Konkarit neuvokaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bohmi
  • Aloitettu Aloitettu
Tervehdys kaikille!

Aloitin nyt tauon jälkeen taas kuntosaliharjoittelun massanhakumielessä, kun oma lajiharjoittelu on jäänyt katkolle ja salilla käynti on taas mahdollista, jee:hyvä:.

Minulla on kaapissa ollut piilossa tuollainen kolmen kilon Supermegamass 2000-tönikkä sekä 5kg riisiproteiinia. Mikä olisi fiksuin tapa ottaa näitä puutereita, kun harjoittelu on nelijakoinen viikko-ohjelma johon 1-2 kevyttä aamulenkkiä on lisättynä.

Olen 175cm pitkä ja painan 70kg. Urheilua harrastanut koko elämän ajan ja raskaita painoja olen nostellut nyt kuukauden ajan.

kiitokset heille jotka vaivautuvat vastaamaan:thumbs:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuossa megamassassa on varmaan aika paljon nopeeta hiilaria, joten sitä käytä mielellään pelkästään palautusjuomana treenin jälkeen. esim silleen, että saisit 50g hiilaria ja 50g proteiinia. Siinä megamassassa on prodee luultavasti jotain 20-30g/100g joten suosittelen ostamaan ihan maustamattoman heran ja sitä heittäää palkkariin 20-30g ton megamassan sekaan, tämä tasottaa proden ja hiilarin suhteen 1:1.

Tota riisiproteiinii voit sit heitellä aterioiden kanssa vaikka 2-3x päivässä ihan miten itestä tuntuu riippuen siitä miten paljon tulee prodee päivässä muista ruuista. Suosittelen ottamaan ne proteiinit kuitenkin suurimmaksi osaksi eläinkunnan tuotteista.)

Edit: ainiin en ole sitten konkari, mutta vastasin silti :)

Joo, tuolleen tekisin itekki nuitten jauhojen kans! kuulostaa hyvälle. sitä heraahan voi ottaa vaikka välipalana, esim ruokailujen välissä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom