita asetuksia ?

Onko kenelläkään muulla PS3:en omistajalla samanlaista tilannetta ainakin tässä pelissä ?



edit: Pienen googletuksen jälkeen löytyi mukavaa luettavaa...

PS3-trophyt hakkeroitu

Pokaalit kohta arvottomia vertailussa
Julkaistu 2011-01-15
Kirjoittaja: Arttu Rajala

Huonoja uutisia PlayStation 3-rintamalta. Internetissä liikkuvien raporttien mukaan hakkeroiduilla PlayStation 3 -konsoleilla on nyt mahdollista avata kaikki pelin Trophy-pokaalit miten haluaa. Muun muassa CVG uutisoi eilen homebrew-ohjelmistosta, jonka avulla 100 prosentin saavuttamiseen ei tarvita muuta kuin levyn käyttämistä koneessa. Kaiken lisäksi ohjelmisto antaa pokaaleille sattuman varaiset aikaleimat, joten PlayStation Networkillä voi olla vaikeaa tunnistaa vilunkipelin pokaaleja rehellisesti hankituista. Uutinen on ehdottomasti jälleen paha kolaus PS3:n maineelle ja selkeä todiste siitä että konsoli tosiaan on täysin hakketoitu täysin auki. Onko Sonyllä enää mitään tehtävissä kun Pandoran laatikko on jo auki?
 
PS3 hakkeroitu – Ovet auki piraattipeleille

Kirjoittanut 04.01.2011 Eemeli Rekunen

PlayStation 3 on hakkeroitu. Hakkeripiireissä mainetta niittänyt George Hotz eli GeoHot kertoo purkaneen PS3:n suojaukset. GeoHot julkaisi konsolin Root Key -avaimen, jonka avulla on mahdollista ajaa konsolille muun muassa piraattipelejä.

Suomalaisen MBnetin mukaan Sony tuskin onnistuu asioita korjaamaan firmware-päivityksillä, sillä Root Key sijaitsee raudan ytimessä, jolloin uhkana on PS3-ohjelmien kuten pelien muuttuminen kokonaan toimimattomiksi.



Lisätään tähän vielä, että on hakkereita, jotka saa toisen PS3:een pelien tulokset nollattua, kuten minulla kävi.. vittu!
 
PS3 hakkeroitu – Ovet auki piraattipeleille

Kirjoittanut 04.01.2011 Eemeli Rekunen

PlayStation 3 on hakkeroitu. Hakkeripiireissä mainetta niittänyt George Hotz eli GeoHot kertoo purkaneen PS3:n suojaukset. GeoHot julkaisi konsolin Root Key -avaimen, jonka avulla on mahdollista ajaa konsolille muun muassa piraattipelejä.

Suomalaisen MBnetin mukaan Sony tuskin onnistuu asioita korjaamaan firmware-päivityksillä, sillä Root Key sijaitsee raudan ytimessä, jolloin uhkana on PS3-ohjelmien kuten pelien muuttuminen kokonaan toimimattomiksi.



Lisätään tähän vielä, että on hakkereita, jotka saa toisen PS3:een pelien tulokset nollattua, kuten minulla kävi.. vittu!

Kyllähän tuo saattaisi jokseenkin vituttaa, jos koko PS3:n pelihistoria nollattaisiin. Mitenköhän tuo teknisesti edes onnistuu?
 
Jep nyt sitten tilattu tai siis varattu 320gb konsoli + medal of honor + move paketti. Ja sitten huutonetistä jo muutamasta pelistä tehty tarjous joten valvottuja öitä tiedossa. Vertailin tuossa hintoja ja sain tuon paketin 400€ joten ei pahasti hinta pielessä. Jostain netistä tilaamalla olisi ehkä saanut hieman halvemmalla mutta suosin nyt tässä paikallista. Nyt vaan on pitkä aika odottaa että alkavat vapaat ja pääsen sitten pelaamaan..

Mutta kysymys: tuleeko tuo kone jo valmiis sellaisella softalla että sitä ei tarvia päivittää vai onko heti se saatava verkkoon että sillä tekee jotain. Sillä itse verkkokaapeli ja muuta tarpeelista on tulossa saksasta ja eivät varmaan joudu viellä tälle viikolle.
 
Kyllähän tuo saattaisi jokseenkin vituttaa, jos koko PS3:n pelihistoria nollattaisiin. Mitenköhän tuo teknisesti edes onnistuu?

Kyselin asiasta kaverilta kun täällä ei muilla tunnu olevan vastaavia ongelmia ja hän sanoi MW2 peliä pyörittävän palvelimen olevan hakkeroitu.. ei ilmeisesti koske muita pelejä. Vituttaa vain kun tuota peliä pelannut jokusen päivän ja kaikki pelattu meni..
 
Mutta kysymys: tuleeko tuo kone jo valmiis sellaisella softalla että sitä ei tarvia päivittää vai onko heti se saatava verkkoon että sillä tekee jotain. Sillä itse verkkokaapeli ja muuta tarpeelista on tulossa saksasta ja eivät varmaan joudu viellä tälle viikolle.

Kyllä se pelejä pyörittää yms ihan hyvin, mutta on siihen päivityksiäkin olemassa. Itse en saanut verkkoon heti kun ostin, vasta noin viikon päästä. Silloinkin se halusi asentaa vain yhden päivityksen joka koski muistaakseni jotain bluray leffoihin liittyviä juttuja.
 
Mutta kysymys: tuleeko tuo kone jo valmiis sellaisella softalla että sitä ei tarvia päivittää vai onko heti se saatava verkkoon että sillä tekee jotain. Sillä itse verkkokaapeli ja muuta tarpeelista on tulossa saksasta ja eivät varmaan joudu viellä tälle viikolle.

Ohjelmien päivitystä ennen se kysyy lupaa siihen ensin sinulta, eli kyllä se päivittää. Moninpeliä varten tarvitset, joko langattoman wlan yhteyden tai verkkokaapelin.
Verkkokaapelista en osaa sanoa, kun itsellä on Wlan.

Blueray leffat toimii koneella todella hyvin, joten nou hätä :)
 
Ongelma: ps3 on hdmi:llä kiinni töllössä kuva ja ääni ok. Mutta sitten töllö kiinni vahvariin optisella kaapelilla ja ääni ei tule dolbyna ulos vahvarista. Vahvarissa ei ole hdmi liitäntää joten sitä kautta en saa liitettyä ja ajatuksena oli että kun töllöltä lähtee piuha vahvarille niin sitten olis normiohjelmatkin saanu edes jotenkii ulos vahvarin kautta.
 
Onko pakkiksella treadii Ufc undisputed 2010 pelistä?
Jos on nii laittakaa linkki kun en ainakaan hakemalla löytänyt vai pitäskö aloittaa uus ketju?
 
Teille jotka meinaatte ostaa PS3:n niin itse ostin sen koska PS3:sen pelit ova region free pelejä. Voit siis tilata pelejä jenkeistä ja japanista jne. (käytänöllistä jos joku hieno paketti/keräilijän painos julkaistaan vaan jenkeissä). Lisäosat ei kuitenkaan toimi koska ne pitää ladata kyseisessä maassa, niin ainakin opin. esim. Tilaat uusimman änärin jenkeistä verkkokaupasta, peli toimii sun pleikalla mutta jos haluat lisäosia tai ladattavaa sisältöä peliisi se EI onnistu. Ja lisäksi niille jotka miettii kannattaako Blu-ray jos on vain HD-ready telkka niin olen itse ollu tyytyväinen siihen (itsellä 42tuumaa HD-ready). FullHD olisi parempi mutta kyllä se kuva HDMI piuhalla on heti parempi kun DVD:llä.
 
Eipä nuo aluekoodit paljoa boxilla pelaamista rajoita, itse tilaan kaikki pelit ulkomailta. Usein play-asiasta.
 
Ubisoft lisäsi oman kantansa soppaan ja epäilee sonyn pystyvän estää pisraatteja.

Ubisoft ei usko Sonyn kykenevän enää estää PlayStation 3 -konsolin pelien laajamittaista laitonta kopiointia, kertoo Techspot. Ubisoftin vanhan toimitusjohtajan Martin Walfiszin mukaan suurin ongelma on se, että Sony ei kykene tunnistamaan laittomia pelejä sisältäviä konsoleita. Walfisz oli Ubisoftilla kehittämässä kiisteltyä jatkuvan Internet-yhteyden vaativaa DRM-menetelmää.

"Koska suojaus ei vaadi laitteiston muuntelua, en usko, että Sony kykenee tunnistamaan murrettuja konsoleita käyttäviä henkilöitä ja sulkemaan heitä PlayStation Netowork -palvelusta.", Walfisz ennustaa. Sony ei myöskään kykene estämään piraattipelien käyttöä kun konsoli ei ole yhteydessä PSN-palveluun. Walfiszin mukaan PS3-pelien laiton kopiointi saattaa yltää jopa käsikonsolien tasolle, jos laiton kopiointi muuttuu helpoksi.

Walfiszin ennustuksista huolimatta, yksi suojauksen kiertämiseen osallistuneista hakkereista Georg Hotz on aiemmin painottanut, että tavoitteena ei ole ollut mahdollistaa piratismia. Hotzin mielestä kyse on pelkästään konsolin omistajien oikeudesta käyttää laitteitaan haluamallaan tavalla.

Vaikka taustalla vaikuttaisikin tärkeämpi kysymys, suojauksien purkaminen tulee väistämättä lisäämään pelien laitonta levitystä

Vaikuttaa huolestuttavalta, koska noita hakkereita on jo joka palvelimella. Ne pystyy muuttamaan sut prestige10 tasolle kaikilla ansaittavilla merkeillä tai poistaa aivan kaikki. Olen itse kokenut tämän. Osaa noista hakkereista tai pelaajista ei voi edes itse pelissä tappaa.

Lainattua KillingBoxin viestistä MW2-ketjusta: "IW finally admit MW2 and COD4 have been hacked, but... say its still not their problem its more to do with Sony as its their machine that has had its security breached and cannot fix it until Sony sort it out. Here is what Fourzerotwo (Infinity Ward Staff, Community Moderator) has to say on the matter:"

Olisiko tässä aihetta huolestua oikein kunnolla? Mikä hakkereita estää nyt pilaamaasta uusien pelien moninpelikokemusta? Joutuvatko pelifirmat itse kehittämään tulevaisuudessa uusia keinoja näiden hakkereiden kahlitsemiseen ja Sony taas joutuu kaivamaan kuvettaan tukeakseen niitä?

Onko tämä siis lopun alkua?



Lähde: KonsoliFin
 
Eipä nuo aluekoodit paljoa boxilla pelaamista rajoita, itse tilaan kaikki pelit ulkomailta. Usein play-asiasta.

Mistä play asiasta? Kyllä noissa 360 pelien kansissa näyttäis PAL lukevan... jos lukee NTSC lyön vetoa ettei boksis pyöritä sitä ellei sulla oo jenkeistä tilattua boksia.
 
Mistä play asiasta? Kyllä noissa 360 pelien kansissa näyttäis PAL lukevan... jos lukee NTSC lyön vetoa ettei boksis pyöritä sitä ellei sulla oo jenkeistä tilattua boksia.

Itse asiassa mulla on Bioshock 2, joka on NTSCJ ja kannessa jotain japskitekstiä. Hyvin mä olen sen kahteen kertaan pelannut läpi.
 
Itse asiassa mulla on Bioshock 2, joka on NTSCJ ja kannessa jotain japskitekstiä. Hyvin mä olen sen kahteen kertaan pelannut läpi.

Siinä tapauksessa pyydän anteeksi erehdystäni. Kaverilla ei toiminu NTSC omalla boksillaan, miks niissä sitten lukee aluekoodit jos kerran ne ei kaikilla pidä paikkansa? :jahas:
 
Siinä tapauksessa pyydän anteeksi erehdystäni. Kaverilla ei toiminu NTSC omalla boksillaan, miks niissä sitten lukee aluekoodit jos kerran ne ei kaikilla pidä paikkansa? :jahas:

Xboxin aluekoodien lukitukset on pelikohtaisia, eli saa olla tarkkana mitä ostaa kun ulkomailta tilaa.

Play-asialla on ainakin oma lista noista: http://www.play-asia.com/paOS-00-3-xbox360_compatibility_guide-49-en.html
Joku toinen lista: http://gaming.wikia.com/wiki/Region_Free_Xbox_360_Games

Pleikkarilla kaikki ovat sentään vapaita, onneksi, koska sille tulee itsekin monesti tilattua pelejä esim. Japanista. Nytkin on Catherine ennakkotilattu YesAsiasta ja tulossa ensi kuussa kun ei länsijulkaisusta mitään tietoa.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom